Gå til innhold

Fikk gavekalender av mannen og FY FAEN

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Det største komplimentet en mann kan gi, etter min mening, er at han vil noe MER enn å ha sex med deg."

HELT ENIG!!

Skrevet

Eh, tuller du? ser du virkelig ikke humøren i dette? dessuten har dere sikkert felles økonomi, så de gavene han får har han vell også betalt litt for selv. slutt å klag! rart han i det hele tatt vil ha sex med deg!

Skrevet

Selvfølgelig kan man bli skuffet hvis man selv har lagt masse tid, penger og omtanke i mannens kalender, mens mannen finner billigste løsning som ganger ham selv minst like mye som hun som mottar "gaven".

Jeg er sikker på at hvis problemstillingen var omvent, hvis mannen til hi hadde lagt en superfin kalender med fine ting, mens hi hadde lagd en kalender som fortalte ham hva han fikk til middag den dagen, så hadde mannen til hi fått MASSE sympati!

Skrevet

Ojoj, 12.04, lenge siden du har fått deg noe, kanskje? Du virker litt "utatt" i surmulinga di. Øy, HI, det er en som trenger kalenderen mer enn deg her!! Bør sendes umiddelbart til 12.04 her.

Skrevet

Jeg syns det var en super idé, og hadde blitt kjempeglad om min kjære hadde gitt meg det. Rett og slett fordi jeg elsker å ha sex med han!!

Skrevet

12:11 - men du elsker vel å ha sex med ham fordi du har lyst, ikke fordi han forventer det HVER dag?

Skrevet

12:11, dere klarer vel å ha sex uten at han skal gi deg det i kalendergave eller???

Skrevet

Kjære deg, HI.

Du har mista noe på veien dersom du kjøper dyre kalendergaver til mannen din fordi du ønsker det samme fra han.

En gave/overraskelse skal gis fordi du ønsker å gjøre noe for han. IKKE for å få noe tilbake!

Du fortjener ikke noenting tilbake, faktisk!

Hvis du hadde gitt mannen noe av samme som han ga deg og HAN hadde blitt sur. Hva hadde du følt da? Ikke bra nok å gi av seg selv.

Skal deg!

Skrevet

12:19 - jeg er ikke HI, men hadde foretrukket å ikke få kalender i det hele tatt, enn at min mann antydet at sex med ham er en gave til meg.

Skrevet

til 12:13: Etter 10 år og 4 barn så har vi sex ca 5 ganger i uka. Jeg tenner like mye på han i dag som den første gangen jeg så ham. Og for oss er det ikke snakk om å forvente, kreve, mase oss til..osv.. Vi har bare den tiltrekningen mot hverandre. Jeg har lyst på han hver dag, så dette hadde vært supermoro for oss begge. Jeg ser ihvertfall humoren i det.. Jeg vet at om jeg hadde kjøpt dette til han så hadde han smilt fra øre til øre, og det samme hadde jeg om han ga meg dette. Men dette er oss :)

Men til HI, man MÅ jo ikke gjennomføre det hver dag selv om man får det i "gave"...

Skrevet

12:11 her

Altså nå er vi i 30åra og har aldri gitt hverandre kalendere, men om han først skulle gitt meg det, så hadde denne gjort susen.

Å ha sex med han er en gave i seg selv for meg, men jeg ser som sagt humoren i dette. Jeg hadde ikke sett på dette som verken tvang eller krav, men nå er vi veldig "på hverandre" hele tiden da. Så dette hadde vært "typisk" han... :)

Skrevet

Tolkningen din er jo i seg selv problematiserende, 11.43! Ser du det virkelig ikke selv?

bare hør på deg selv: "Uten at det ligger en koselig tanke bak". Hvor tar du sånt fr?

Skrevet

Seriøst HI? du er et patetisk og meget KLEINT menneske.

Jeg hadde tenkt å gi en "sexkalender" til mannen min, bare fordi det er gøy og koselig! Det er ikke for å presse ham til sex, men bare for å ha det litt ekstra moro i juletiden. Synes du er en utakknemlig dritt - vet ikke du at mannfolk som regel er de minst oppfinnsomme vesnene som finnes? Her har gubben din vært kreativ og morsom og du blir skuffet og fornærmet?

DIN feil at du har brukt "tusenvis" av kroner på hans kalender. Kanskje du skulle kjøpt en dildo til ham, for å være litt ekstra humoristisk du også?

Julen handler om takknemlighet - ikke skuffelse ford du ikke får det du vil ha.

Forventet du en diamant-kalender du eller? Benytt deg heller av kalenderen du faktisk får og vær glad for at mannen din i det hele tatt GIDDER....

Skrevet

12:46 - tanken er egoistisk. Hadde mannen spurt kona hvilke stillinger var hennes favoritter, og lagt kort på disse som gave, er en ting. Men her er det HAN som vil prøve diverse stillinger, uten å vite om kona synes det er greit. Så det blir en gave til ham. Det er samme som å kjøpe PS3 til kona som man antagligvis mest har bruk for selv.

Skrevet

HI er et forumtroll. Tror ikke på at noen kan bli irritert av en slik kalender, med mindre de har et anstrengt forhold til mannen, eller sexen eller humor generelt.

Har hun i det hele tatt svart på responsen?

Skrevet

12:48 - man skal være takknemlig for gaver man får. Ikke når mannen lager gave til seg selv. Da er det vel han selv som skal takke seg for gaven vel?

Skrevet

Hmm.. For det første kan jeg ikke se at HI har skrevet noe om avtale..

... MEN hvis de har, så skulle de kanskje blitt 100% enige om hva de avtalte??!

Skrevet

Er det MULIG? Du ER jo virkelig problematiserende!!! "Tanken er egoistisk".

Ærlig talt. Glad jeg ikke har en slik innstilling til forhold.

Hadde mannen min laget en slik kalender, ville jeg flirt, gitt ham et kyss og hatt sex med ham akkurat når vi var i stemning til det begge to - som ellers.

Snakk om å vrenge på alt, selv noe så uskyldig som dette. Mannen har gjort en humoristisk gest, og nå er han et beist. Du kan umulig ha et spesielt positivt syn på menn generelt.

Skrevet

12:56, nei, det har jeg heller ikke. Så bra for deg at du kun har vært borti omtenksomme og kjærlige menn, mens jeg kun har vært borti drittsekker.

Skrevet

Så hver gang en partner legger opp til litt sengehygge, er det en gave til seg selv?

Øh, det er ikke slik sunne parforhold fungerer. Man gjør litt for å tenne hverandre, og har sex når begge har lyst.

Hadde mannen min laget en slik kalender, ville jeg tatt det som en humoristisk måte å tease sexlivet VÅRT på.

Skrevet

Ok, 12:59, DU liker å få slike gaver. Mannen til Hi spurte ikke om hun liker sånt, og det er for spesiell "gave" å gi når man ikke vet om det faller i smak.

Skrevet

Heldige du. Jeg hadde blitt superkåt av det jeg :)

JEG hadde tenkt at det bare var matrielle ting han fikk av meg. Å bruke tusenvis av kroner på kalender til han.... Sprøtt. Han hadde sikkert likt å få massasje av forskjellige steder på kroppen

Skrevet

Signerer 12:59!

Uansett man vet jo ikke hva mannen har tengt når han har laget dette, kanskje han har en hel del planlagt for i kveld!?

Kanskje Hi skal prøve å glede seg til i kveld? hun blir iværtfall ikke kåt hvis hun går å tenker på for en idiot av en kåt mann hun har. Hvis hun tenker slik kan hun jo ødelegge en fantastisk kveld..

Skrevet

Saken handler faktisk ikke om hvorvidt JEG liker å få slike gaver. Saken handler om hvordan kvinner generelt tolker slike gaver. Og det er jo tydelig ut fra denne tråden hvordan mange tolker den. "Egoistisk", osv, osv.

Hva med å gi mannen litt kred for fantasien? Hva med å forestille seg at intensjonene hans kanskje ikke var onde, egoistiske, umoralske, eller gud vet hva - men en måte å fyre opp et FELLES sexliv på?

Jeg vet ikke helt hva slags sekt man må tilhøre for å synes at dette var en så himla spesiell gave. Men det er i hvert fall tydelig at paret det dreier seg om umulig kan kjenne hverandres lyster og tenningsmønster, evt humor, spesielt godt.

Skrevet

jeg blir helt matt!!!

er det mulig å lage problemer av noe sånt?

jeg syntes mannen din har vært kreativ og morsom. er faktisk dritvanskelig å finne på 24 kalendergaver til ett voksent menneske. til barn og for den del.

se det humoristiske i det, utivd stillingsreportoare litt=)

og neste år legger du ikke så mye penger i hans kalender.

kos deg med kama sutra og julestria=)

sex er digg og morro=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...