Gå til innhold

Hva betaler dere for forsikring på hunden deres??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingenting.

Det er et dyr. Jeg er ikke tilhenger av å behandle dyr så veldig mye. Mindre ingrep ol betaler jeg like godt direkte.

Skrevet

Du må bare være dum 21.59.

En operasjon på en hund koster fort 20.000. Man avliver da ikke hunden om den f.eks må ha keisersnitt eller om den har blitt påkjørt og trenger en liten operasjon..

Vi bruker AGRIA og betaler rundt 2800 i året.

Skrevet

Hun er sterelisert. Dermed er keisersnitt lite aktuelt. 20.000,- har jeg ingen problemer med å betale selv om det skulle bli nødvendig.

Skrevet

Men halo!! Dette her henger jo ikke på greip! Da betaler man jo mer for hunden sin enn ungenen da???

Skrevet

Selvfølgelig gjør man det! Nå er det ikke sånn at man må punge ut i hopetall om det skulle skje noe akutt med ungen heller da... Det går ikke an å sammenligne slik. Ungen er som regel den du betaler minst forsikring til fordi at alt er dekket opp av helsevesenet.

Skrevet

Ungen har uansett gratis helsetilbud fra det offentlige. I utgangspunktet har man derfor ikke bruk for forsikkring på ungene sine. Når det gjelder husdyr må man selvfølgelig betale alt av egen lomme. Det kan bli ekstremt dyrt om man ønsker at dyret skal ha like mye behandling som et menneske. Hvis man ikke har økonomi til å betale dette om det skulle bli nødvendig bør man ha forsikkring.

Skrevet

Også? Skal man holde dyr, får man ta vare på de.. enkelt&greit.

Betaler rundt 2000 i året..

Skrevet

Ca 400 i mnd på to hunder.

Helt på jordet å sammenligne med barn, de har tross alt gratis helsehjelp.

Skrevet

unga har gratis legehjelp...

bikkja betaler je vel ca 2000 i året for.. Er så glad je slapp å tenke meg om for å velge om je hadde råd til å redde forrige hunden min når han måtte opereres for nesten 20 000!!

Skrevet

Vi betaler vel omkring 1000 kr i året for en blandingshund.. som er sterilisert! Synes man bør forsikre alt man er glad i og bryr seg om, uavhengig av om det er unger, bikkje eller mann;)

Skrevet
:) Hvordan forsikring har du, hvor?
Skrevet

Betaler 3000 i året,If da,men de har og en veldig bra forsikring:)dekker vetrinær på 10.000 og verdien på hunden.er og 1 KS dekket og;)

Skrevet

Har forsikring gjennom Gjensidige. Men vet ikke om vi får noe form for rabatt på akkurat denne forsikringen, da vi er totalkunder der (lån, alle forsikringer, lønnskonto osv).

Skrevet

Jeg har agria og betaler 2400 i året på chihuahuaen min. Får dekket veteinærkostnader, kjøpspris på hund og medisiner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...