Cath-84 Skrevet 1. desember 2011 #1 Skrevet 1. desember 2011 Jeg har en sterk mistanke om at det kan gå lenge over termin før lille frøken vil komme. Dette er nr 2 og jeg har følsen av å ha gått overtid hvertfall en uke. Det blir ikke noe bedre når jeg har fått to, ja TO spørsmål om jeg venter en eller to.... Aaaaaaahhhhhhhh kan hun ikke bare komme nå hehehe =D Sorry, måtte bare få ut litt frustrasjon =)
januarbaby012 Skrevet 1. desember 2011 #2 Skrevet 1. desember 2011 hun kommer når hun er klar masse lykke til !!!!!!!!!!!!!
Cath-84 Skrevet 2. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2011 Hehe ja det er det da, når hun er klar =) Men nå går jeg ikke ut fra leiligheten med mindre jeg må, jeg har fått to, TO spørsmål om jeg venter en eller to så da er det ikke no gøy mer hehe =D Men får håpe det skjer noe etter akupunktør timen i dag =D
Anette_23 Skrevet 2. desember 2011 #4 Skrevet 2. desember 2011 jeg har termin mandag og virker ikke som d skal skje noe her med d første heller... men hvordan er d med liv hos din? prinsen min er veldig stille om dagen er nesten litt bekymret. har jeg grunn til det eller er d vanlig på slutten?
Cath-84 Skrevet 3. desember 2011 Forfatter #5 Skrevet 3. desember 2011 Jeg merker også at det er en del roligere i magen, men jeg tror ikke det er grunn til bekymringer så lenge det er liv hverdag =) Men jeg kjenner jeg har litt angst for å gå lenge over termin, så skal jeg ikke til noen som helst sjekk før 12/12 på sykehuset, så jeg håper indelig at fødselen starter før det =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå