Carina har to små gull Skrevet 2. desember 2011 #1 Skrevet 2. desember 2011 Snuppa er akkurat fylt 7 mnd og er starta med å gi henne brødskive. Har da fått leverpostei, noe hun liker veldig godt. Også prøvd makrell i tomat, men det er nå så der... Hvordan andre pålegg kan jeg bruke? Hun kan jo ikke bare få leverpostei. Tenkte på prim, men det er jo melk i de.....
Babyønske �� Skrevet 2. desember 2011 #2 Skrevet 2. desember 2011 Prim er ok det. Det er jo ikke store mengdene på en brødskive. Her er det kun leverpostei som er prøvd enda, eller så dypper jeg de i litt fruktmos. Smøreost kan vel også gå bra.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 2. desember 2011 #3 Skrevet 2. desember 2011 Om du bruker prim kan du like gjerne gi barnet sjokade på skiva. Det er nemlig det som er substitutt for prim for barn som ikke tåler melk. Faktisk så er det mer karbohydrater i prim enn i sjokade. Ca 60g per 100g vare i begge deler. Leverpostei, kaviar, smøreost, most banan, tofusmøreost og fleskepølse
Gjest Mentha Skrevet 2. desember 2011 #4 Skrevet 2. desember 2011 Er det ikke mye salt i kaviar? Jeg fikk beskjed av hs om ikke å gi makrell i tomat engang fordi det var for mye salt i... Men kan hende hun bare er litt ekstrem på det der
Flaggermusa Skrevet 2. desember 2011 #5 Skrevet 2. desember 2011 Her går det i kaviar, smøreoster, makrell i tomat, banan, prim, fruktmos, smør, leverpostei eller det vi har i kjøleskapet. Mini er 11 mnd.
Urf Skrevet 2. desember 2011 #6 Skrevet 2. desember 2011 Hvis det er raske karbohydrater, evt høy glukemisk indeks, som er den største frykten så er most banan like ille som prim, bare sånn at det er sagt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå