Gå til innhold

Begynte å blø. Redd fo å miste en av de.

Scarlette

Anbefalte innlegg

Jeg venter eneggede, og er i uke 9. Var rødt blod, og følte jeg hadde litt små ondt og tenke dette var begynnelsen på en SA. Nå har jeg ikke blødd noe mer iløp av natten, men redd det skal begynne i dag igjen.

Bør jeg har mer smerter om det er SA?, vet det er mer risikablet med eneggede.

var å så hjerte banke på tirsdag, og da med en innvendig ul. Så prøver jo å håpe at det var det som skapte irritasjon. Men merker jeg er redd.

Fortsetter under...

Hei du..

Å gå sånn i uvisshet er helt grusomt...:( Ring å få en time til ul i dag-så slipper du alle disse tankene.

Det samme skjedde meg opp til 4-5 ganger i starten av mitt tvilling svangerskap- siste gang var i uke 15. Og nå er jeg i uke 35 , så dette kan gå bra vettu :)

Jeg hadde som deg litt murringer, men ikke skikkelig smerte, og rødt friskt blod som sildret ut..

Min gynekolog sa at det ikke var uvanlig å blø slik- spessiellt m tvillinger.

Alt strekker seg raskere enn m ett barn i magen, sikkert ikke mye som skal til før et blodkar ryker.

Trur d går bra jeg- siden det har stoppet opp og.

Masse lykke til!

Takk for svar. Er blitt litt roligere. Har ikke blødd mer, så som du sier. Det skjer jo mye inni der. Har jo fått mage allerede, så håper det er den som vokser. Er litt mer rolig, har ikke blødd noe mer til at det kan være SA, men er jo redd for at det kan skje.

Jeg opplevde akkuratt det samme som deg, flere ganger fra uke 11 til uke 17-18. Jeg var på innvendig ultralyd flere ganger og fikk påvist morkake som lå over mormunnen. Da ble jeg sykmeldt, måtte ta det med ro og fikk ikke løfte noe (ikke engang minstemann på 1 år). Jeg er sikker på at det "reddet" mine to jenter i magen, for blødningene avtok når jeg fulgte rådene fra legene.

Annonse

Skal prate med legen i dag.

Tror ikke jeg får ul enda. Men håper jeg kan få det i uke 12. Eller bestiller vi privat ul. Syns det er lenge å vente i 9 uker på ordinær ul. Spesielt når vi er urolige. Har sluttet å blø. Men tar det veldig med ro. Prøve å ikke løfte tungt og stresse unødvendig .

Er positiv, men vet det er mer risikabelt med eneggede, og da ønsker jeg å følge de begge mer opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...