Habiba Skrevet 30. november 2011 #1 Skrevet 30. november 2011 ja da er det ute, noen fler her inne? hvor mye bruker dere i tester til sammen på en mnd? el tester og g tester...
Grynet:) Skrevet 1. desember 2011 #2 Skrevet 1. desember 2011 Hei Habiba. Jeg heter "Lynet" og er en testoman. Hehe.. ;D Jeg bestiller mest på nett så bruker nok godt under femtilappen i mnd på billigtestene. Men så slår jeg på stortromma da, med CB digital graviditets-og EL-test. Dyrt men gøy. Har likevel fortsatt brukt under en tusing siden jeg begynte å teste i vår en gang. (Har prøvd å bli gravid siden i februar ca.)
Lillababy Skrevet 1. desember 2011 #3 Skrevet 1. desember 2011 Eg heiter Lilla80 og har tatt 3 eggløsningtester- i dag Det meste eg har brukt er vel 1100 kr mnd. Då brukte eg to clearblue eggl pakker og 4 g tester ca. Men forsøker å ikkje gjenta det. No bruke reg billigstrimlane, men sist eg fekk smilefjes på eggl test var billigstrimmelen ikkje sååå sterk, så i dag har eg tatt ein cb om morogn og ein billig ettermiddag og ein ny cb på kveld. Skal ein le eller grina, eller le??? Alle prøveplaner for neste mnd fell i grus utan eggl i dag,el morgon, så rimelig desperat
Habiba Skrevet 2. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 2. desember 2011 bra jeg ikke er alene, tror jeg har brukt rundt 1500, nå har jeg kjøp enn sånn monitor og men angrer hehe men har bestilt el test og g tester på ebay så håper dem kommer snart så d ikke blir så dyrt fremover hehe
Novembernurkimagen<3 Skrevet 2. desember 2011 #5 Skrevet 2. desember 2011 hahaha Genial tråd! Etter å ha mista i september og vært inn og ut av sykehuset med komplikasjoner, er vi endelig inne i første prøveperiode. Skulle ta det helt rolig, ikke stresse. Neida. Men så tar jeg blodfortynnende injeksjoner daglig for å utelukke at det er problemer med blodpropp i morkake, så jeg er jo litt ivrig på å bli gravid så snart det lar seg gjøre kan man si... Så her går det i 1-3 eggløsningstester om dagen, masse fokus på symptomer i kroppen, og for første gang på 10 år mas på samboer for å ha sex. Stakkars mann blir jo helt stressa av hele greia, noe som har vært naturlig i så mange år er plutselig en prestasjon og litt kleint. Men nå lever vi i håpet Jeg har kjøpt sånn 50+50 pose (el og g) fra amazon. betalte vel under 200kr inkludert levering så var ikke så ille. Men neste prøveperiode (med mindre vi har flaks;) tror jeg at jeg skal pakke de testene langt vekk og prøve å senke skuldrene. Haha. Som om jeg kommer til å klare det.... Og så skal jeg ikke bruke g-test før ei uke etter mensdato (vi får se....) Ha en fin dag, jenter!
Grynet:) Skrevet 2. desember 2011 #6 Skrevet 2. desember 2011 La oss ikke glemme hostesaften da dere. Jeg spurte på apoteket, og den der bisolvon er faktisk den mest slimløsende. Oooog.. nå har jeg bestilt sånn der pre-seed. Man lærer så mye her inne vøtt!
Habiba Skrevet 2. desember 2011 Forfatter #7 Skrevet 2. desember 2011 jeg betalte rett over 100 kr for 50 el og 50 g tester på ebay... har lest om hostesaft ja, men smaker ikke det hest?? hehe men hva gjør man ikke får å få ting rraskere i gang, hvor ofte og hvor mye tar du hostesaft?og hva er pre-seed? jeg går på lavkarbo, der er jeg og testoman på ketose stix går sikkert en 3-4 stixer til dagen men dem er heldigvis ikke så dyre hehe
Grynet:) Skrevet 2. desember 2011 #8 Skrevet 2. desember 2011 Det var en bra pris for testene må jeg si! Jeg bestiller fra en selger i England, da får jeg det ca en uke senere. Man får det billigere, men da fra Asia. Ting tar tid.. Hostesaften er en høyst uformell greie, jeg bestemte meg for å prøve det etter jeg leste om det i en tråd her inne. Morsomt, men det er jo veldig logisk! Jeg er veldig glad i lakris, så jeg kjøpte Solvipect ettersom den er slimløsende. Synes ikke den smaker ille i det hele tatt. Jeg så noen nevnte Bisolvon her inne, så da jeg var innom apoteket forleden så spurte jeg om effekten. Ekspeditøren sa Bisolvon var den klart beste. (Jeg presiserte jo ikke hva jeg ville bruke den til da. hehe) Jeg vet ikke hvordan den smaker , så det sto bringebær.. huff.. Jeg vet egentlig ikke hvor mye en skal ta, så jeg tar en spiseskje morgen og kveld. Så lenge det kan funke koster det meg lite å prøve Pre-seed er et glidemiddel som ikke hindrer sædcellene i å komme seg dit de skal. Jeg tror også det skal gi et bedre miljø for svømmerne i tillegg. Dette leste jeg om i en annen tråd. Jeg søkte pre-seed opp på e-bay, og der sto det forklart med bilder hvordan vanlig glidemiddel kan fungere som en vegg (!!) som hindrer cellene i å komme fram. Damn you, Hustler warming liquid!!
Bonanza Skrevet 3. desember 2011 #9 Skrevet 3. desember 2011 Heisa! Fin tråd;-)). Vil bare skyte inn at kun hostesaft med virkestoffet guaifenesin funker på det slimet vi vil det skal virke på. Det er bare å Google, så finner dere ut hvorfor( husker dessverre ikke akkurat virkningsmekanismen i skrivende stund!!) bisolvon inneholder ikke guaifenesin, men det gjør solvipect!! Og en til som jeg heller ikke husker navnet på. Jeg har vært å kjøpt meg solvipect i dag....lykke til alle sammen:-)
Grynet:) Skrevet 3. desember 2011 #10 Skrevet 3. desember 2011 Wow! Fantastisk nytt for meg, hehe.. Litt flaks skal en tydeligvis ha. Nå kom jeg til å tenke på ordtaket "Selv en blind høne kan finne korn" eller hva det nå var
Bonanza Skrevet 3. desember 2011 #11 Skrevet 3. desember 2011 Hihihi lynet!!;-)). Ja litt flaks skal man ha hehehe! Leste nemlig en veldig bra artikkel på dette, seriøs! Den var i forbindelse med et fertilitetssenter, men skal finne tilbake til den og skrive adr her, eller linke;-))
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 4. desember 2011 #12 Skrevet 4. desember 2011 Hehe, litt komisk hele opplegget med å teste i vildens sky ja Men jeg kjenner at jeg blir veeeldig dratt mot de tre testene som ligger på badet! Og jeg har EL periode NÅ! *fnis* Kanksje greit å vente med å teste til mensen nærmer seg kanskje Men på motsatt side jeg har jo TRE tester! En kan jeg vel svi av nå?? Tester er som sjokolade, når en først har det i hus, da er det vanskelig å ikke ta noe av det
Habiba Skrevet 5. desember 2011 Forfatter #13 Skrevet 5. desember 2011 da har jeg fått testene mine i posten, og eendelig tante rød på besøk som jeg har vente på etter kjemisk graviditet.... når burde jeg begynne å teste???
Grynet:) Skrevet 5. desember 2011 #14 Skrevet 5. desember 2011 Kommer an på hva du vil teste etter Jeg skal egentlig teste for EL fra fredag, men har lyst å starte noen dager før. (28 d syklus, men stoler ikke helt på den om dagen.) Jeg har akkurat tatt mitt livs mest bortkastede test; antar EL er på mandag, men tok likevel en graviditetstest fordi magen er så sinnsykt stor etter at jeg spiste ute i sta. Nei så dumt.. haha.. Det var 1,25 bortkastede kroner! Jeg ER en testoman.
Habiba Skrevet 5. desember 2011 Forfatter #15 Skrevet 5. desember 2011 uff ja det var det ja hehe er surrete etter en dag på sykehuset med storesnupp skal begynne å teste el, tok ut p staven min den 4 november. har alltid hatt 28 dagers syklus men kan jo være liitt avvikende nå når jeg har tatt ut p staven. hehe høres ut som noe jeg kunne gjort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå