Gå til innhold

Gullfiskbollen! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

God morgen, damer :)

Bare en liten oppdatering før jeg må løpe videre... Testen i dag var svaaakt positiv!!! Har jo hatt sånne svake tester som har blitt negative etter et par dager 3 ganger tidligere i år, så har fremdeles veldig små forventninger, men det blir jo spennende å fortsette testingen de neste dagene iallfall :)

Skriver mer senere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende Tigerlise *smiler*

Håper du får en sterkere test imorra :-)

Jaja, så kom ho bankende på døra mi nå nettopp *blæ*

Jeg håper at neste runde blir min runde :-)

Leah, vi får EL i romjula begge to og på nyåret skal vi få en positiv test snuppa *smiler*

Skrevet

Tigerlise: Så spennende da :) Krysser fingrene for at det blir sterkere streker de neste dagene:)

Dossa: Dustetanta!!!! Nå får det være siste gang hun kommer på lenge, er møkklei av henne! Jaja..ingen tvil om at det vil bli en het jul for oss da..med el i romjula så må alle ledige øyeblikk brukes i senga :P

Kos deg på "kino" med barna og pepperkaker i dag:)

Jeg og Leah sov helt til 9!! :D Nå ser vi barnetv og spiser godteriet som var i kalenderen i dag..skal snike i henne brødskiv snart også :P Og så skal vi ut i snøen og herje litt, det er kommet masse deilig myk snø i natt:) Og etterpå tenkte jeg også å bake pepperkaker hvis vi får tid..Det kan hende vi skal i barneselskap til tantesnuppa hvis vi får skyss til og fra..samboern må ha bilen til og fra jobb denne uka..så etter 16 er vi uten bil.

Ha en god søndag jenter :)

Skrevet

Spennende Tigerlise :)

Den stygge tr kom nettopp her også :( Jaja, vi får prøve igjen.

Skrevet

Lilla80 Takk for så gode ord og omtanke. Det har vert en veldig hard prosess ja men siden vi valgte å gå privat så har var jo ventetiden på samtale bare 3 uker. Men hadde ikke dere allerede en time til samtale ? Så da er dere jo igang. Dersom det ikke går denne gangen er det stor mulighet for at vi går over til ivf.

Bo situasjonen din hørtes ikke noe kjekk ut håper det ordner seg etterhvert. Jeg har også en svigerinne som jeg sliter med å forholde meg til men heldigvis bor hu LANGT vekke. Vi giftet oss i juni 2010 så vi begynte også prøvingen som nygift. Krysse fingrene for at det går fortere for dere og husk at du har vert gravid og da er det en stor sjanse for at du blir det igjen.....

Tigerlise : spennende !!!

Dossa og Cornflake : dritt tanta forstår ikkje koffer hu ska komme hver eneste mnd.

Ellers så går eg jo på progesteron tilskudd og da kommer jo alle graviditetssymptomer og lure meg feks at puppene e så ømme som de aldri har vert. Utenom det er det lite nytt her. Kan ikkje gjøre annet en å vente på testdag ! Kan faktisk bruke en julekalender til å telle ned :)

Skrevet

Leah, Dossa og Cornflake!! Så leit å høra!!!! Sender ein god klem til deko!! Syns de e rså gode damer, så fint å lesa det de skirv. Sit he rog tenker faktisk, at det i det minste blir koseelg å vera vidare prøvar saman med deko. om e gikkje er gravid ( og det føler eg jo at eg ikkje er.) Las her inne ein tråd om at bakteriell vaginose forhindra svangerskap eller første til spontanabort. Har de hørt det??

Kan eg og spørra deko - om det er ok, korti de hadde sex denne mnd de ikkje vart gravide. De fann jo eggl sant. Interessant å vite om mangel på sex/ feil tidspunkt for sex, kan vera ein faktor,( sjølv omd et sjølvsagt er lite av det her inne :) ) blir så frustrert av dette. Hadde vore lettare å forsona seg med å ikkje bli gravid om det var pga bom på sex syns eg. Blir så uroleg når eg ikkje blir gravid. Har ikkje hatt ultralyd sidan utskrapinga. Syns og at eine gyn (var tilsammen til 4 ultralyder den veka) sa eg hadde bakovervendt livmor, men syns då det er rart at ingen andre sa det i ein slik setting.

Og dette med sex- tør de ha sex etter befruktning? Føler meg litt tåpeleg her :)

Gratulerer Tigerlise, håpar testen blir sterkare og sterkare!!

Ha ein strålande dag alle sammen. I dag er siste dagen han er heime. Eg skal rydda, forhåpentelgvis baka, og så skal me ta med oss det eg alt har bakt og reisa på besøk til 3 besteforeldre, kvar på sin plass. Bestemora mi er nettopp innlagt her i nærheten for operasjon på mandag. Me er så nære. Gler emg til å besøka ho. elels er eg alltid litt vemodig dagen før han reiser. Men men, det er berre for ei veke, og eg skal avspasera fredag på bursdagen min, så blir ei kort jobbveke :)

Klem til deko! :)

Skrevet

Kjære deg Metti, tusen takk for svar :) Jo me har ein avtale 22. des. Med us, det vil og vera svar på blodprøvane mine og sædprøven hans til dess. Ho gyn er veldig flink, har godt ord på seg, men personleg så er eg ikkje så komfortabel med ho. Har vore til ho før eg blei gravid i andre ærend og var hos ho for å konstantera at volvat hadde rett i at den vesle skatten vår var død. Ho er ikkje så veldig feminin, viser ikkje følelser. Så ho er ikkje i som ein kan øsa ut fortvilelse, bekymring, håp og drømmar til. Er redd ho ikkje kjem til å vera særlig imøtekomande og er livredd for å ikkje bli tatt på alvor. Eg ba om henvisning til ein an som eg har hørt positivt om, men henvisninga kom i retur grunna manglande kapasitet. Eg har så lyst på pergo no, men turr eg vil bli lite hørt. Det blir nok ho som bestemmer kva som skal skje vidare. Me er enige om at dersom me føler at det ikkje går bra der, så skal me gå privat. Me er ikkje opptatt av pengane i dette, me er gansek desperate. Er uansett glad for at eg får ultralyd og svar på om det fysisk er noko galt med meg etter utskrapinga.

Så kjedeleg med svigerrinna di.Leit at det skal vera slik. Min mann er utruleg heimekjær også, og planen deira ( han og foreldra) har alltid vore at han skal overta huset til besteforeldra som ligg heilt vedsida av dei. Det stritter veldig imot inni meg ift dette! Han har veldig lyst til å bu der. Men elels er han heldigvis enig med meg ift ho. At det ikkje er eg som overreagerer, han reagerer på det samme. Samtidig så kan det jo koma litt imellom oss likevel på ein måte. Leit er det uansett. Tenekr me berre får sjå om det endrar seg om me får barn. Viss ikkje vil eg ikkje bu her. Vil ikkje ha det slik heile livet.

Styrete med progesteron tilskudd og symptomer då! KVa seier gyn om sjansane dine denen mnd? For meg så ser jo dette med deg ekstremt lovande ut!! Eg tenker masse på deg kvar dag eg :)

"Artig" at me har til felles dette med å starta eit tungt barneprosjekt som nygift. Mannen min er så god. Når dette med koss nygift tida vår blei heilt annleis enn forventa, og at det har vore så vondt, seier han at han ikkje ville vore forutan et minutt med meg. Det lindrar veldig. Me får berre prøva å favna gode øyeblikk innimellom. Får nygift tida får me jo aldri tilbake.

LAg deg ein ekstra julekalender du Metti :)

Skrevet

Æsj, Dossa og Cornflake! Tanta skulle jo ikke komme nå?!? Bare snille slektninger som skal komme på besøk i førjulstida :) Cornflake, bra du er i gang med utredning i hvert fall. Dossa, hva skjer videre hos deg?

Lilla80, leit å høre at dere også sliter sånn :(. Håper det klaffer snart! For å svare litt på spørsmålet ditt: Da jeg ble gravid med Anton hadde vi sex én gang (helt tilfeldig, hadde jo gitt opp prøvinga for lenge siden). Da jeg ble gravid nå sist var det vel ca. hver 2. eller 3. dag i tiden rundt antatt EL. Om det er sant at det har klaffet denne mnd, så har vi også hatt sex kun én gang...(da jeg slimet som verst). Tror det er lurt å ikke holde på flere ganger om dagen, har hørt flere som har hatt god effekt av å spare opp svømmerne litt. Men det er jo min teori, da... Uansett er det vel anbefalt å ha sex like før EL, da ligger svømmerne klare til å ta fatt på egget når det sleppes :-)

Klarte ikke å holde meg, så ble en test til nå i stad. Den var også svakt positiv, så i dag har jeg i hvert fall hcg i kroppen. Så får vi vente og se om det forsvinner i løpet av de nærmeste dagene...

Skrevet

Ikke si at du også fikk besøk Cornflake, trist.

Men veit dere at jeg gleder meg til neste runde for da vil jo Leah og Cornflake være med meg *smiler* Det er godt å ha dere jenter, sammen er vi sterke og sammen skal vi klare det ;-)

Verpesjuk, hvordan er ståa hos deg snuppa?

Nå har vi bakt peppekaker og skal snart snurre film :-)

Deilig med en avslappende søndag.

Mmmmm......hvem spurte om hva som skjer med meg nå....husker ikke, men jeg har en enkel runde att med pergo som skal brukes denne runden.

Hvis den ikke hjelper vil jeg ta kontakt med gyn også får vi ta det derfra.

Kanskje det blir dobbel pergo *håper på det*

Tigerlise, jeg er så utrolig glad på dine vegne snuppa *smiler*

Måtte den lille spiren klore seg godt fast :-)

Metti, dagene frem til teste dag går fort *smiler* Krysser alt jeg har for deg, nå er det din tur :-):-)

Lilla, søt du som tenker på andre :-)

Bare 11 dager att til timen din *juhu*

Jeg synes du skal spørre om å få pergo/femar, skader ikke å spørre og så skal du se at du får ja til svar *smiler*

Nå er det film og peppekaker *digg*

Skrevet

Har dere hatt en fin adventsøndag?

Vi stor koste oss med film og peppekaker idag.

Snuppa var så ivrig og fulgte med hele tida, vesla satt i like rolig heile tida *ler* Hørte ho sa at nå var det litt skymmelt så da lukker jeg øyna litt jeg mamma *ler*

Søt da ;-)

Nå er ungene lagt. Jeg fikk lese for vesla men dadda jenta mi skulle lese for de to eldste. Ho blir henta seinere ikveld av kusina mi.

Når mannen blir ferdig med å bade så skal jeg sende ei melding til naboene :-) Vi skal ha spillekveld *smiler*

Lurer på hva vi skal spille, blir gøy uansett :-)

Kos dere videre jenter <3

Skrevet

Hei hei!

Nå har jeg endelig tid til å sitte meg ned å skrive litt her! Puh, for en travel helg..Vi har hatt besøk av noen venner fra Oslo siden fredag, og når de dro i dag reiste jeg til barnehagen for å rigge og styre til juletrefest. Over 100 barn, foreldre og besteforeldre på 50-60 kvm- rimelig kaotisk. Nissen kom, grøt ble servert og alle virket fornøyde, så da kan jeg vel legge beina høyt med god samvittighet :D

Lilla, velkommen til oss! Føler at jeg "kjenner" det litt fra BIM fra før av, og synes alltid at du har hatt så mange fine og ærlige innlegg. Kjekt at du vil skravle med oss :)

Dossa, Leah og Cornflake... blæh! Håper helgen deres har vært relativt grei på tross av tantebesøk.2012 får være vårt år!

TigerLise: Jeg hadde faktisk på følelsen av dette var din måned! Så utrolig gøy :) Håper streken blir sterkere snart! Når er IKM?

Jeg aner virkelig ikke hvor i syklusen jeg befinner meg. Tempingen blir jeg ikke klok på, og det samme gjelder tapp og utflod. Igår når vi var på vei ut på shopping fikk jeg plutselig hvit og litt slimete utflod som ligner veldig på EL-slim, på CD 26! Hva p../&&!? Tappen kjentes lav og relativt lukket ut, så nå skjønner jeg virkelig ingenting. Prøvde å legge inn akjser igår, men var litt for slitne og kom ikke helt i mål. Ikke så gode forhold for sånt meg besøk i huset. Idag har jeg hatt lite utlod og lav enda lavere tapp. Typisk vår uflaks hvis det var EL i går! Da er syklusen virkelig helt på bærtur :(

Skrevet

Hei jenter :)

Nå er i jeg hjemme igjen etter en superhelg hjemme hos min kjære mor :) Jepp, den stygge tr er i full sving her, men jeg har faktisk mye mildere smerte denne pp.

Søte Dossa, vi har da hverandre og det blir godt å ha deg med i neste pp også, selvom jeg skulle ønske at vi snart kan følge etter de gravide gullfiskene.

Verpesyk: Det kanjo hende at du har hatt el selvom du får el-lignende slim. Jeg har fått det et par ganger etter el, sånn rundt cd 26-28 og enda engang rett før tr kommer :(

Tigerlise: Når har du ikm? Altså når er det lov å si gratulerer ;) ?

Nå er det bare 11 dager igjen til jeg skal til Medicus. Håper de gir meg sprøyte eller noe magiske piller så jeg kan bli gravid ;)

Snart er det Åndenes Makt *grøsss*

Skrevet

Hei hei!

Tigerlise: fantastisk med positiv test i dag igjen!!! :) Takk for tilbakemelding ang aksjenedlegging. Tenkr viss Gud sitt oppi himmelen og rister på hovudet av oss, som styrer og styrer med sex på akkurat tiktig tid/ evt. fleire gongar til dagen, og så er det så enkelt som at når tida er inne så blir me gravide, om me har sex ein eller 5 gongar? Altså litt satt på spissen, men tenkt om det e rslik, at det er forutbestemt at det er akkurat det aktuelle egget som er valgt ut, og at me ikkje blir gravid før den mnd akkurat det egget fell?? :) ( Her prøver eg som de ser intenst å finna eit større bilete og ei meining i all venting :) ) Eg liakr iallefall den tanken litt.

Dossa: Så skjønn du er som veit kor mange dagar det er til timen min <3 Du altså, så koseleg heile tida :) Høyres forresten fantastisk kejkt ut med spelekveld med naboar! Me har faktisk snakka litt om det eg og amnnen min og. Eg er jo ny i dette feltet, og kunne godt å tatt litt meir initiativ. Me blei nyleg invitert i 30 års dag til nokon av naboane, det var veldig kjekt. Kanskje eg skulle invitert dei på spelekveld med gløgg og kvelds?

I kveld ahr eg vore hjå bestemora mi. Var veldig fint. Kom akkurat i rett tid. Dei var litt underbemanna og ho skulle dusja, så fekk eg hjelpa ho. Så godt å få lova å gjera noko praktisk for dei ein er glad i og bekymra for. No ligg ho nyføna under dyna der borte og er klar for operasjonen....

Verpesyk: Tusen takk for det du skreiv om innlegga mine, det var utruleg fint å høra. Me er jo gansek private her inne, og etter å ha sendt diverse innlegg kan ein / eg føla meg litt usikker og egosentrisk. Men så blir ein stadig møtt av så utruleg mykje omtanke og forståelse. Veit ikkje kva eg skulle gjort utan bim eg! Må vera vel så bra som psykologtimar dette :) Så utruleg godt å møta folk som er i samme situasjon. Føler så stor avstand til alle som syns at dette med graviditet er enkelt og ukomplisert. Ang syklusen din: Går ut ifrå at du har full kontroll på det emste, men hugser ikkje: har du brukt eggl tester? For tempara er sikkert eggltester= for amatører :) men kva om å bruka begge deler? Sjølv om smilefjes ikkje er lik garantert eggl, så er det veldig enkelt å rekna frå. Dei har alltid virka på meg... Så blir eg og så trigger-happy når det vesle clearblue-fjeset smiler så intenst til meg :) Det gjer ein skikkelig piff! hehe

Jaja, ny veke i morgon damer. Me kjem stadig ein dag nærare å få baby, samme koss ein snur og vender på det :) klem frå meg!

Skrevet

ps: Ser eg har skrive aksenNEDlegging, det var jo litt vel destruktivt, meinte sjølvsagt aksjelegging :)

Skrevet
:) Utrolig fint sagt Lilla, vi er en dag nærmere å få baby :)
Skrevet

Bare en liten oppdatering før jeg drar på jobb: Testen var fremdeles svak, men helt klart sterkere enn i går :-)))) Håpet stiger! IKM er vel ca. onsdag, så da er jeg vel 12 dpo nå?

Ha en fantastisk flott dag der ute!

Skrevet

ååå... så spennende.. :)

Skrevet

Så fantastisk, TigerLise!! Og som jeg sa, jeg hadde det på følelsen at dette var din måned :D

Lilla: Jeg synes "aksjeNEDlegging" kan være veldig beskrivende av og til jeg, hehe :D Hørtes koselig ut å besøke bestemor. Det minner meg om at jeg virkelig burde tatt turen til min farmor igjen snart. Hun er 92, og egentlig ganske lei av livet, og kjempeklar for å "flytte noen etasjer oppover i blokka", som hun sier det så fint. Jeg håper at vi kan beholde henne i mange år til..

Cornflake: Jeg håper du har rett, og at det ikke var EL jeg hadde i helga. Har ikke tatt EL-tester denne måneden, pga at jeg var redd for at mannen skulle få prestasjonsangst. Tempen de siste dagene har vært relativt uendret, og tappen var virkelig lav og lukket idag. Det må jo bety at EL har vært, og da burde jo tempen endret seg dersom dette skjedde i helgen. "Its maybe hope in the hanging snore?", som Petter Solberg ville sagt det så fint. Hmmm.. men hvorfor er ikke puppene mine ømme enda da?

Dossa: Spillekveld hørtes veldig gøy ut! Jeg elsker spill, og særlig TP og quizer. På torsdag skal vi ha julebord med jobben, og jeg er med i julebordskomiteen. Vi skal lage rebus, og jeg gleder meg :D

Hva skal dere gjøre idag da, jenter? Uansett, ha en fin dag!

Skrevet

God morgen jenter :)

Åååååå så deilige nyheter du kommer med Tigerlise :))) Kjenner jeg får tårer i øyna vennen for dette unner jeg deg virkelig snuppa *smiler*

Du er GRAVID *herlig*

Verpesjuk, jeg krysser fingra for at de svømmerne som er lagt kommer frem til gullegget ditt snuppa ;))

Det er DIN tur nå også synes jeg *smiler*

Var såå gøy med spille kveld igår. Var ikke ferdig før klokka nærma seg 2330 *ler* Tida flyr når man er i godt selskap og koser seg :))

Vi spilte et spill som heter Sherlock Holmes.

Var kjempe gøy *juhu*

Jeg er tilbake på jobb sjøl om formen ikke er bra. Det er bare hosten jeg sliter med og det at jeg er så trøtt og sliten etter feber runden *uff*

Er ferdig med min siste time kl 1320, og sjøl om vi har bindingstid frem til kl 1430, så går jeg når timen er ferdig idag.

Hjem for å hvile meg.

Ikveld er det ut og spise med kusinene mine *koz*

Det er peppes denne gangen *nam*

Da skal jeg få tatt ferdig de siste to julegavene vi har att :)

Ha en super fin dag jenter :))

Klemz

Skrevet

MammaMø: ER GRAVID! Termin 2.april 2012 <3

24år, bor på østlandet med samboer og en liten knert på 19mnd:)

*Vært på UL men fikk ikke vite kjønn siden luringen var sjenert:) Skal tilbake for vekstkontroll 13.desember!:)*

Rina: ER GRAVID! Termin 3. mai <3

34 år, bor på vestlandet med samboer og ei jente på 2 år.

1973modell: ER GRAVID, termin 18.juni 38 år, samboer, trønder og har 4 barn (ett stebarn) Prøvd i 1 år, har hatt 4 SA.

Kæmma: ER GRAVID. Jeg er 30, samboer, Oslo med to barn (2+5) og prøver på en til på femte måned. Har IKM idag og håper tanta har opphold annet sted i ni måneder!!! :)

Lykkelig1984: ER GRAVID. Samboer og bosatt på Frogner i Akershus. Ingen barn fra før:) 26 år. Jobber i oljebransjen.

Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. GRAVID etter hormonstimulering i form av sprøyter. Termin 25.Juli:)

*HåperPåBabyIMagenEnDag*: GRAVID <3 og skiftet nick ; )

27, eller akkurat nå 28 år (siden klokken har passert midnatt) og forlovet. har prøvd å få barn i 1 år og 6 mnd, og er nå gravid, 4 + 3, eller nå etter midnatt 4 + 4 = ) termin; 01.08.12

Murmelina: 26 år, samboer, prøvd siden juni 2010, etter eviglang ventetid på tr, aku-behandling, homeopatiske vidunderier, dobbel pergokur og min fantastiske positive innstilling satt spiren på "første forsøk" <3 GRAVID <3

Verpesyk.no: 30 år, gift, jente på 2 år. SA i 2009, MA i uke 10 i april 2011. CD 11, venter på EL. 10 pp og UTÅLMODIG!

Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. SA i august. Venter EL ca 28.des og IKM ca 12.januar. Skal til gyn for å sjekke hvorfor jeg har mistet 2 ganger på rad i løpet av januar, og håper på time tidlig i januar.

Metti : EL i går eller i dag og ikm 26 september . 28 år gift , ingen barn, Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning

Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerike), 3 barn (7,5&2 år), jobber som lærer, EXU i april.

TR besøk. IKM ca 9. Januar :)

Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, har begynt på utredning på Medicus. Gyn.time den 22. des.

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;) Har begynt Pergokur og skal samtidlig starte opp med Meformin.. Får håpe det gjør susen..

Roselilly: 41 år. Stort sett stabile sykluser og el. Kjemisk g i august. Neste eggløsning rundt den 3. desember.

Lilleblomst: 27.år, Gift, Jente på 3år, prøvd på nr 2. siden august 2010. Ma og Sa i løpet av 2011. Håper og tror 2012 blir bedre enn 2011! God jul alle sammen:)

Lurifax: 28 år, 3 pp, nordlending i storbyen, student, samboer, ingen barn (enda)

Hønny-bønny: i de herlige 30-årene,3 barn samboer og en SA i sept-11,og får ikke prøve på noe i 6-8 uker eller to normale "tanter" .andre tante nå i nov,da er vi snart klare:-))

LilleFie: 27 år fra Trondheim, samboer, ingen barn fra før, men startet kappløpet med å blande egg og sædceller i skjønn forening med min kjære i juni. Jobber som make-up artist for et kjent kosmetikkmerke, men er sykmeldt på ubestemt tid pga. yrkesskade. (",)

Marianne_87+2små: 24 år, bor i Sarpsborg, samboer, to barn på 2,5 og 4 år fra tidligere forhold. Dette blir første barnet med min nåværende samboer. Startet å prøve ordentlig i sept :-)

Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 2 år. Kontorrotte:) SA 20. oktober, skal prøve ivf over jul.

Trømborg: 26 år fra Indre Østfold, samboer, ingen barn, ble gravid for første gang i nov 2010 - sa i februar 2011, har siden det prøvd å bli gravid igjen uten å lykkes. har begynt på akupunktur og homepati (baby-klister)nå i september

Garfy&Alex: 26 år fra Eidsvoll, forlovet (snart gift!!!), 1 barn på 3,5 år, prøver på nr 2, er i 1 pp og håper på fullt klaff på første forsøk ;)

Lilla80: 31 år frå Hordaland. Gift, ingen barn. Blei gravid første gong i mai, men mista i ma i juli. Strevd med ustabile sykluser etterpå, betre no. Har tatt prøver begge to, venter svar, og første utredningstime hos gynekolog via fastlege 22. des. Går til fotsoneterapi.

Skrevet

God morgen jenter:)

I går sov vi till 9, sto opp og så barnetv, åpnet adventspakke og spiste frokost:) Så gikk vi ut og lekte i masse deilig snø, laget snømann og prøvde de nye skiene hun fikk av morfar for et par uker siden..hun var ganske flink selv om hun falt noen ganger:) Og så var det inn å bade og gjøre seg klar for bursdag, tantesnuppa hadde barneselskap i går:) Etter det var det hjem å spise middag til blåfjell, og så var det rett i seng for henne:) Jeg så Crazy, Stupid, Love før jeg la meg:)

Tigerlise: Så utrolig gøy lesing:) Krysser fingrene for enda sterkere strek i morgen :D

Nå prøver jeg å få litt mat i snuppa, men hun spiser ikke :/ Må kjøre henne i barnehagen om få minutter og har ikke lyst at hun skal gå helt til 12.30 uten mat..men kan jo ikke akkurat tvinge maten i henne..sukk!

Etterpå skal jeg hjem og trene,dusje, rydde, lage rundstykker, handle julegaver til Leah og hvis jeg får tid..slappe av :P

Dossa: Håper du blir kvitt hosten din snart! Ikke lenge igjen til du skal ta juleferie nå :)

Ha en strålenden dag alle sammen:)

Forresten så er jeg "glad" for at noen av dere blir her sammen med meg neste pp også..skulle selvsagt ønske at vi kunne flyttet skravlingen vår over til 1.tri hele gjengen..men det er i alle fall godt å ha dere der <3

Skrevet

Tusen takk alle sammen! Er litt tilbakeholden enda, men kjenner at spenningsnivået er høyt. Adrenalinet koker! Kan det virkelig være sant? Sender i tilfelle masse babystøv til alle dere flotte damer som så virkelig fortjener en spire :-)

I forrige uke var jeg flink og var ikke innom bim en eneste gang på jobb, men nå har jeg visst sprukket... Huff! Men synes jeg har litt "lov" i dag, ikke sant?

MammaMø: ER GRAVID! Termin 2.april 2012 <3

24år, bor på østlandet med samboer og en liten knert på 19mnd:)

*Vært på UL men fikk ikke vite kjønn siden luringen var sjenert:) Skal tilbake for vekstkontroll 13.desember!:)*

Rina: ER GRAVID! Termin 3. mai <3

34 år, bor på vestlandet med samboer og ei jente på 2 år.

1973modell: ER GRAVID, termin 18.juni 38 år, samboer, trønder og har 4 barn (ett stebarn) Prøvd i 1 år, har hatt 4 SA.

Kæmma: ER GRAVID. Jeg er 30, samboer, Oslo med to barn (2+5) og prøver på en til på femte måned. Har IKM idag og håper tanta har opphold annet sted i ni måneder!!! :)

Lykkelig1984: ER GRAVID. Samboer og bosatt på Frogner i Akershus. Ingen barn fra før:) 26 år. Jobber i oljebransjen.

Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. GRAVID etter hormonstimulering i form av sprøyter. Termin 25.Juli:)

*HåperPåBabyIMagenEnDag*: GRAVID <3 og skiftet nick ; )

27, eller akkurat nå 28 år (siden klokken har passert midnatt) og forlovet. har prøvd å få barn i 1 år og 6 mnd, og er nå gravid, 4 + 3, eller nå etter midnatt 4 + 4 = ) termin; 01.08.12

Murmelina: 26 år, samboer, prøvd siden juni 2010, etter eviglang ventetid på tr, aku-behandling, homeopatiske vidunderier, dobbel pergokur og min fantastiske positive innstilling satt spiren på "første forsøk" <3 GRAVID <3

Verpesyk.no: 30 år, gift, jente på 2 år. SA i 2009, MA i uke 10 i april 2011. CD 11, venter på EL. 10 pp og UTÅLMODIG!

Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. SA i august. Venter EL ca 28.des og IKM ca 12.januar. Skal til gyn for å sjekke hvorfor jeg har mistet 2 ganger på rad i løpet av januar, og håper på time tidlig i januar.

Metti : EL i går eller i dag og ikm 26 september . 28 år gift , ingen barn, Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning

Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerike), 3 barn (7,5&2 år), jobber som lærer, EXU i april.

TR besøk. IKM ca 9. Januar :)

Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, har begynt på utredning på Medicus. Gyn.time den 22. des.

Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;) Har begynt Pergokur og skal samtidlig starte opp med Meformin.. Får håpe det gjør susen..

Roselilly: 41 år. Stort sett stabile sykluser og el. Kjemisk g i august. Neste eggløsning rundt den 3. desember.

Lilleblomst: 27.år, Gift, Jente på 3år, prøvd på nr 2. siden august 2010. Ma og Sa i løpet av 2011. Håper og tror 2012 blir bedre enn 2011! God jul alle sammen:)

Lurifax: 28 år, 3 pp, nordlending i storbyen, student, samboer, ingen barn (enda)

Hønny-bønny: i de herlige 30-årene,3 barn samboer og en SA i sept-11,og får ikke prøve på noe i 6-8 uker eller to normale "tanter" .andre tante nå i nov,da er vi snart klare:-))

LilleFie: 27 år fra Trondheim, samboer, ingen barn fra før, men startet kappløpet med å blande egg og sædceller i skjønn forening med min kjære i juni. Jobber som make-up artist for et kjent kosmetikkmerke, men er sykmeldt på ubestemt tid pga. yrkesskade. (",)

Marianne_87+2små: 24 år, bor i Sarpsborg, samboer, to barn på 2,5 og 4 år fra tidligere forhold. Dette blir første barnet med min nåværende samboer. Startet å prøve ordentlig i sept :-)

Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 2 år. Kontorrotte:) SA 20. oktober, positiv test 11. des. IKM 14.12.11. Gravid?

Trømborg: 26 år fra Indre Østfold, samboer, ingen barn, ble gravid for første gang i nov 2010 - sa i februar 2011, har siden det prøvd å bli gravid igjen uten å lykkes. har begynt på akupunktur og homepati (baby-klister)nå i september

Garfy&Alex: 26 år fra Eidsvoll, forlovet (snart gift!!!), 1 barn på 3,5 år, prøver på nr 2, er i 1 pp og håper på fullt klaff på første forsøk ;)

Lilla80: 31 år frå Hordaland. Gift, ingen barn. Blei gravid første gong i mai, men mista i ma i juli. Strevd med ustabile sykluser etterpå, betre no. Har tatt prøver begge to, venter svar, og første utredningstime hos gynekolog via fastlege 22. des. Går til fotsoneterapi

Skrevet

Hei jenter :)

Tigerlise, du er GRAVID :) Gratulerer så masse :)

Verpesyk: Krysser fingrene på at el har vært, tempen burde jo steget nå hvis el var i helgen. Jeg har forresten ikke sett grafen din ennå, klarte ikke å legge deg til vennelisten. Jeg la ut link av grafen min tidligere, trykk på den, på venstre hjørne er det Add friend knappen. Hvis du legger meg til, så får jeg også se din graf :)

Dossa: Kos deg masse med kusinene dine i kveld :)

Jeg er i kjelleren i dag kjenner jeg, ligger fremdeles i senga og syns synd på meg selv :( Så ja, arbeidsmoralen er borte :(

Skrevet

Tigerlise: Har du lyst, har du lov ;) I dag må det vel være greit med en tur innom bim på jobb:) Kan tenke meg det kribler litt i magen, gleder meg i alle fall til å høre om morgendagens test:)

Cornflake: Håper du kommer opp av kjellern snart..du får pleie deg selv i dag. Sender deg en god klem:)

Jeg er visst ferdig med mensen jeg, så det ble kort besøk denne gangen også..da er det bare å hive seg i aksjelegginga de neste ukene og ¨håpe på det beste:) Har jo masse som skal gjøres framover, så tiden går sikkert fort:)

Nå er jeg ferdig med å trene..tenkte jeg skulle sette deigen til rundstykkene før jeg går i dusjen..men er liksom ikke kommet så langt enda:p Mååååå jo bare innom bim først :P

Skrevet

Gratulerer så mye tigerlise!:)

Til dere som fikk tanta sist/denne uken: krysser fingrene for denne mnd! Julen er jo kjent for å være en *magisk* tid! :)

Så utrolig lang listen vår er blitt! Nesten så vi skulle "rense" den litt, krympe de som ikke er oppdatert til bare navn eller noe? Den er nesten en hel tråd alene!;) hehe

Håper jeg klarer å være mer aktiv her igjen snart! savner dere! <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...