Gå til innhold

Fikk gavekalender av mannen og FY FAEN

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen hennes har sikkert så utrolig høye tanker om seg selv som elsker, at han mener sex med ham er en gave. Patetisk som faen, hehe. Og det verste at jeg har sett utrolig mange slike menn i min tid som singel.

Skrevet

... Det hele kommer vel litt an på hva dere hadde avtalt på forhånd? Det er jo ikke sikkert alle gavekortene går i sex...?? Kan jo være det er gavekort på andre ting, eller evt. kart til å finne "gjemte" gaver. For meg virker det som om du litt vet hva din mann har i tankene, og da kunne du kanskje sagt på forhånd at du ville unngå for mange sex-gavekort?

Slapp nå av, det er 1 av 23 dager..

Skrevet

Haha... Evt 24 dager... Det er den 24. det er julaften ja, stemmer det :-)

-11:03

Skrevet

Å, herregud! Er det rart det er dårlige forhold og skilsmisser galore rundt omkring?

Her har en mann vært i det litt erotisk-humoristiske-kreative hjørnet, og dere kjerringer klarer å lage et helvetes surmula spetakkel av det.

Fy faen, at det går an.

Skrevet

Haha.. Han var da kreativ! ;)

Da lærer man kanskje å avtale totalprisen på forhånd?!

-Og vent til du har åpnet alle da, før du klikker på han.

1)det kan hende at det er et dyrt gavekort el.lign inni der.

2) Det kan hende at han får dårlig samvittighet når han ser de dyre gavene dine, og du får en Jævlig stor julegave som kompansasjon!

;)

Skrevet

Svidd kortet hans 08.55? Mulig du ikke har fått med deg at de fleste kvinner tjener egne penger? Stupid cow!!

Skrevet

Da hadde jeg blitt glad, syns det høres veldig spennende ut. Skulle mannen min ha laget pakkekalender til meg så ville jeg håpet på koselige, romantiske ord, sexforslag, sjokolade, massasje, en god hjemmelaget middag på lørdags kveld osv osv. Syns det hadde vært mye koseligere enn masse dyre gaver. Det ligger da mye med omtanke bak noe sånt enn dyre gaver.

Ha en hyggelig adventstid! ;o)

Skrevet

Vær glad du får gavekalender! Jeg får ingen tilbake :-P

.. Men det vet jeg godt, så gidder ikke legge mange tusen i den...

Skrevet

Ikke vær lei deg hi!

Han har sikkert villet overraske deg, og mot julaften blir gavene bare bedre og bedre.

På selveste julekvelden slår han sikkert på stortromma og gir deg gavekort på å suge ham!

You lucky bitch!

Skrevet

Ja 11:08.

Hvis man mener at skuffelse og irritasjon kvaliviserer til skilsmisse, så er det ikke rart folk skiller seg nei...

Skrevet

Lurer på hvorfor HI tror at alle kalendergaver er sexkort... Men enig: å "gi" sex til kona er ingen gave! Han burde heller legge et kort med romantiske ord osv inni der.

Skrevet

Man får kjøpt en pakke med kamasutra kort jeg har sett de i butikken selv

Man får ikke kjøpt de en og en.

Så om hun fikk et slikt kort idag, og hun ser at alle pakkene er helt like i form så kan jo HI anta at mannen har kjøpt en pakke og delt kortene opp i 24 pakker.

Så håper jeg for HI sin del at det er feil og at mannen har lager kort i samme størrelse hvor det står noe annet da.

Skrevet

Hvis de har avtalt å lage til hverandre er det jo ikke noe å skulle være glad og overrasket av at hun får en. De har jo gjort en avtale

Skrevet

Det begynner alltid i det små, vet du. Hvis dette var noe å bli irritert og skuffet over, kan jeg bare forestille meg hvordan hverdagen ellers er.

Og forøvrig kan dere argumentere og gnåle så mye dere vil, det fjerner fortsatt ikke det faktum at dere er surmulende, smålige og lite humoristiske kjerringer.

Var jeg dere, ville jeg kommet over fornærmelsen og argumentasjonstrangen, og heller tatt det innover meg. I det minste satt meg ned og tenkt over egne holdninger.

Skrevet

Hvorfor skal kvinner alltid være så jævla problematiserende? Selv en ting som dette skal problematiseres.

Face it - dere er problematiske!

Skrevet

11:41 - hadde du ikke problematisert at:

a) mannen forventet sex HVER dag i 24 dager, uansett om du har mensen, er sliten, syk, dårlig form osv, og kamuflert det som gave

B) mannen mener at sex med ham er en gave til deg

c) mannen valgte å lage en kalender, men bruke minst mulig på det UTEN at det ligger en koselig tanke bak - tenk å dele opp et kortstokk. Grøss.

Skrevet

Vittig hvis dere har barn og minste kommer å spør;

Hva fikk du i kalenderen din i dag mamma ;o) Hihi

Skrevet

Selvfølgelig, 11:41, vi skal være dypt takknemlig for at mannen "hjelper til" med husarbeidet og "barnepass" av egne barn, at han vil ha sex med oss på hans premisser, og i det hele tatt at han gjør noe annet enn å klø seg i balla og drikke øl. Hurra.

Skrevet

Dette må ses på som en humoristisk kalender fra mannens side. Han mener vel ikke seriøst at de skal prøve ut en ny stilling hver eneste dag i desember.

Skrevet

11:41 - hvilken omtanke ligger det i å kjøpe et stk kama sutra kortstokk og dele den opp i 24?

Skrevet

Tror han har misforstått litt, siden han har laget en kalender som han gleder seg mest til selv. :) Men HI, kan du ikke bare bytte, la han åpne korta selv, og så åpner du den som du har laget til han? Så får han drømmen om sex, mens du får de som koster penger. :D

Skrevet

Haha, 11:44 :) Så sant, så sant!!!

Skrevet

"Jo barn, i dag får jeg gleden av å henge opp/ned fra taklampa mens faren deres tar tissen sin inn og ut av munnen min".

:)

Skrevet

Slapp av litt da 11:41.

Alt av irritasjonstråder som legges ut her er ikke altoverskyggende, gedigne samlivsproblemer.

Dette er stort sett et forum for damer som kjeder seg og som liker å dele irritasjoner og små gleder med andre. Tviler på at HI tar ut skilsmisse i morra liksom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...