Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #1 Skrevet 1. desember 2011 Har tidligere handlet på Nøstebarn.no, men der er det jo ganske så dyrt. Finnes det gode men rimeligere alternativer til gode og varme ullklær til gutt på snart 6 år? Håper på gode tips, gjerne link :-))
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #2 Skrevet 1. desember 2011 Pierre Robert fra matbutikken. Janus, Safa, Tom&Trine fra Sparkjøp.........
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #3 Skrevet 1. desember 2011 Devold er det aller beste ulltøyet, synes jeg. Føres i de fleste sportsforretninger.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #4 Skrevet 1. desember 2011 Tusen takk for svar! Jeg har Janus, men synes denne er ganske tynn... Ribb-klærna til nøstebarn er en god del tykkere... Pleier å bruke tynn ull innerst og tykkere ull ytterst... P.R. ulla ser også ut som tynn ull a la undertøy? Flere tips?
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #5 Skrevet 1. desember 2011 åhh da burde du dra på apotek 1!! de har en eske med kjempefint og bra ulltrøye+longs til under 200 kr.Har brukt de i 3 år nå,sønnen min bruker det til og med på natten når det er kaldt.Fåes i blå eller grønt. Jeg bare elsker de;) min niese på 7 år sier det er den eneste ullen som ikke klør..
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #6 Skrevet 1. desember 2011 Ribbelongs i ull får du billig på Name It.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #7 Skrevet 1. desember 2011 Anbefaler Devold Active. Veldig bra! Brukes på de kalde dagene, ellers tynnere, f.eks. Devold Multi Sport. http://www.devold.com/outdoor/default.aspx?menu=373
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #8 Skrevet 1. desember 2011 Tusen takk for enda flere flotte tips ) Devold avtive så super ut, vet du sånn ca. pris på dette anonym 19:51?
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #9 Skrevet 1. desember 2011 Ca 250,- pr del. Utmerket å ønske seg som julegave. :-) På div. messer o.l. selges ofte Active for ca 200,- pr del. Har gjort en del kupp, for å si det sånn, pluss at jeg har venner som med jevne mellomrom stikker innom Devolds fabrikkutsalg i Ålesund (tror det er der!).
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #10 Skrevet 1. desember 2011 Tusen takk! Har 20% rabatt på sportsbutikk siden jeg jobber på et gym, da er saken avgjort, det blir Devold )
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #11 Skrevet 1. desember 2011 Dropp NameIt i alle fall, det er håpløst dårlig og hvis du er så uheldig å få det i vaskemaskinen på 40 grader, så er det bye bye ulltøy, det tover seg med en gang! De fleste andre merker tåler 40 grader uten problemer..
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #12 Skrevet 1. desember 2011 Selv har jeg 3 sett med norheim ull til sønnen min på snart 7 år. Syns de er veldig fine og har hittil ikke fått noe klager på dem. Eller har jeg fått troll ullsett av mamma til han i fjor (begynner å bli korte nå), men er superfornøyd med dem.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2011 #13 Skrevet 2. desember 2011 Takk for enda flere gode tips! Prøver ut Devold tror jeg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå