Sofiegullet&LilleSpire Skrevet 2. desember 2011 #1 Skrevet 2. desember 2011 Her er testen jeg tok igår, så streken greit nok igår, nå har den tørka men er blitt litt smalere... Sånn typisk såtråd strek.... Huff, får alltid slike sytråder, men er som regel ikke gravid! Er en DocMorris test fra vitus, aldri prøvd før, har opplevd sytråd strek med CB før.... http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/591719/offset/0
Dossa :) Skrevet 2. desember 2011 #2 Skrevet 2. desember 2011 Jeg synes jeg ser antydning til en svak strek )
Sofiegullet&LilleSpire Skrevet 2. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2011 er litt klarere i "real life".... men har fått slike sytråder før på CB som sagt så er ikke spesielt optimistisk....
Dossa :) Skrevet 2. desember 2011 #4 Skrevet 2. desember 2011 Håper du får en sterkere strek neste gang ) Masse lykke til
**Cayenne** Skrevet 2. desember 2011 #5 Skrevet 2. desember 2011 Ser den såvidt. Hvor mange dager DPO er du da?
Sofiegullet&LilleSpire Skrevet 2. desember 2011 Forfatter #6 Skrevet 2. desember 2011 hakke peiling....!
**Cayenne** Skrevet 2. desember 2011 #7 Skrevet 2. desember 2011 Prøv igjen da vel! Helst vente til morgenurin, da. Er den bred er det bra, tenker jeg. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå