♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 1. desember 2011 #1 Skrevet 1. desember 2011 Blastocyster innsatt på dag 5 dpo , er jo i utgangspunktet klekkeferdige ved tilbakesetting. Når får dere beskjed om å teste i fra klinikken ? Og hvor lenge klarer dere i praksis å vente ??? ;-)
Håpefull38 Skrevet 1. desember 2011 #2 Skrevet 1. desember 2011 Fikk beskjed fra Serum at jeg kunne teste med urinprøve dag 12 etter innsett, og blodprøve dag 10. Hadde bestemt meg for å ikke teste før dag 12, men da dag 10 kom fikk jeg litt blødninger samt hadde veldig menssmerter, så jeg tok en test bare for å få bekreftet at dette ble negativt. Men sannelig ble testen positiv med en gang:-)
Klar39 Skrevet 1. desember 2011 #3 Skrevet 1. desember 2011 Jeg testet 8 dager etter innsett av blstocyster (5dager), det er det samme som 13dpo. Testet positivt med en gang! Lykke til vilsågjerneha! Ventetiden er ikke så lenge med blastocyst. Vil sette inn blastocyst igjen neste gang også! Håper inderlig at testen blir positivt for deg nå :-)
Maya67 Skrevet 1. desember 2011 #4 Skrevet 1. desember 2011 Jeg fikk beskjed om å ta blodprøve på dag 10 denne gangen. før har jeg fått beskjed om dag 11 og dag 14. Vet ikke hvorfor jeg har fått forskjellig dag hver gang.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 5. desember 2011 Forfatter #5 Skrevet 5. desember 2011 Testet i dag, en uke og en dag etter innsetting av blastocyster. Klart og fint kryss på cb,det er ikke til å tro ;O)
LykkeligSomMamma Skrevet 5. desember 2011 #6 Skrevet 5. desember 2011 Hurramegrundt og gratulerer vilsågjerne :-):-):-) Fantastiske nyheter mandag morgen!!!
Merehei Skrevet 5. desember 2011 #7 Skrevet 5. desember 2011 For en flott start på uka :-). Gratulerer så masse vilsågjerne, endelig er det din tur.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 5. desember 2011 Forfatter #8 Skrevet 5. desember 2011 Endelig en positiv test ! Jeg vet ikke helt om det har gått opp for meg... Men symptomene er vel ganske reelle når man ikke har noen form for hormonstøtte ;O) Hilsen lykkelig
Diddi72 Skrevet 5. desember 2011 #9 Skrevet 5. desember 2011 Nok en gang gratulerer så mye :-))) Dette var virkelig en hyggelig start på uken!! Klem.
MissTaurus Skrevet 5. desember 2011 #10 Skrevet 5. desember 2011 Det var en super nyhet, Vilsågjerne!
Mumrikken :) Skrevet 6. desember 2011 #12 Skrevet 6. desember 2011 GRATULERER!!!!! Endelig ble det din tur! :-)) Så utrolig glad på dine vegne! Nå blir det jammen spennende å se hvor mange som gjemmer seg der inne :-) Mange gode klemmer
vårsol73 Skrevet 6. desember 2011 #13 Skrevet 6. desember 2011 Gratulerer! Har fulgt med fra sidelinjen, nå var det virkelig din tur:) Heier på deg!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 8. desember 2011 Forfatter #14 Skrevet 8. desember 2011 Tusen takk for gratulasjoner :-). Mumrikken: prøvde å svare deg på pm men postboksen din er nok full ;-).
Mumrikken :) Skrevet 8. desember 2011 #15 Skrevet 8. desember 2011 Den var nok full ja :-/ Hvordan går det med deg? Fått noe Hcg resultat enda? :-)) Klem
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 8. desember 2011 Forfatter #16 Skrevet 8. desember 2011 Jeg har ikke målt hcg ,og tenker heller ikke gjøre det. Jeg skal nyte den gode følelsen,venne meg på den,også skal jeg på ultralyd den 28 desember. Hcg målinger virker på meg som stress,så siden jeg ikke har hatt noen blødninger eller noe,velger jeg å tro at alt er ok... Kanskje er der naivt,men jeg orker ikke lage noe pes ut av dette ;-)
KLP <3spire<3 Skrevet 8. desember 2011 #17 Skrevet 8. desember 2011 Jeg skal heller ikke måle HCG snakket med overlegen på kvinneklinikken her i byen og han mente det ikke var nødvedig, med mindre jeg fikk blødninger. For det er UL som gir det sikkre svaret. Nå lever jeg bare i nuet og tenker at jeg er gravid inntil det motsatte er bevisst. Vi er jo heldig som går inn i andventstiden og skal feire jul, da går ventetiden fortere :-) Det blir UL å meg den 30 desember, da er jeg 7+2! Jeg er så vanvittig glad for at det er advent og at vi venter på jula :-) Søstren min og datteren hennes kommer hjem til jul :-) så har man noe annet å forkusere på :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå