Høg Skrevet 1. desember 2011 #1 Skrevet 1. desember 2011 Må bare skrive noen ord for å høre om noen av dere andre sliter med det samme:) Er 16 uker på vei og har vært dårlig med tung hodepine, oppkast og kvalme siden uke 11. Blir bare verre utover dagen og har ligget strøken mange kvelder, hele helgen og mandagene i flere uker nå. Har lite overskudd når jeg da skal på jobb igjen. Hører jo at de fleste er dårligst på morgenen...Har fått 40 % sykemelding, noe som hjalp litt, men føler jeg bruker veldig mye "familietid" på å være dårlig. Har heller ikke lyst til å øke sykemeldingen, men det hadde kanskje vært det beste. Ja, med andre ord dårlig form og dårlig samvittighet i lange baner;) Noen gode råd? (Ellers er det jo utolig koslig med et lite nurk i magen da!)
Snart_er_vi_4 Skrevet 2. desember 2011 #2 Skrevet 2. desember 2011 Er ikke i samme situasjon men svarer deg allikevel jeg Jeg tenker at det er veldig viktig å oppleve graviditeten som så positiv som mulig, og derfor ser ikke jeg noen grunn til ikke å øke sykemeldingen om dette kan gjøre det bedre for deg!! Om man i tillegg til å føle seg i superdårlig form over lang tid kanskje også føler dårlig samvittighet pga null overskudd til resten av familien er jo ikke det akkurat noe som gjør at man samler krefter for å komme seg ovenpå igjen Får håpe formen din snart vil bli bedre så du kan nyte litt også
jente03babyapril2012 Skrevet 5. desember 2011 #3 Skrevet 5. desember 2011 heisann . Jeg er i uke 22 nå å har det akkurat sånn som du bekriver, hos meg også har det bare blitt verre å verre jeg var ekstremt dårlig frem til uke 13 så hadde jeg et lite opphold på noen dager hvor jeg fikk litt energi igjen,men så ble jeg dårlig igjen, ville igrunn bare sove om kveldene for jeg hadde null energi, vondt i hodet å ekstrem kvalm,,, Kanskje du skulle vurdere å sykemelde deg fullt en liten stund og ta vare på kroppen litt, få hvile... Det er kjempekoselig å kjenne nurket i magen så det er absolutt verdt alle plagene , men kan kanskje bli litt mye av å til får satse på formen din blir bedre etterhvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå