<3Oktober-09&Juli-12<3 Skrevet 1. desember 2011 #1 Skrevet 1. desember 2011 Er spent på hvordan det går. Har hatt små blødninger i snart to uker nå, men har sett hjerteaktivitet en gang allerede så det blir spennende å se om det forsatt er det nå. Jeg hater disse blødningene! Jaja, får snart vite hvordan det står til.
MammaElisabeth Skrevet 1. desember 2011 #2 Skrevet 1. desember 2011 Jeg hadde også 2 små bødninger forrige helg, men så stoppet det bare. Har hatt litt lys rosa utflod etterpå bare. Jeg er ikke så glad for disse blødningene jeg heller... Lykke til på ultralyd i dag! Jeg er forresten 7+4 i dag.
<3Oktober-09&Juli-12<3 Skrevet 1. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2011 Det er ikke noe gøy med farget utflod. :/ Men hos meg så var det tydeligvis helt ufarlige blødninger/spotting, for jeg har vært på ul nå og der var alt som det skulle. Jeg ble til og med satt noen dager frem og vesle knøttet hadde vokst 14mm på ni dager. Jeg skal likevel tilbake på kontroll 16. desember ettersom jeg spotter. Men legen sa at jeg ikke måtte bekymre meg og at det ikke er mer enn 10-12 % sjangse for å miste når man har kommet så langt som meg (8+1). Men jeg er likevel sykemeldt frem til neste kontroll. Håper alt går bra med deg også, MammaElisabeth.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå