Gå til innhold

Noen i uke 38 her?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er formen deres? Her har kvalmen kommet tilbake for fullt, samt at jeg har fint lite energi, og orker lite. Hodet til lillegull er festet, hvilket gjør at bekkenløsningen er så godt som forsvunnet:)

Gleder meg til å få møte vårt etterlengtede barn, og teller dagene:)

Dere da?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 38 :)

Og, formen er helt topp,litt vonde kynnere innimellom men, de gir seg fort...

Er ikke ofte man håper på å "bli syk men".....

Skulle ønske ting begynte å skje snart for nå er jeg temmelig lei av å surre rundt...vil hilse på min lille gutt FORT men, det hjelper jo så fint lite når han ikkje har det travelt på noen måte :)

Hodet er forresten ikke festet,men han ligger da nedover(rettvei) ....

Lykke til om ting skulle begynne hos deg ;)

Skrevet

Jeg er også i uke 38. Gleder meg veldig til han er kommet ut, ja :)

Går og merker etter tegn hele tiden....håper at de murrende kynnerne skal øke i styrke, men ser ikke slik ut foreløpig.

Har en del nedpress, men tror ikke hodet er festet - er 3. gutten min dette her, så regner med hodet ikke fester seg før fødselen.

Ellers er rygg/bekken blitt ganske stivt og stølt siste uken, så nå vralter jeg virkelig rundt. Kanskje jeg skal gå en tur i dag for å "løsne opp" litt :)

Skrevet

Uke 38+1 her i dag:) kjenner jeg begynner å bli veeeeldig utålmodig:) Hodet er festet, det har det vært en god stund... skulle bare visst hvilken dag det skjedde, så hadde det vært mye lettere:D

Skrevet

Jeg er i uke 38 og er slapp og sliten, trykket nedover er tungt, magen har sunket og babyen er festet med hodet ned. Fikk tilbud om stripping i dag, men valgte å vente en uke til. Håper så at noe skjer snart for jeg er dårlig og lei!!

Skrevet

Jepp :-) Hadde siste dag på job i dag og ser frem til å kose meg med barna i førjulstida. Er i god form, og i motsetning til de fleste andre har jeg IKKE travelt med å føde - håper faktisk at vi går over tid og kommer inn i 2012. !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...