røderoser Skrevet 1. desember 2011 #1 Skrevet 1. desember 2011 Jenta mi på 12 uker har begynt å sugle noe voldsomt, og spiser hele tiden på hendene sine. Lurer på om det er tenner på gang. Er det noen som har noen tips til hva eg kan smøre på?? Hun vil ikkje ta smokk heller.... :/
August__11 Skrevet 1. desember 2011 #2 Skrevet 1. desember 2011 Vi har også kommet borti dette den siste uken! Lurer på om vi ser noe antydning til tann baki ene gommen hennes, men er ikke sikker. Har jo lest at folk gir ungen en kald bitering for å lindre, men det er jo en smule tidlig når hun enda ikke klarer å holde leker selvstendig.
abella Skrevet 1. desember 2011 #3 Skrevet 1. desember 2011 Det putter hendene/fingrene i munn for å utforske dem. Det er slik babyer oppdager verden. I begynnelsen er munnen det viktigste sanseorganet. Etter som babyen blir større og klarer å gripe og holde gjenstander vil de også putte disse gjenstandene i munnen for å utforske dem.
Gjest MammaentilMia Skrevet 1. desember 2011 #4 Skrevet 1. desember 2011 Vi har biteringer for selvom jenta bare er 6 uker sikler ho som en gal og jeg er 100% sikker på at jeg ser en tann oppi gommen. En liten klump som blir hvitere og hvitere for hver dag og ligner mer og mer på en tann. Skal på apoteket etterpå for å kjøpe dentinox eller hva det nå heter
Babyønske �� Skrevet 1. desember 2011 #5 Skrevet 1. desember 2011 Det er helt vanlig at de begynner med dette i den alderen. Og det er ganske sjelden det betyr tenner. Som det ble sagt over, de oppdager hendene sine og munnen er det første sanseorganet for å utforske. Ikke begynn å smøre med noe(Dentinox) før du er helt sikker på at det er tenner.
ninairen Skrevet 1. desember 2011 #6 Skrevet 1. desember 2011 jenta mi på 12 uker har begynt å sutte veldig på hendene sine , de har blitt knallrøde ser nesten ut som eksem.noen råd? i fortvilelsen haf vi hatt på henne sokker på hendene litt
røderoser Skrevet 1. desember 2011 Forfatter #7 Skrevet 1. desember 2011 Var innom apoteket i dag, fikk beskjed at dentinox ikkje var anbefalt lengre å bruke. Kjøpte en bitering og en ny type smokk som eg ikkje har prøvd før. Hun roet seg veldig når eg stappet smokk og bitering i munnen, med en gang eg tok det ut begynte hun å sutte på hendene sine igjen. så trur kanskje det er tenner. leste en plass at noen smurte på aloe vera, er det verdt er forsøk? noen som evt vet hvor eg kan få kjøpt det?
Babyønske �� Skrevet 2. desember 2011 #8 Skrevet 2. desember 2011 Aloe vera fås vel også på apoteket, eller hvertfall på helsekost.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå