Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #101 Skrevet 5. desember 2011 Signerer 13:36! Det er tanken bak, at han har giddet å sitte å pakke inn 24 gaver til deg. Jeg tror nokk også at det var ment litt humoristisk! Men HI? Hvordan går det nå? Hva har du fått i de siste dagene? Det samme?
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2011 #102 Skrevet 5. desember 2011 Tøys, menn vil ikke ha sex med alt og alle til enhver tid. Dette kommer helt an på mannen, og hvor mye han har å gjøre. Min er stort sett mye sliten, da han jobber mye og tar mesteparten hjemme for tiden med sykmeldt kone - og da er ikke sex det første som kommer inn i tankene hans.
hoegbakk76 Skrevet 6. desember 2011 #103 Skrevet 6. desember 2011 Jeg er ganske ny her inne, men jeg må si at jeg er overrasket over hvor mange det er som klager på mennene sine og syter over hvor forferdelige de er, at de bare er ute etter sex, at de er ego, etc. Tro meg, jeg har ikke bare hatt gode erfaringer med menn, men jeg kjenner meg overhodet ikke igjen i det bildet mange gir av menn. Jeg må si at bare det å GI en gavepakkekalender i seg selv er utrolig bra og inititativrikt. Jeg tipper han gjorde det for å gjøre noe positivt for forholdet, nekter å tro at han gjorde det BARE for seg selv. Jeg synes det var en litt kul ide, vi trenger alle (jeg modifiserer meg; de fleste) litt inspirasjon i hverdagen. :-)
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #104 Skrevet 6. desember 2011 Skjønner dere ikke at HI i tråden er et troll? Siden hun enda ikke har svart hva som var i de andre lukene enda? Det er jo 6. desember i dag, hun burde jo få vite om ihvertfall 6 va "gavene" var sexkort.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #105 Skrevet 6. desember 2011 Jeg har jo svart, ano 11.42. Jeg glemte vel kanskje å svare direkte at JA, det var kort i de andre pakkene også. Hurra...
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #106 Skrevet 6. desember 2011 På hvilken måte falt poenget mitt igjennom??? Jeg mener fremdeles at det å være frigid eller impotent ikke er mobbemateriale. Mens du åpenbart mener at det er helt greit å kritisere og mobbe folk for å være frigide eller impotente. Deg om det.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #107 Skrevet 6. desember 2011 Men hoegbakk76, tror du det bildet av menn (eller alle andre grupper egentlig) som skapes her inne, er representativt for virkeligheten? På dette forumet starter man gjerne tråder fordi man lurer på noe, eller fordi man er misfornøyde med noe. Hvis alt er såre vel og alt går på skinner, så starter man vel ikke en tråd om det her inne? Men ja, selvsagt er det kvinner som er misfornøyde med mennene sine. Akkuratt som det er menn som er misfornøyde med damene sine. Intet nytt under solen der.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #108 Skrevet 6. desember 2011 Haha, her måtte jeg jo bare le høyt!!!! Virker jo som at mannen har laget gavekalender til seg selv spør du meg!! Oppfinnsom kar! Meeeeen må innrømme at jeg hadde blitt litt skuffa jeg og, hvis det faktisk er en ny stilling hver kveld. Desember er den mnd hvor jeg faktisk jobber mest, både hjemme og på jobben min... Kakebaking, husvask, julegaver, juleklær til barna, planlegging av jula osv.... Så avanserte sex-stillinger hver kveld er ikke det jeg tenker mest på! Nei takke meg til det "gode gamle" også får vi ta fram kortene på nyåret! Ha en herlig adventstid folkens, med eller uten Kama sutra!
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #109 Skrevet 6. desember 2011 13:43 - hun svarte jo at hun får sexkort hver dag i kalenderen. Utrolig "kreativt" og "romantisk".... not.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #110 Skrevet 6. desember 2011 HER HAR VI MANGEN DIB BIM DAMER SOM ER SÅRA. HERRE GUD KOR BARNSLIGE DOKKE ER.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #111 Skrevet 6. desember 2011 Uuups.. Jeg ga mannen en sexkalender.. Skulle kanskje ikke gjort det, men har virker ikke spesielt misfornøyd;)
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #112 Skrevet 6. desember 2011 De fleste har ikke behov for å lufte tanker om ting som er flott i forholdet deres til en masse fremmede, det kan vi med letthet og glede dele til venner og familie. Det er de ting som er vanskelig eller flaut som vi ikke ønsker at familie og venner skal vite om vi gjerne deler med fremmede her hvor en kan gjemme seg bort å være anonym. Få gjort noe med behovet for å snakke om det. Derfor blir det fort en del klagertråder og lite om hvor fantastik allt er. I tillegg er det lite å diskutere når det kommer til en tråd der noen forteller hvor fantastisk mannen er Hi min ex mann var litt som din. Jeg fikk dyre flotte gaver men gjerne noe jeg ikke ønsket meg ,men som han gjerne ville ha. Merklig nok ønsket han å ta med seg mange av disse tingene når vi gikk fra hverandre. Sier vel litt om hvor mye han egentlig tenkte de var gave til meg. Eneste tingen han kjøpte som jeg faktisk hadde lyst på og ønsket meg var en laptop og grunnen til jeg fikk den var fordi da hadde jeg ikke lenger grunn til å kaste han av datan. (som var min han hadde ikke) Og merkelig nok mente han at datan skulle han ha med seg når han flyttet for jeg hadde jo laptopen. Det er utrolig kjedelig å få gaver som man vet egentlig er noe mannen ønsker seg og en selv muligens ikke har det minste interesse for. Noen ganger vurderte jeg å gjøre det samme tilbake. Men men Om ting er greit ellers så er det jo heller ikke verdens undergang Kos deg med de resterende 18 kortene.
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2011 #113 Skrevet 6. desember 2011 Gi oss noen flere detaljer da HI :-) Har dere prøvd noen av gavene ?
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 6. desember 2011 #114 Skrevet 6. desember 2011 Jeg trodde adventskalendere var for barn? Vi har i alle fall mer enn nok å legge tida og pengene våre på nå i desember, om vi ikke skulle lage kalender til hverandre også... Men, skulle vi gjort det, og jeg hadde fått en sånn gave, hadde jeg: 1) Tenkt at det var et typisk mannepåfunn (selv om de nok gjerne hadde ønsket at det var omvendt). 2) Syntes det var litt spennende å skulle sprite opp sexlivet, og kanskje ha litt mer fokus på ømhet og nærhet i førjulstida, selv om nok ikke alle kortene ble brukt (og det tror jeg ikke mannen forventer heller).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå