Gå til innhold

Gullfiskbollen! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

God morgen jenter:)

Leah sto tidlig opp i dag og klaget på vondt i bakhodet og i ryggen..så oppdaget at hun har ganske mye feber også..er vel influensa da, siden hun har vondt i kroppen:/ Hun skulle egentlig på julebord i barnehagen i dag, med pyntede barn og deilig julelunsj..så litt trist at hun går glipp av det, men hun sa selv at hun ikke klarte å dra i barnehagen for hun var så rar i kroppen. Så da blir det langhelg på henne og kos hjemme med mamma:)

Tror ikke jeg får vasket så mye i dag, men skal se om jeg ikke får skrevet ferdig julekortene og pakket inn de siste julegavene i alle fall, må jo få sendt kortene og en pakke i dag..fikk mld av ei venninne om at hun trengte adressen vår for hun skulle sende noe til Leah, så da syns jeg at jeg bør sende noe til hennes barn også:)

Ble det noe testing i dag Lilla?

Og Tigerlise..hvordan ser din test ut i dag? Krysser fingrene jeg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og der var det jo en fantastisk oppdatering fra deg Tigerlise :D Denne gangen SKAL spiren sitte hele 9 mnd!! Du får vel ekstra oppfølging og sånt? Åh så spennende da :)

Skrevet

Jeg får allerede god oppfølging pga en diagnose jeg har, men det starter ikke før ca. uke 12. Lurer på om jeg skal mase meg til tidlig UL rundt uke 8? Dersom spiren fremdeles bor der, da...

God bedring til Lille-Leah!

Skrevet

Tigerlise, for en fantastisk glad nyhet du kom med nå på morran *jippi*

Jeg er såå glad for at testen blir sterkere og ikke svakere :)))

Det går den rette veien denne gangen snuppa *smiler*

Jeg krysser alt jeg har for deg vennen <3

Leah, huff da er ho blitt syk :(

Trist at ho går glipp av det som skal skje i barnehagen idag, men ho får kose seg med sin gode mamma *smiler*

Masse god bedring til jenta di <3

Jeg har to fritimer nå, sitter bare å høre på musikk og koser meg *smiler*

Er ikke mye som skal planlegges for neste uke, bare noen dager til så er det ferie *juhu*

Lilla, har du testet?

Når fyller du år snuppa?

HA en fin dag jenter :))

Skrevet

Tigerlise! Gratuelrer så masse!!!!, dette var fantastisk fint! JA be om ein ultralyd i veke 8 du så får du meir ro. MEn denne gongen blir det baby i armane dine vennen min!

LEah: Så trist at vesle Leah ikkje fekk med seg julebordet. Men ho får nok ein koseleg dag heime med deg :) Håpar ho vert fort frisk att!

Dossa: Høres fint ut med litt rolegare dagar og julemusikk, deilig med litt feriemodus :)

Eg har ikkje testa. Blei så glad fordi nokon skreiv til meg at gyn eg skal til er så flott. KAnskej eg har tatt feil? Så eg har mest fokus på neste pp. Bekymrer meg over at han reiser offshore på cd 15. MEn ved dårlig vær kan det bli forsinkelser, og kanskej er eg heldig med ein kortare syklus. Eg skla ta den blodprøven kl. 11. KVir meg, føelr meg som sagt så masete.

Ha ein flott dag alle sammen. stor klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...