Holymother Skrevet 1. desember 2011 #1 Skrevet 1. desember 2011 Han har dem annenhver helg, de er 2 og 5. Når han henter dem har han ofte ikke orket å sette inn bilsetene, han har ikke en gang puter! Han påstår at bilstol til 5-åringen bare er teit fordi han ikke sitter orntli i den likevel. Dessuten er jo avstandene så små, at det skjer jo ikke noe likevel. Jeg biter negler her gang han har dem på grunn av dette!! Jeg som er hovedforsørgeren deres må vel kunne ha noe å si her?! Vurderer faktisk å melde ham til politiet så han får seg en klekkelig bot, men vil politiet gjøre noe med saken? Hva kan jeg gjøre? Bekymret mor
Underveis --> Skrevet 2. desember 2011 #2 Skrevet 2. desember 2011 Kinkig situasjon! Jeg ville ringt politiet og bedt om råd. Bare si det som det er og at du synes det er svært ubehagenlig. Jeg tror faktisk at reglementet for sikring av barn i bil er noe mangelfult. Mener jeg lest om det et sted. Allikevel: Ring politiet og hør hva de sier!
2i210 Skrevet 2. desember 2011 #3 Skrevet 2. desember 2011 Hvis det ikke går an å snakke med han, så hadde jeg gjort hva som helst ellers...Å anmelde han er nok det eneste som hjelper..... Tenk på ungene dine! Synes du skal anmelde han.
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 3. desember 2011 #4 Skrevet 3. desember 2011 Jeg hadde ikke sittet å bite negler mer, men anmeldt han. Men kanskje vanskelig uten å ha beviser, dessverre.
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 3. desember 2011 #5 Skrevet 3. desember 2011 Hadde sjekket med barnevernet jeg, dette er jo forsømming
2i210 Skrevet 8. desember 2011 #6 Skrevet 8. desember 2011 Helt enig,snakk med barnevernet! Ta det alvorlig, de er jo det mest dyrebare vi har!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå