Gjest Madolyn & Muffin Skrevet 1. desember 2011 #1 Skrevet 1. desember 2011 ... Jeg fikk snopkick som vanlig, og har spist opp hele kindersjokolade-kalenderen som jeg fikk av mannen.. Uff!! Har prøvd å lukke igjen alle luker så pent som mulig, men tenk om han ser det... Åååååhhh Leste om ei på anonymforumet som hadde spist opp sønnens kalender for noen dager siden og lo godt, men uff nå har jeg gjort det samme selv... Har vel bare igjen 7-8 uåpna luker Men trøsta får jo være at det var min egen kalender og ikke Muffin sin?
Gjest Mentha Skrevet 1. desember 2011 #2 Skrevet 1. desember 2011 Hehe, fort gjort det der Kjøp en ny i morgen og bytt ut i stillhet
Lille- MO Skrevet 1. desember 2011 #3 Skrevet 1. desember 2011 hehe, ja fort gjort. jeg spiste opp kalenderene til storesøstrene mine da jeg var liten, og i fjor(gikk gravid) spiste jeg vel 7 vanlig sjokoladekalendere alene.. hihi.. det er lov å kose seg i jula:D
helene0: jan09+jun11 Skrevet 1. desember 2011 #4 Skrevet 1. desember 2011 Hehe, impulskontroll er ikke så lett... prøver å lære min 3 åring det, men klarer jeg det selv, neinei! ååå godt og blandet, pepperkaker, mmmm
BabyMama<3 Skrevet 1. desember 2011 #5 Skrevet 1. desember 2011 Godt å høre at jeg ikke er alene, men jeg sprakk allerede i går. Helt fri for sjokolade her:( tok i samme slengen og skrapet opp skrapelodd-kalenderen min. Men hey - jeg vant 500 kr :-)) så nå har jeg råd til å kjøpe ny sjokkis-kalender :-)
zassy☆ Skrevet 1. desember 2011 #6 Skrevet 1. desember 2011 Haha herlighet jeg tenkte, hva ialledager har skjedd!!! Da jeg så overskriften Bra det ikke var noe verre da!!
May the force be with you Skrevet 1. desember 2011 #7 Skrevet 1. desember 2011 Hehe:) Uff.. Skal ikke være lett.. Men kjøp en ny kalender når han er på jobb? Jeg har hatt et søtsug i dag som vanlig jeg også, så jeg har spist så mange marsipanpølser (som skulle legges med kalendere til julegaver), for deretter å fylle en skål med brente mandler (som jeg egentlig ikke er så glad i) og spise opp 2/3 av den... Kansje ikke så rart at Lucas er så hyper hele tiden, MM er sikkert full av sukker:P Hihi! Har en stor plan om å ikke spise så mye søtt de neste dagene da, men det blir vel vanskelig, med sjokoladekalendere i hus;)
Peispå! Skrevet 2. desember 2011 #8 Skrevet 2. desember 2011 Direkte deilig å høre om flere "svake" mennesker:-)) Ble i riktig godt humør jeg nå! Ble nesten inspirert til å gjøre det samme...
Gjest Madolyn & Muffin Skrevet 2. desember 2011 #9 Skrevet 2. desember 2011 Ååh, er så glad jeg ikke er alene.. Måtte le av flere her inne, godt vi er like!! Men hvordan skal jeg kunne lære Muffin om impulskontroll når jeg ikke eier det selv hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå