Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #1 Skrevet 1. desember 2011 Jeg mente at det var Lille My som nekter å sove bort vinteren, men hun bruker da ingen genser som er hvit- og rødstripet. Har prøvd alle karakterer fra Mummidalen som jeg kommer på, men ingen av dem er korrekt. Hva faen? Nå handler det ikke om å vinne, det gjør jeg jo aldri uansett, men hva søren kan svaret være? Det koker nesten over her for meg.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #3 Skrevet 1. desember 2011 Og nei, de godtar heller ikke Tootikki, Totikki osv.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #4 Skrevet 1. desember 2011 Prøvd alt. Han her har rød og hvit stripete genser; http://www.arabia.fi/web/Arabiawww.nsf/file/sisustus-_ja_lahjaesineet_muumi-valikoima_osat_ja_varit_mukit/$file/muumi_mtuutikki.jpg Men de godtar jo ingen av stavemåtene jeg prøver.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #5 Skrevet 1. desember 2011 too-ticki skrives det på svensk ihvertfall
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #7 Skrevet 1. desember 2011 Ja, det godkjente de, faktisk! Prøvde too-tikki og alt. Woho, så deilig! Men måte på hvor vanskelig det skal være. Det er jo en norsk julekalender, er det ikke?
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #8 Skrevet 1. desember 2011 Det var too-ticki, så flott med svar. Men nå gadd jeg uansett ikke å være med på den kalenderen, den irriterte meg. Dessuten gidder jeg ikke å lage et rim.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #9 Skrevet 1. desember 2011 tuu-tikki på finsk, too-ticky på engelsk Too-tikki skal det visstnok være på norsk har du skrevet med bindestrek?
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #10 Skrevet 1. desember 2011 Ja, jeg gjorde det, men de godkjente kun den svenske versjonen, nemlig Too-ticki. Det jeg synes var tåpelig. Men det går bra, jeg fik fred i sjelen, selv om jeg ikke gadd å bli med i konkurranse, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå