Gå til innhold

13 uker, var på ultralyd idag

Anbefalte innlegg

Tenk at noe så stort kan være så lite!

Det er helt rart.

Jeg har alle symptomer som tenkes kan, men allikevel, uten noe som helst antydning til mage så er det så himla rart når du endelig får det bekreftet på storskjerm hos legen.

Terminen jeg hadde regnt meg fram til stemte på en prikk, det syns jeg også er fantastisk, legen og jeg har ellers aldri vært enige :)

Det har vært en stor, stor dag, det har vært dagen for bekreftelse og meddelelse av den veldig gode nyheten.

Først fik barna mine på 14 og snart 4 år vite det, de ble glad, spesielt han minste. Så fikk foreldre vite det, deretter resten av verden.

Det har vært en stor dag, en av mange gode dager som kommer, håper jeg :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143839400-13-uker-var-p%C3%A5-ultralyd-idag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye ! :) Helt enig med deg at denne dagen man får sagt det høyt er helt spesielt ! Jeg er selv 12+3, mesteparten av venner og på jobb vet om det allerede, og nå magen er blitt ganske synlig i tillegg, så er det bare å nyte det og glede seg som bare det !

Lykke til videre ! Når har du termin da ?

Jeg har termin 10juni. Syns det er greit dfet er en stund til, mye som skal på plass før den tid.

Vi skal flytte inn i hus, jeg har en haug med eksamener, bachelor å skrive osv... Så jeg håper inderlig ikke denne babyen bestemmer seg for å komme før termin.

Jeg har 10 dager å gå på fra jeg er ferdig til termin.

Begge mine forrige kom fra 5-12 dager over termin, så jeg krysser fingrene nå også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...