Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 12. desember 2011 #151 Skrevet 12. desember 2011 Så kos å høre fra deg igjen, Lilleblomst Vi savner deg også <3 Cornflake, sender deg en god klem. Men husk, nå får du snart hjelp Har sniktittet på bildet av testen mange ganger i dag *ler*. Blir sikkert batteritørr telefon snart. Skal prøve å få lagt inn link til bildet etter hvert. Tenkte å legge den på fb-gruppa tidligere i dag, men har ikke prøvd å gjøre det direkte fra mobilen før, så var livredd for å poste det så alle ser, hehe. DET hadde vært tabbe... Leah, lykke til med bakingen *flink* Verpesyk, liker spådommen din Dossa, håper formen er bedre? Prøv å slappe av etter jobb i dag, og kos deg masse på venninnekveld! Så har jeg glemt resten...
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 12. desember 2011 #152 Skrevet 12. desember 2011 Fikk ikke lasta opp her, men la ut bildet på fb-gruppa vår i stedet (enda mer fyfy, jeg er ellers ALDRI på face i arbeidstida! Nei, nå skal jeg jobbe-jobbe-jobbe!)
Dossa :) Skrevet 12. desember 2011 #153 Skrevet 12. desember 2011 Cornflake, jenta vår ikke bli for lenge i kjelleren *trist* men jeg forstår deg også, for det er tungt hver gang tanta dukker opp *arg* Sender deg en god klem <3 SKAL bli din tur, jeg har hørt at 2012 blir et godt år for bollen vår *smiler* Lilleblomst, så deilig å høre fra deg *smiler* Har savnet deg masse <3 Håper du kommer oftere innom snuppa Hvordan er formen om dagen? Tigerlise, jeg ser streken og du er GRAVID *hurra hurra* Denne spiren har å klore seg godt fast ) Du befinner deg i en herlig lykke boble *deilig* Jeg håper å få oppleve det snart jeg også *sukk* Leah, så deilig med kort tante besøk ) Jula er en magisk tid og jeg veit at vårt gullegg blir befrukta denne gangen *smiler* Jeg ble sittende på jobb og jobbe litt, men nå stikker jeg hjem over Orker ikke sitte på jobb og hoste noe mer *sukk*
Lillababy Skrevet 12. desember 2011 #154 Skrevet 12. desember 2011 Masse masse god betring til deg snille Dossa!! Eg skal ut på julegavehandel, og eta middag med ei venninne som ikkje er gravid ( har faktisk ei slik og ) flott!
Ming82 Skrevet 12. desember 2011 #155 Skrevet 12. desember 2011 Takk for trøstende ord jenter. Håper jeg kommer meg fort opp av kjelleren, så det ikke går utover flere jobbdager Tigerlise: Jepp, jeg får snart hjelp, 10 dager igjen. Gratulerer så masse med graviditeten, jeg så testen din Dossa: Kos deg masse i kveld, kom deg hjem fra jobb eller?
Dossa :) Skrevet 12. desember 2011 #156 Skrevet 12. desember 2011 Cornflake, jeg sitter i stua og venter på at du skal komme opp fra kjelleren. Jeg hører du har det tungt og alt er trist nå men jeg trenger deg her oppe *smiler* Kjedelig å sitte i stua alene ;-) så kom snart snuppa <3 Jepp, har kommet meg hjem og fått hentet jentene mine :-) Mannen kommer hjem om en time og da reiser jeg ut for å møte kusinene mine *gleder meg*
Dossa :) Skrevet 12. desember 2011 #157 Skrevet 12. desember 2011 Lilleblomst, synes forslaget ditt ang lista er super. Det burde vært gjort :-) Lista er blitt kjempe lang *smiler* Lilleblomst ordner opp ho *blunker*
*lille blomst* Skrevet 12. desember 2011 #158 Skrevet 12. desember 2011 MammaMø: ER GRAVID! Termin 2.april 2012 <3 24år, bor på østlandet med samboer og en liten knert på 19mnd:) *Vært på UL men fikk ikke vite kjønn siden luringen var sjenert:) Skal tilbake for vekstkontroll 13.desember!* Rina: ER GRAVID! Termin 3. mai <3 34 år, bor på vestlandet med samboer og ei jente på 2 år. 1973modell: ER GRAVID, termin 18.juni 38 år, samboer, trønder og har 4 barn (ett stebarn) Prøvd i 1 år, har hatt 4 SA. Kæmma: ER GRAVID. Lykkelig1984: ER GRAVID. Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. GRAVID etter hormonstimulering i form av sprøyter. Termin 25.Juli:) *HåperPåBabyIMagenEnDag*: GRAVID <3 og skiftet nick ; ) 27, eller akkurat nå 28 år (siden klokken har passert midnatt) og forlovet. har prøvd å få barn i 1 år og 6 mnd, og er nå gravid, 4 + 3, eller nå etter midnatt 4 + 4 = ) termin; 01.08.12 Murmelina: 26 år, samboer, prøvd siden juni 2010, etter eviglang ventetid på tr, aku-behandling, homeopatiske vidunderier, dobbel pergokur og min fantastiske positive innstilling satt spiren på "første forsøk" <3 GRAVID <3 Verpesyk.no: 30 år, gift, jente på 2 år. SA i 2009, MA i uke 10 i april 2011. CD 11, venter på EL. 10 pp og UTÅLMODIG! Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. SA i august. Venter EL ca 28.des og IKM ca 12.januar. Skal til gyn for å sjekke hvorfor jeg har mistet 2 ganger på rad i løpet av januar, og håper på time tidlig i januar. Metti : 28 år gift , ingen barn, Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerike), 3 barn (7,5&2 år), jobber som lærer, EXU i april. TR besøk. IKM ca 9. Januar Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, har begynt på utredning på Medicus. Gyn.time den 22. des. Roselilly: 41 år. Stort sett stabile sykluser og el. Kjemisk g i august. Neste eggløsning rundt den 3. desember. Lilleblomst: 27.år, Gift, Jente på 3år, prøvd på nr 2. siden august 2010. Ma og Sa i løpet av 2011. Håper og tror 2012 blir bedre enn 2011! God jul alle sammen:) Lurifax: 28 år, 3 pp, nordlending i storbyen, student, samboer, ingen barn (enda) Hønny-bønny: i de herlige 30-årene,3 barn samboer og en SA i sept-11,og får ikke prøve på noe i 6-8 uker eller to normale "tanter" .andre tante nå i nov,da er vi snart klare:-)) LilleFie: 27 år fra Trondheim, samboer, ingen barn fra før, men startet kappløpet med å blande egg og sædceller i skjønn forening med min kjære i juni. Jobber som make-up artist for et kjent kosmetikkmerke, men er sykmeldt på ubestemt tid pga. yrkesskade. (",) Marianne_87+2små: 24 år, bor i Sarpsborg, samboer, to barn på 2,5 og 4 år fra tidligere forhold. Dette blir første barnet med min nåværende samboer. Startet å prøve ordentlig i sept :-) Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 2 år. Kontorrotte:) SA 20. oktober, positiv test 11. des. IKM 14.12.11. Gravid? Veronica: Trømborg Garfy&Alex: 26 år fra Eidsvoll, forlovet (snart gift!!!), 1 barn på 3,5 år, prøver på nr 2, er i 1 pp og håper på fullt klaff på første forsøk Lilla80: 31 år frå Hordaland. Gift, ingen barn. Blei gravid første gong i mai, men mista i ma i juli. Strevd med ustabile sykluser etterpå, betre no. Har tatt prøver begge to, venter svar, og første utredningstime hos gynekolog via fastlege 22. des. Går til fotsoneterapi
*lille blomst* Skrevet 12. desember 2011 #159 Skrevet 12. desember 2011 MammaMø: ER GRAVID! Termin 2.april 2012 <3 24år, bor på østlandet med samboer og en liten knert på 19mnd:) *Vært på UL men fikk ikke vite kjønn siden luringen var sjenert:) Skal tilbake for vekstkontroll 13.desember!* Rina: ER GRAVID! Termin 3. mai <3 34 år, bor på vestlandet med samboer og ei jente på 2 år. 1973modell: ER GRAVID, termin 18.juni 38 år, samboer, trønder og har 4 barn (ett stebarn) Prøvd i 1 år, har hatt 4 SA. Kæmma: ER GRAVID. Lykkelig1984: ER GRAVID. Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. GRAVID etter hormonstimulering i form av sprøyter. Termin 25.Juli:) *HåperPåBabyIMagenEnDag*: GRAVID <3 og skiftet nick ; ) 27, eller akkurat nå 28 år (siden klokken har passert midnatt) og forlovet. har prøvd å få barn i 1 år og 6 mnd, og er nå gravid, 4 + 3, eller nå etter midnatt 4 + 4 = ) termin; 01.08.12 Murmelina: 26 år, samboer, prøvd siden juni 2010, etter eviglang ventetid på tr, aku-behandling, homeopatiske vidunderier, dobbel pergokur og min fantastiske positive innstilling satt spiren på "første forsøk" <3 GRAVID <3 Verpesyk.no: 30 år, gift, jente på 2 år. SA i 2009, MA i uke 10 i april 2011. CD 11, venter på EL. 10 pp og UTÅLMODIG! Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. SA i august. Venter EL ca 28.des og IKM ca 12.januar. Skal til gyn for å sjekke hvorfor jeg har mistet 2 ganger på rad i løpet av januar, og håper på time tidlig i januar. Metti : 28 år gift , ingen barn, Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerike), 3 barn (7,5&2 år), jobber som lærer, EXU i april. TR besøk. IKM ca 9. Januar Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, har begynt på utredning på Medicus. Gyn.time den 22. des. Roselilly: 41 år. Stort sett stabile sykluser og el. Kjemisk g i august. Neste eggløsning rundt den 3. desember. Lilleblomst: 27.år, Gift, Jente på 3år, prøvd på nr 2. siden august 2010. Ma og Sa i løpet av 2011. Håper og tror 2012 blir bedre enn 2011! God jul alle sammen:) Lurifax: 28 år, 3 pp, nordlending i storbyen, student, samboer, ingen barn (enda) Hønny-bønny: i de herlige 30-årene,3 barn samboer og en SA i sept-11,og får ikke prøve på noe i 6-8 uker eller to normale "tanter" .andre tante nå i nov,da er vi snart klare:-)) LilleFie: 27 år fra Trondheim, samboer, ingen barn fra før, men startet kappløpet med å blande egg og sædceller i skjønn forening med min kjære i juni. Jobber som make-up artist for et kjent kosmetikkmerke, men er sykmeldt på ubestemt tid pga. yrkesskade. (",) Marianne_87+2små: 24 år, bor i Sarpsborg, samboer, to barn på 2,5 og 4 år fra tidligere forhold. Dette blir første barnet med min nåværende samboer. Startet å prøve ordentlig i sept :-) Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 2 år. Kontorrotte:) SA 20. oktober, positiv test 11. des. IKM 14.12.11. Gravid? Veronica: Trømborg Garfy&Alex: 26 år fra Eidsvoll, forlovet (snart gift!!!), 1 barn på 3,5 år, prøver på nr 2, er i 1 pp og håper på fullt klaff på første forsøk Lilla80: 31 år frå Hordaland. Gift, ingen barn. Blei gravid første gong i mai, men mista i ma i juli. Strevd med ustabile sykluser etterpå, betre no. Har tatt prøver begge to, venter svar, og første utredningstime hos gynekolog via fastlege 22. des. Går til fotsoneterapi
hønny-bunny Skrevet 12. desember 2011 #160 Skrevet 12. desember 2011 MammaMø: ER GRAVID! Termin 2.april 2012 <3 24år, bor på østlandet med samboer og en liten knert på 19mnd:) *Vært på UL men fikk ikke vite kjønn siden luringen var sjenert:) Skal tilbake for vekstkontroll 13.desember!* Rina: ER GRAVID! Termin 3. mai <3 34 år, bor på vestlandet med samboer og ei jente på 2 år. 1973modell: ER GRAVID, termin 18.juni 38 år, samboer, trønder og har 4 barn (ett stebarn) Prøvd i 1 år, har hatt 4 SA. Kæmma: ER GRAVID. Lykkelig1984: ER GRAVID. Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. GRAVID etter hormonstimulering i form av sprøyter. Termin 25.Juli:) *HåperPåBabyIMagenEnDag*: GRAVID <3 og skiftet nick ; ) 27, eller akkurat nå 28 år (siden klokken har passert midnatt) og forlovet. har prøvd å få barn i 1 år og 6 mnd, og er nå gravid, 4 + 3, eller nå etter midnatt 4 + 4 = ) termin; 01.08.12 Murmelina: 26 år, samboer, prøvd siden juni 2010, etter eviglang ventetid på tr, aku-behandling, homeopatiske vidunderier, dobbel pergokur og min fantastiske positive innstilling satt spiren på "første forsøk" <3 GRAVID <3 Verpesyk.no: 30 år, gift, jente på 2 år. SA i 2009, MA i uke 10 i april 2011. CD 11, venter på EL. 10 pp og UTÅLMODIG! Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. SA i august. Venter EL ca 28.des og IKM ca 12.januar. Skal til gyn for å sjekke hvorfor jeg har mistet 2 ganger på rad i løpet av januar, og håper på time tidlig i januar. Metti : 28 år gift , ingen barn, Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerike), 3 barn (7,5&2 år), jobber som lærer, EXU i april. TR besøk. IKM ca 9. Januar Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, har begynt på utredning på Medicus. Gyn.time den 22. des. Roselilly: 41 år. Stort sett stabile sykluser og el. Kjemisk g i august. Neste eggløsning rundt den 3. desember. Lilleblomst: 27.år, Gift, Jente på 3år, prøvd på nr 2. siden august 2010. Ma og Sa i løpet av 2011. Håper og tror 2012 blir bedre enn 2011! God jul alle sammen:) Lurifax: 28 år, 3 pp, nordlending i storbyen, student, samboer, ingen barn (enda) Hønny-bønny: i de herlige 30-årene,3 barn samboer og en SA i sept-11,skulle ha tante nå des,men fått en mega bløding istedet,gyn imorgen:-((( LilleFie: 27 år fra Trondheim, samboer, ingen barn fra før, men startet kappløpet med å blande egg og sædceller i skjønn forening med min kjære i juni. Jobber som make-up artist for et kjent kosmetikkmerke, men er sykmeldt på ubestemt tid pga. yrkesskade. (",) Marianne_87+2små: 24 år, bor i Sarpsborg, samboer, to barn på 2,5 og 4 år fra tidligere forhold. Dette blir første barnet med min nåværende samboer. Startet å prøve ordentlig i sept :-) Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 2 år. Kontorrotte:) SA 20. oktober, positiv test 11. des. IKM 14.12.11. Gravid? Veronica: Trømborg Garfy&Alex: 26 år fra Eidsvoll, forlovet (snart gift!!!), 1 barn på 3,5 år, prøver på nr 2, er i 1 pp og håper på fullt klaff på første forsøk Lilla80: 31 år frå Hordaland. Gift, ingen barn. Blei gravid første gong i mai, men mista i ma i juli. Strevd med ustabile sykluser etterpå, betre no. Har tatt prøver begge to, venter svar, og første utredningstime hos gynekolog via fastlege 22. des. Går til fotsoneterapi
*lille blomst* Skrevet 12. desember 2011 #161 Skrevet 12. desember 2011 Ganske vanskelig å krympe lista når det står så mye interessant her! Fant Trømborg, veronika, Kæmma og lykkelig som ikke var oppdatert, så da tok jeg vekk teksten men ikke navnet. i tillegg tok jeg vekk noen med "ikm ... i september" osv... Resten av navnene er vel innom av og til... Hvem er egentlig HåperPåBabyIMagenEnDag? stod at det skiftes nick, men jeg har ikke sett dette nicket i bollen før det kom på lista... ?? Jeg har jo vært borte en del da, så dette må ikke tas som noen fornærmelse! Velkommen Grafy&Alex og Lilla:)
*lille blomst* Skrevet 12. desember 2011 #162 Skrevet 12. desember 2011 Huff da hønny bønny! Krysser fingrene for at alt er bra med deg og at dette gir seg fort! klems
hønny-bunny Skrevet 12. desember 2011 #163 Skrevet 12. desember 2011 Hei jenter Vært litt stille jeg,skulle ha tante på fredag,fikk liten normal mensbløding på lørdag og igår kjempebløding,det bare sildret jevt og trutt i 3 timer,masse store koagler:-(( var på legevakt skulle avvente til idag.litt bedre med blør fremdeles mer enn normal mens,gyn imorgen:-(( Deppa...
Ming82 Skrevet 12. desember 2011 #164 Skrevet 12. desember 2011 Flink Lilleblomst som ordner Kjekt å se at du er innom oss, hvordan går det med deg? Dossa: Dine ord varmer mitt hjerte. I dag har jeg grått en del, men det lir bedre. Jeg skal treffe en gammel kolleger i morge, hun annonserte nettopp at hun også hadde blitt gravid...sukk.. Hvordan går det ellers med deg da snuppa? Det er jo ikke så mange dager siden du fikk tr selv. Skulle ønske jeg kunne fysisk gi deg en god klem. Høny-bunny: Huff Håper du snart slutte å blø kjære deg. Vi er flere som er her og støtter hverandre. *klem* Roper på Leaaahhhhh....hvordan går det snuppa? I morgen må jeg komme meg på jobb, dagene blir nok ikke bedre av å gjemme meg her hjemme. Jeg var på grensen til å si opp jobben min i dag...huff huff...Jeg elsker jo ellers jobben min, men etter så mange annonserte graviditeten så ønsker jeg meg langt bort!
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 12. desember 2011 #165 Skrevet 12. desember 2011 Huff, stakkars Cornflake :-( Blir ikke akkurat lettere av at "alle" kollegene blir gravide... Sånn er jeg heldig - 90 mannfolk og ei dame (på nærmere 50)... Jeg var skikkelig teit i kveld! Klarte ikke å la være en ny test, og den var nesten helt hvit Men vet jo at man bare skal teste på morgenurin når det er så tidlig, så får se hva den viser i morgen. Hønny, håper blødningene gir seg snart. Vet du hva det er? Kan det være en tidlig SA? Sender en klem *klemme på*
Metti er håpefull Skrevet 12. desember 2011 #166 Skrevet 12. desember 2011 MammaMø: ER GRAVID! Termin 2.april 2012 <3 24år, bor på østlandet med samboer og en liten knert på 19mnd:) *Vært på UL men fikk ikke vite kjønn siden luringen var sjenert:) Skal tilbake for vekstkontroll 13.desember!* Rina: ER GRAVID! Termin 3. mai <3 34 år, bor på vestlandet med samboer og ei jente på 2 år. 1973modell: ER GRAVID, termin 18.juni 38 år, samboer, trønder og har 4 barn (ett stebarn) Prøvd i 1 år, har hatt 4 SA. Kæmma: ER GRAVID. Lykkelig1984: ER GRAVID. Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. GRAVID etter hormonstimulering i form av sprøyter. Termin 25.Juli:) *HåperPåBabyIMagenEnDag*: GRAVID <3 og skiftet nick ; ) 27, eller akkurat nå 28 år (siden klokken har passert midnatt) og forlovet. har prøvd å få barn i 1 år og 6 mnd, og er nå gravid, 4 + 3, eller nå etter midnatt 4 + 4 = ) termin; 01.08.12 Murmelina: 26 år, samboer, prøvd siden juni 2010, etter eviglang ventetid på tr, aku-behandling, homeopatiske vidunderier, dobbel pergokur og min fantastiske positive innstilling satt spiren på "første forsøk" <3 GRAVID <3 Verpesyk.no: 30 år, gift, jente på 2 år. SA i 2009, MA i uke 10 i april 2011. CD 11, venter på EL. 10 pp og UTÅLMODIG! Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. SA i august. Venter EL ca 28.des og IKM ca 12.januar. Skal til gyn for å sjekke hvorfor jeg har mistet 2 ganger på rad i løpet av januar, og håper på time tidlig i januar. Metti : 28 år gift , ingen barn, Stavanger. Ma i mai og I gang me assistert befruktning AIH og to eskimoer som ligger på vent Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerike), 3 barn (7,5&2 år), jobber som lærer, EXU i april. TR besøk. IKM ca 9. Januar Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, har begynt på utredning på Medicus. Gyn.time den 22. des. Roselilly: 41 år. Stort sett stabile sykluser og el. Kjemisk g i august. Neste eggløsning rundt den 3. desember. Lilleblomst: 27.år, Gift, Jente på 3år, prøvd på nr 2. siden august 2010. Ma og Sa i løpet av 2011. Håper og tror 2012 blir bedre enn 2011! God jul alle sammen:) Lurifax: 28 år, 3 pp, nordlending i storbyen, student, samboer, ingen barn (enda) Hønny-bønny: i de herlige 30-årene,3 barn samboer og en SA i sept-11,skulle ha tante nå des,men fått en mega bløding istedet,gyn imorgen:-((( LilleFie: 27 år fra Trondheim, samboer, ingen barn fra før, men startet kappløpet med å blande egg og sædceller i skjønn forening med min kjære i juni. Jobber som make-up artist for et kjent kosmetikkmerke, men er sykmeldt på ubestemt tid pga. yrkesskade. (",) Marianne_87+2små: 24 år, bor i Sarpsborg, samboer, to barn på 2,5 og 4 år fra tidligere forhold. Dette blir første barnet med min nåværende samboer. Startet å prøve ordentlig i sept :-) Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 2 år. Kontorrotte:) SA 20. oktober, positiv test 11. des. IKM 14.12.11. Gravid? Veronica: Trømborg Garfy&Alex: 26 år fra Eidsvoll, forlovet (snart gift!!!), 1 barn på 3,5 år, prøver på nr 2, er i 1 pp og håper på fullt klaff på første forsøk Lilla80: 31 år frå Hordaland. Gift, ingen barn. Blei gravid første gong i mai, men mista i ma i juli. Strevd med ustabile sykluser etterpå, betre no. Har tatt prøver begge to, venter svar, og første utredningstime hos gynekolog via fastlege 22. des. Går til fotsoneterapi
Lillababy Skrevet 12. desember 2011 #167 Skrevet 12. desember 2011 Kjære kjære deg Cornflake! Så trasig med dei gravide på jobben!!! Fy kor urettferdig!! Eg og har tenkt slike tankar ift jobb. Ikkje så veldig mange gravide egentlig, ein del, er kvinne arbeidsplass. Det var ei som annonserte ho var gravid samtidig som eg var det. Me va på ultralyd samme dag. Ho på den i veke 18 og eg i veke ni - då eg mista. Så va tungt å gå ved sida av ho gjennom heile svangerskapet hennas. Me ha ropent landskap og ho sat to meter vekke. Det som ahr vore tøffast med jobben min er alle spørsmåla eg har fått om eg er gravid, både indirekte, men også veldig direkte. då har eg følt meg totalt forsvarslaus. I begynnelsen svarte eg ok, var høfleg og blid. Etterkvar var eg så rasande at eg var redd eg kom til å gå laus på nokon av dei- fysisk Det endte iallefall med at eg knakk sammen. Grein inne hos sjefen min som visste om den me mista, og som sjølv hadde hørt kor folk masa på meg. "Du som er nygift og alt, er du ikkej gravid snart, me snakakr om det alle sammen, det hadde jo vore så kjekt. Er du ikkje??? Å?? " osv osv. Enda på visa var at sjefen min tok opp saka ( med mitt samtykke) med alle avdelignsledarane som tok opp med sine folk at slik oppfører ein seg berre ikkje og at eg måtte få fred. ( det var heilt intenst- dei spurte på 3 fredagskaffier med 30 tilstade osv osv) Og etter det har eg ikkje hørt et ord. Og då ahr eg også fått det betre på jobb. Om tankane om å sei opp kjem igjen, så er det på sin plass med ei sjukemelding søte venn. Då er det helsemessige faktorar som gjer at du ikkej kan utføra ein jobb som til til vanleg mestrer og trives godt i. Eg føelr så med deg. sist eg fekk mensen var det svart i 4 dagar. Grein på jobb, på bussen, avlyste alle sosiale avtaler osv osv. Strekekr ut handa til deg vennen min. Om nokon dagar no så er det lettare å bera skal du sjå. Hold ut. Stor klem
Dossa :) Skrevet 12. desember 2011 #168 Skrevet 12. desember 2011 Cornflake, så godt at jeg kan muntre deg opp bitte lite gran snuppa ;-) Skulle gjerne hatt den klemmen fra deg, vi trenger alle en god klem inni mellom *smiler* Håper du føler deg litt bedre når du våkner opp imorra *klemme på søta* ;-) Hønny, huff så leit med dine blødninger. Jeg håper det gir seg snart vennen *klem* Tigerlise, jeg krysser fingra for at du får en sterk test imorra snuppa *smiler* Denne spiren du har i magen har en viktig jobb, nemlig å klore seg godt fast ;-) Den har en fantastisk storebror og kjærlige foreldre som venter spent på å møte spiren <3 Hvordan går det med din pappa? Lilleblomst, bra jobba med lista vår *smiler* Klem til deg :-) Det var super koselig på kusinetreffet idag :-) Skravla masse og spist god mat, kan ikke bli bedre *smiler* Fikk kjøpt de siste gavene til mannen også, så nå er julegavene i boks *juhu* Leah, har du hatt en bra dag? Nå skal jeg se litt på tv før senga kaller *ler*
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 13. desember 2011 #169 Skrevet 13. desember 2011 Så bra at du koste deg på venninnetreff, søte Dossa Var sikkert godt å få skravle litt og tenke på noe annet. Vet de forresten at dere prøver på en til? Testen i dag var neste som den i går morges. Kanskje litt svakere, men ikke mye. I hvert fall mye bedre enn den i går kveld, så er bare å smøre seg med tålmodighet til morgendagens test Pappan min blir overflyttet til rehab-avdelinga på sykehuset i dag. Takk for at du spør, Dossa <3 Tenker alltid på andre du
Dossa :) Skrevet 13. desember 2011 #170 Skrevet 13. desember 2011 God morgen søte jenter :-) Da har det vært Lucia i barnehagen og det var kjempe fint. De gikk pent på rekke og sang så fint :-) Hørte tydelig snuppa som sang <3 Ho var så stolt av å få gå bak jenta som var Lucia *smiler* Vesla holdt handa til nabo jenta, sååå stolt *ler* Gode lussekatter fikk vi også smake. Jeg fikk fri den første timen så sitter nå hjemme og slapper av litt før jeg må reise om 20 min :-) Skal avspassere team tid idag så er da ferdig kl 1320 *juhu* Skal ta med gullet og få kjøpt klær til jula. Han har vokst fra det han brukte i fjor :-) Tigerlise, godt å høre at det går fremover med din pappa <3 Veit du om han får komme hjem til jul og dere? Krysser fingra for at han får være sammen med dere i jula *smiler* Nå er mensen snart ferdig hos meg. Skal ta siste resept på pergo denne runden og nå lå spiren sitte synes jeg :-) Ringer til gyn på nyåret hvis det blir behov for det. Men jeg håper på en positiv test den 9. januar. Det hadde vært en fantastisk før bursdagsgave. Fyller år nemlig den 29. januar og ønsker meg veldig en spire, så krysser fingra for at jeg kan få ønske mitt oppfylt :-) Er det bra med dere gravide jenter? Skriv litt om hvor langt dere har kommet og hvordan det er med dere da snupper :-) Ikke glem å kaste masse babystøv på resten av gjengen *smiler* Ha en fin dag snupper <3
Trultetryne Skrevet 13. desember 2011 #171 Skrevet 13. desember 2011 God morgen Hvordan går det med hosten Dossa? Er du bedre? Det begynner å komme seg her nå, endelig! Jeg er 20 uker i dag! Halvveis! Juhuu Nå kan nedtellingen starte for alvor.
*Ruger på novembersnuppe* Skrevet 13. desember 2011 #172 Skrevet 13. desember 2011 God morgen! Da var Lucia-frokost over, og jeg har kommet meg på jobb. Det er storm og skikkelig uvær ute, og hodet dunker som om jeg skulle ha drukket minimum en liter rødvin i går. Fysj, ikke en god morgen for meg altså. Er på CD 29 i dag, og tok en test i går som var så blendahvit som den kunne bli. Puppene har ikke antydning til å være ømme, så jeg er egentlig bare sint og sur på denne kroppen min. Fikk nytt termometer i posten i går, og målte tempen med det i dag tidlig. Da var tempen plutselig nesten 0,3 høyere enn i går! Gikk på badet og målte med det gamle termometer, og det målte da nesten 0,2 lavere, etter at jeg hadde beveget meg. Hvis jeg skulle være så uheldig å ha hatt EL på lørdag, vil det da ikke være rart hvis tempen skulle stige idag? Og vil ikke tempen være høyere med en gang man beveger seg? Hvis EL var på lørdag, er prognosene for å bli gravid tilnærmet 0, siden vi hadde sex siste gang mandag i forrige uke. Det betyr også at IKM vil være rundt julaften, selvfølgelig. Det er bare ikke lov! Håper bare ikke at det er tilfelle, det blir bare den verste avslutningen på et utrolig kjipt år Kunne nok trengt en klem i dag ja.. Cornflake, hvordan er det med deg i dag da? Kanskje du også skulle luftet hodet litt for sjefen din, slik Lilla gjorde? Det er jammen ikke lett når alle rundt deg blir gravide. Jeg fikk vite om nok en venninne igår, som har en sønn som er omtrent like gammel som snuppa. Det føles jo som at alle andre for det til utenom oss, og det føles veldig rettferdig. Godt at vi kan søke trøst hos hverandre her Sender deg en god klem. Dossa, for en flott dag du har bursdag på! Jeg ønsker meg også en bursdagspresang til den dagen! Grattis med halvveis, Rina! Og jeg er spent på testen din imorgen, TigerLise:)
Mammapudding Skrevet 13. desember 2011 #173 Skrevet 13. desember 2011 God morgen alle søte jenter:) Nå har jeg vært på Luciafeiring i barnehagen, masse flinke søte barn:) Fikk lussekatter og gløgg etterpå..herregud så godt det var med gløgg, kan ikke huske sist jeg drakk det, men det skal jeg så absolutt drikke igjen så snart som mulig Det gikk fint å dra fra barnehagen også, ei av de ansatte spurte om Leah kunne hjelpe henne på kjøkkenet, og da var det greit at jeg gikk Skal hente henne igjen i 13.30-tia, for hun skal på 4-års kontroll i dag:) Etter det skal vi ned til farmora å bake lussekatter der:) Det ble en travel, men koselig dag i går:) Fikk bakt 40 rundstykker og handlet julegaver til Leah og et par andre, så hentet vi henne og sambo dro på jobb. Jeg og Leah laget pepperkaker etter middag, så spiste vi noen mens vi så barnetv:) Hadde det kjempekoselig:) Ble sent før hun sovnet i går, og i dag måtte vi opp tidligere enn vi er vant til..men det gikk bra:) Jeg kjenner nå at jeg er ganske trøtt, men men Nå skal jeg få unna litt husarbeid og så skal jeg bare slappe av til sambo må vekkes:) Har litt lyst å dra å se om jeg finner de siste julegavene pluss julekjole til både meg og Leah..men tror jeg venter til i morgen med det jeg:) Sender dere alle en god klem:) Tigerlise: Håper testen blir enda tydeligere i morgen:) verpesyk: Håper ikke dere har gått glipp av el, men at du og Dossa får en kjempefin bursdagsgave i januar:) Cornflake: Hvordan går det i dag? Skjønner godt at det er tungt å gå på jobb når det dukker opp gravide på hvert hjørne:/ Håper det er din tur denne pp!
*lille blomst* Skrevet 13. desember 2011 #174 Skrevet 13. desember 2011 Da har vi bakt lussekatter og snart skal vi til byen en tur. Siden bhg har planleggingsdag så må vi jo finne på noe morro:) cornflake: Går opp og ned med meg (også). Tøffe tider på jobb skjønner jeg godt! Var innom en dag for en uke siden ca - fikk smerter i nakke og hode bare av å være der! huff. Koser meg heldigvis hjemme... har laaang "ferie" nå og tar det meste på sparket! Skulle ikke tenke på syklus, og husker ikke når 1.cd er, men hadde så tydelige el smerter og tegn at jeg ikke kunne gått glipp av den... problemet mitt (jada, klarer ikke la være å tenke på det) er at vi sannsynligvis bommet med en dag på el... så da er sjansene før jul minimale:( hvis ikke det skjer litt julemagi så er jeg over i 2012 før neste graviditet. Gleder meg til 2012 jeg!
Mammapudding Skrevet 13. desember 2011 #175 Skrevet 13. desember 2011 lilleblomst: Fikk dere lagt inn aksjer før eller etter el da? For det aller beste er vel dagene før el, men det er fullt mulig å treffe blink dagen etter el også..Så jeg krysser nå fingrene for litt julemagi for dere Nå har jeg vasket, brettet og lagt på plass klær, ryddet på kjøkkenet, skravlet i tlf med ei venninne, spist deilig lunsj og skrevet på noen julegaver og sortert de sånn at jeg har de som skal ut av huset før jul på en plass og har gjemt de som er til familien oppe på loftet..mer ryddig i stua plutselig Og så måtte jeg fyre i ovnen litt, ble så kaldt..men da jeg var ferdig med alt så var jeg jo helt svett Nå skal samboern vekkes så vi får hentet snuppa i rett tid og slipper å stresse avgårde til helsestasjonen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå