nurseBettie Skrevet 30. november 2011 #1 Skrevet 30. november 2011 Her er jeg tilbake igjen, er ikke gravid.. Var nok falsk positiv cb dette, fikk mensen som vanlig jeg! skal aldri mer teste før ikm. Skal faktisk vente til mensen er en eller to uker forsinket før jeg tester noen gang!! Lurer på om jeg noen gang blir gravid! Men må bare holde håpet og trua oppe, går nå atter engang inn i ny pp. Er så lei.. ! Vet jeg ikke er alene om det, sender dere alle en god klem!
Habiba Skrevet 30. november 2011 #2 Skrevet 30. november 2011 har du tatt test etter du fikk mensen? noen blør jo i begynnelsen som om d sko vært mensen
Bonanza Skrevet 1. desember 2011 #3 Skrevet 1. desember 2011 Hei trønderjenta; som habiba skriver over her, noen blør selv om de er gravide... Uansett sender deg en klem, og selv om dette "bare" er min 4pp, så kjenner jeg at jeg ikke orker å tre inn i noen ny pp med den utrolige kjedelige DPO tiden. MEEEN må man så må man;-). Vi lykkes nok snart skal du se!
~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 1. desember 2011 #4 Skrevet 1. desember 2011 Nei og nei! Eg som trudde vi skulle følge kverandre... Sikker på at det er mensen??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå