Gå til innhold

Fikk gavekalender av mannen og FY FAEN

Anbefalte innlegg

Skrevet

for noen gaver! Jeg fikk gavekort på en kama sutra stilling:-( Resten av gavene har samme fasong, så jeg kan jo gjette hva resten av gavene er... *skuffet*

Skrevet

Ja, huff......TENKT at mannen din vil ha sex med deg da! DET må være en stor skuffelse altså:(

Skrevet

Hallo! Jeg som har kjøpt gaver for tusenvis av kroner til han! Faens gjerrigknark:-(

HI

Skrevet

Herregud, så herlig!

Hvis dette er sant er jeg misunnelig ;)

Oppfinnsom OG sexy mann.

Skrevet

Jeg synes du bør være både glad og takknemlig for at mannen din er kreativ. Er ikke prisen på gavene som skal ha noe å si, da har det blitt smått feil vinkling på det å gi og motta gaver.

Mannen din prøver å fortelle deg at han synes du er sexy, at han gjerne vil ha sex med deg hver eneste dag, bortimot den største komplimenten en mann kan gi, og du blir skuffa?? Nei vet du hva, ta deg sammen!

Skrevet

Hvorfor skal vi damer være så veldig takknemlige fordi mannen vil ha sex med oss??! Menn vil stort sett ha sex med alt og alle, er ikke noe spesielt ved det.

Hadde dere blitt happy om dere fikk sex i julegave eller bursdagsgave? Siden det er så FANTASTISK å få?

Sex er noe om hører naturlig hjemme i et forhold, ikke noe man gir i pakkekalenderen som gave.

Hi, hvis det f.eks er du som lager middag i huset, så gi ham lapper i kalenderen om hva han får til middag den dagen. Eller noe annet dagligdags som han får uansett. Det blir like dumt.

Gjerrigknark.

Skrevet

"bortimot det større komplimentet en mann kan gi".

Er du seriøs? Sist jeg sjekka hadde menn lyst til å ha sex med det meste med puls. Er bare moralske forpliktelser som gjør at menn ikke sprer spermen sin til alle mulige kanter.

Det største komplimentet en mann kan gi, etter min mening, er at han vil noe MER enn å ha sex med deg.

Skrevet

Men å bruke tusenvis av kroner på en adventskalender til en voksen mann.... DET er litt drøyt... Jeg må si at jeg syns kalenderen fra han hørtes supert ut!! GØY GØY, med nye elementer som kan piffe opp den delen av livet også.

Jeg har pakket inn 4 ganger 24 små ting til mine barn... (alt fra en godtbit, en til en legokloss... ) og min mann fikk sjokoladekalender med hans fotballlag på.. (til 30 kroner..) Han ble kjempe glad, nettop pga at det er en overaskelse..

Skrevet

Hadde dere avtalt hvor mye dere skulle bruke på dette så skjønner jeg du er sur. Sex er noe vi har uansett så en slik gave hadde vært tullete her i huset.. Skal du liksom "presses" til sex da? Fordi det er en gave fra han? Hmmm nei, jeg hadde ikke likt det. Syns faktisk ikke det var så kreativt heller jeg da. Vet det er mange her som har en mann som knapt nok gidder å ha sex og for de høres nok dette gull ut.

Skrevet

Vel, uavhengig av hva hi ga sin mann, så mener jeg det er billig og litt ego å skulle gi sex.

Sex er ingen gave, det er noe begge får glede av (forhåpentlig), og noe man har uansett.

Man trenger liksom ikke en kalender for å piffe opp sexlivet.

På meg blir dette nesten på linje med lapper hvor det står "i dag skal du få en god klem" eller "i dag skal du få sove lenge" når det er min tur til å sove lenge uansett.

Er sikker på at du hadde blitt sur om du fikk sextilbud som eneste gave under juletreet.

Skrevet

Under juletreet vår er det ingen gave fra mannen min til meg, og omvent... Har ikke råd til det, og prioriterer mat, dessert, gave til barna.. og nyttårsaften.

Skrevet

Kansje HI må sjønne hintet fra gubben. Han vil vel ha meir oppiffa sex liv.

Skrevet

08:35 - og "presse" kona til sex hver dag fram til julaften, er en god måte å gjøre det på? Det er lyst som skal til, ikke "plikt" fordi man føler at man må motta en gave fra mannen.

Skrevet

08:43 her igjen - og jeg sier det selv om jeg har omvendt problem, en mann som så å si er null interessert i sex. Det er dermed ikke sagt at jeg skal presse ham til oftere sex under forutsetning om at det er en gave.

Skrevet

Hvis mannen til hi er så tjukk i hodet at han tror litt gjerrighet og sexpress sånn rett før jul er veien å gå for et mer "oppiffa sexliv", så fortjener han ikke sex i det hele tatt.

Skrevet

Nei fy fader. Hadde blitt sur da altså... Ta hint fra gubben? Hva vet vel du om deres sexliv? Kanskje han er avhengig av sex og HI syns det blir litt mye?? Sex er ikke en gave og som ei lenger opp skriver mange menn vil ha sex med alt som har puls og det er en mann som vil ha deg etter sex som er deilig syns jeg. En mann som spør om vi skal se en film eller gå en tur er mye mer verdt. Det var min mening.

Skrevet

Hvorfor i all verden bruker du tusenvis av kroner på pakkekalender til mannen?? Tror du tuller jeg altså.

Har aldri hørt at voksne gir pakkekalender til hverandre?? Er det noe nytt nå??

Ja ja, jeg synes det er noe tøv... Men hvis det faktisk er tilfellet at mannen din har laget en kama sutra kalender, er jo det kreativt nok... Og sikkert bra for økonomien deres, siden du har brukt så mye...

BAH HUMBUG!

Skrevet

Jo 08:44, det syns jeg du skal.

Gi ham sexgavekort i gave hver eneste jul, bursdag, bryllupsdag, farsdag og så videre fremover. Det er jo så SUPERkreativt, og han blir sikkert dødskåt av det! Er nok det som skal til serru.

Skrevet

Skjønner deg godt, samtidig er det jo helt på bærtur å kjøpe gavekalender til flere tusen kr, uansett om det er til et barn eller til en voksen (?) mann.

Sex-gaver blir litt sånn "i dag skal du få spise middag", eller "i dag er gaven at du får ta deg en dusj". Vi har jo sex uansett. Og om det blir slik at vi ikke har sex en dag er det gode grunner for det, mensen, sykdom, reise osv. Skal man presse seg til å pule bare fordi det står på en lapp?

Skrevet

Signerer 08:46.

Hvis det ikke fantes moralske forpliktelser her i verden, så er jeg helt sikker på at MINST 95 % av all verdens menn ville hatt sex med meg (og alle andre damer med puls, muligens noen uten også) hvis de fikk sjansen.

Det er ikke det at min mann har lyst til å ha sex med meg som gjør meg unik for ham. Det er det at han har lyst på MER enn sex med meg.

Skrevet

08:49 - det tenkte jeg også på. Hun føler sikkert at det er uhøflig å si "nei" til en gave, og at hun må ha sex med mannen den dagen uansett form, lyst, sykdom eller noe annet.

Skrevet

Er vel ikke press selv om det er en gave? Det er lov å takke nei til noe man ikke vil ha, på samme måte som det er lov å bytte andre gaver...

Jeg synes det er en kompliment jeg, når så mange snakker om at mannen ikke vil ha sex, og mannen heller vil ha andre, er utro osv osv osv. Mannen vil ha sex fordi han synes kona er sexy, han vil vise at han vil ha henne, hvorfor skulle man ikke ta det som en kompliment?

Og dere som mener at sex er en naturlig del av et forhold, ja, det er det, men det er lov å gi "litt ekstra" som en gave synes jeg. Hadde personlig ikke blitt sinna om det lå en gave under treet som spilte på sex, skjønner ikke hvorfor det skal være noe å bli irritert over? Herregud, det MÅ da ikke ligge gaver for tusenvis av kroner under treet :/ Jeg kan finne på å gi mannen en liten "gave" i form av god hjemmelaget middag og hans favorittdessert, noe han elsker å få. Hvorfor skal man ikke kunne gi gode opplevelser i gave? "Ja vi spiser middag hver dag, det er en elendig gave " da kan man jo si " ja, vi bruker klær hver dag, det er en elendig gave" ??

Og ja, jeg har en mann som vi ha sex støtt og stadig, det er ikke mangel på lyst her i gården.

Og til slutt - hvorfor bruke flere tusen kroner på en julekalender?? På meg virker det som om HI har litt feil prioriteringer når det kommer til kalendere og gaver...

Skrevet

Kva veit dokke om han er dritt lei sexlivet til HI ? Lukter pengegrisk frue og han må ty til billige ting for fruen har svid kortet hans godt.

Skrevet

om det er prisen du er sur på så syntes jeg det blir for dumt, din egen skyld at du brukte masse penger på han. og dere skulel fastsatt en min/max pris da.

Om det er for du føler sexpress og ikke har noen interesse og glede av å få slike gaver skjønner jeg du er skuffet.

Gaven skal jo være gaver til deg ikke for mannen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...