karius Skrevet 1. desember 2011 #1 Skrevet 1. desember 2011 hei. Har så lyst til å ordne julekort der jeg har mulighet til å ha med flere bilder.. Noen som vet om noen bra/fine som kan bestilles på nett? mvh
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 1. desember 2011 #2 Skrevet 1. desember 2011 Vistaprint.no bestilte vi fra i fjor og tenkte å gjøre det i år også =) Vi hadde 3 bilder... kan ha flere og færre =)
Babyønske �� Skrevet 1. desember 2011 #3 Skrevet 1. desember 2011 Blir sikkert fra Vistaprint her også. Masse motiver og muligheter.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 1. desember 2011 #4 Skrevet 1. desember 2011 Jeg har bestilt herfra i år, de har mange hundre ulike design å velge blant, og bra priser; http://www.optimalprint.no/julekort/bilder (har ikke sett det ferdige resultatet enda, men var veldig godt fornøyd med bildekalenderen jeg bestilte derfra i fjor ihvertfall:)
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 1. desember 2011 #5 Skrevet 1. desember 2011 Takker for gode tips, og skal sjekke ut disse:) Bestilte kort til dåpen og bursdag på nfoto.no var veldig fornøyd med de:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå