SNURF 5 GUTTER Skrevet 1. desember 2011 #1 Skrevet 1. desember 2011 No er det 40 dager igjen og dritt lei. Slitter med kynner og nedpress.Er det fleire som er leie og gleder seg til smerten? Tenk og at vi kvinner gleder oss til smertene rundt fødselen.Rart
Underveis --> Skrevet 1. desember 2011 #2 Skrevet 1. desember 2011 JEG PROTESTERER (igjen!) *he he he* Jeg gleder meg absolutt ikke til smertene! For meg er det en vesensforskjell mellom det å føde og det å få et barn. Nei, fødsel er ikke fantastisk, det er bare et støkke arbeid. Jævlig vondt er det også! Å få et barn, derimot, er fantastisk! Jeg har noenogsøtti dager igjen, og gleder meg til babyen er ute! Ikke til fødsel. Er forøvrig ikke helt klar, siden babyen ikke er helt klar ;-)
Mamma til 3 <3 Skrevet 1. desember 2011 #3 Skrevet 1. desember 2011 40 dager igjen her også. Å jeg kan ikke si jeg gleder meg akkurat. Hehe. Forrige fødsel sitter litt for friskt i minne,men gleder meg til det hele er over. Sliter mye med nedpress selv og kynnere. Og 0 søvn på natta. Men gleder meg veldig til å se det ferdige resultatet:D
Mamma til prins 2012 Skrevet 1. desember 2011 #4 Skrevet 1. desember 2011 Å ja! Jeg begynner virkelig å glede meg til dette er over. Har veeeldig mye kynnere og nedpress og har gått med mensmurringer i en uke nå. Kan visst ende med fødsel når som helst sa jordmor. Er en tikkende bombe siden livmorhalsen var helt avflatet. Så får se.. Foreløpig bare murringer. 31 dager igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå