Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 9. desember 2011 #101 Skrevet 9. desember 2011 Gud, så spennende, Metti!!! Kan jo ikke klaffe bedre enn dette? Og kjekt med egg på frysa også, om det skulle bli nødvendig Spennende :-) Er bare innom en snartur. Tantebarnet mitt er her og leker med Anton, men jeg må vel snart ned og se om dem igjen *ler*
Lillababy Skrevet 9. desember 2011 #102 Skrevet 9. desember 2011 Hei hei Har lese denne fine tråden dekas Og ahr tenkt slik på deg Metti. Fantastisk å høra koss det gjekk med deg i dag!! Visste du om at det var dette du skulle då du kom der? Eg er 31 denne mnd. Ma i juli. Eg skal på første utredningstime 22 des. Og eg er livredd for at dei skal sei at me kjem for tidlig, eller at me ikkje får hjelp. I første omgang ønske reg pergotime, men vil også henvisast til prøverør med ein gong, det er jo litt ventetid. Kan du tenka deg å fortelja litt om dekas prosess?? Gratulerer så masse med denne dagen, eg håpar veldig for deg at dette blir baby! <3
Dossa :) Skrevet 9. desember 2011 #103 Skrevet 9. desember 2011 Hvordan er det med dere jenter som er i DPO land, når skal dere teste og når er IKM? Jeg er ca 12 DPO idag og venter at tanta dukker opp i løpet av helga hvis jeg er uheldig denne pp. Vesla og jeg ser på jul i blåfjell, koser oss :-) De to eldste er nede og spiller wii. Leah, hadde dere det fint på tur idag?
Dossa :) Skrevet 9. desember 2011 #104 Skrevet 9. desember 2011 Du er hjertlig velkommen til å skravle med oss Lilla *smiler* Her er vi mange i samme båt og vi deler glede og sorg med hverandre :-) Jeg håper dere får den hjelpen som trengs Lilla når dere skal på utredning den 22. desember. Masse lykke til :-):-) Krysser fingra for deg <3
Metti er håpefull Skrevet 9. desember 2011 #105 Skrevet 9. desember 2011 Hei Lilla80 kan prøve fortelle litt om prosessen vår. Men kan begynne med å sei at i dag trodde eg at eg sko ha vanlig inseminering. Da sprøyter de inn sæden så nærme egget og egglederene som de kan. Jeg har gått på puregon sprøyter med lavdose og eggløsningsprøyte. Men som eg skreiv over så hadde eg 4 egg og grensa e 3. Vi fikk lov å ha inseminering men de anbefalte ivf. Mens så var ikke kroppen på lag og slapp egga litt kjapt slik at det begge deler. De ville egentlig ikke gå inn i samme eggstokk som slapp egget men ble jo tvungen til det. For å komme dit jeg er i dag har jeg en prøvetid på 1 1/2 år bak meg inkludert en MA i mai.. Jeg spotter veldig mye og kom derfor inn til utredning etter 8 Mnd. De fant da uregelmessig EL utenom spottingen. Jeg ble satt på pergo men jeg gikk bare 1 Mnd på det før vi kontakten en privat fertilitetsklinikk.( kunne sende søknad offentlig og ) Der sa de at pergo ikke var det rette for meg og satte meg heller på sprøytene som jeg tar nå. Har 1 inseminasjon forsøk bak meg som endte negativt. Dette har vert en svært tung prosess og eg e til tider ganske langt nede... Håper virkelig dere får den hjelpen som dere trenger !!
Mammapudding Skrevet 9. desember 2011 #106 Skrevet 9. desember 2011 Hei jenter Vi hadde en kjempefin tur i dag selv om det ikke ble helt slik vi hadde tenkt. Nå har jeg akkurat fått Leah til å sove, sto opp og gikk på do..og der kom den jævla mensen nå igjen Trist
snuppo Skrevet 9. desember 2011 #107 Skrevet 9. desember 2011 idag har jeg hatt stikkinger der nede, varer ikke så lenge....( sikkert som mens smerter,men jeg har aldri det) kan det være et bra tegn??
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 9. desember 2011 #108 Skrevet 9. desember 2011 Leah, så kjipt at tanta kom!!! Æsj! Hun skulle jo ikke det :-( Jeg er vel ca. 9 dpo i dag. Tenkte først å teste på mandag, så endret jeg det til søndag, men tror jeg har ombestemt meg til å starte i morgen - kan jo ikke gå glipp av en testdag... *ler*. Er testoman ut i fingerspissene, hehe. Og sist testet jeg pos. på 10 dpo. Nå blir det natta her, Anton har våknet ca. halv fem de siste dagene...
Dossa :) Skrevet 9. desember 2011 #109 Skrevet 9. desember 2011 Sender deg en god klem Leah <3 F... nå må den tanta snart høre på oss. Alle sammen fortjener ei lang lang stund uten noe tante besøk! Trist Leah, er ikke alltid like lett å trøste hverandre men stå på vennen for det skal bli din tur snart <3 Jeg har hørt rykter om at 2012 blir et riktig godt år for bollen vår *smiler* Nå er det lalletid på meg. Natta snupper <3
Ming82 Skrevet 10. desember 2011 #110 Skrevet 10. desember 2011 Huff Leah Sender deg en god klem vennen. Ja Dossa, 2012 er super år for oss gullfiskene Jeg har ikke fått tr ennå. Kjenner de velkjente menssmertene, så den er nok ikke langt unna. Lykke til dere andre i dpo-land God natt
Trultetryne Skrevet 10. desember 2011 #111 Skrevet 10. desember 2011 Titter innom og krysser fingrene for alle dere som skal teste de neste dagene
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 10. desember 2011 #112 Skrevet 10. desember 2011 Dagens test ble som ventet blendahvit, men så er det jo på smertegrensen tidlig å teste også, da. Har ingen forhåpninger, men gøy å teste Snuppo, så hyggelig å se deg her på tråden :-) Velkommen til gullfiskbollen! Er det lenge siden innsett? Krysser fingre og tær for at det lykkes for dere nå Anton sov heldigvis til 06.15 i dag, myyye bedre enn 04.30... Deilig! Nå er han med pappan sin i fjøset, og jeg har satt et par deiger som vi skal kose oss med å bake ut (og spise) senere i dag. Ute er det litt snø og vindstille, så blir vel tid for utelek også. Herlige adventstid :-D
Metti er håpefull Skrevet 10. desember 2011 #113 Skrevet 10. desember 2011 Da ringte klinikken meg Og begge egga var befruktet så da er det bare å håpe at de overleve og dele seg fint te mandag slik at de kan fryses ; ) satse på at de i magen min også deler seg fint.. Leah så kjedelig me tanta !! Dere andre lykke til i dpo land
Dossa :) Skrevet 10. desember 2011 #114 Skrevet 10. desember 2011 Gud så spennende Metti *smiler* Dette SKAL gå den rette veien :-) Jeg har veksla mellom senga og godstolen i hele natt. Har med andre ord ikke fått sovet noe særlig godt. Nå må denne hostinga snart gi seg. Hoster så fælt at jeg får vondt i magen og hodet *auu* Vesla skal blu med pappan sin ut og handle etterpå og da skal de to eldste og jeg pynte peppekakehuset. Også må vi jo få smake sier ungene *ler* Har ingen store planer for dagen. Jeg skal pleie formen. Tigerlise, spennende med testing :-) Håper testen imorra gir deg et annet resultat *smiler* Flink du som har fått gjort så mye på morrakvisten. Godt at Anton sov lenger enn dere håpet på :-) Kos dere masse <3 Leah, hvordan går nettene nå? Hvilke planer har du for dagen? Kos deg masse <3 Klem <3
Lillababy Skrevet 10. desember 2011 #115 Skrevet 10. desember 2011 Kjære Metti! Først av alt gratulerer så masse masse med vellukka klinikkbesøk og befruktning!!! Dette er jammen spanande- og veldig veldig lovande. Tusen takk for infomrasjon om dekas prosess. Eg misforsto eg, visste ikkje om den lange ventetida dekas. Tenkte ikkje på alt du har bak deg før ma-en. Så då tenkte eg at den hjelpa de har fått er lovande for vår mulighet for hjelp, for då hadde me hatt gansek identisk situasjon, og så er eg 3 år eldre... Vondt å høra at du har venta så forferdeleg lenge. Veldig lei for det. Om eg går slik som dette et år frå no då veit eg ikkje kva som skjer. Eg er alt veldig langt nede og. Fortvilande at ny-gift (me gifta oss i mai) tida skulle handla om alt dette vonde. Eg har også flytta til der han er frå, og føler meg veldig utanfor i hans familie. Gjorde ikkje det i starten. MEn dei er berre to søsken, og broren og kona har vore i lag i 15 år. Dei har også to små barn og me blir samanlikna med dei heile tida- og kjem stadig til for kort. Vondt no når eg har det så vondt og bu her med dei. Er også så utruleg redd for at dei blir gravide igjen. Fint å få vera med her i Gullfiskbollen Eg kjem til å tenka masse på deg Metti! No ligg alt til rette for at du skal få babyen din!! evt. babyane! Stor klem til alle og ha ein fin dag!
Lillababy Skrevet 10. desember 2011 #116 Skrevet 10. desember 2011 MammaMø: ER GRAVID! Termin 2.april 2012 <3 24år, bor på østlandet med samboer og en liten knert på 19mnd:) *Vært på UL men fikk ikke vite kjønn siden luringen var sjenert:) Skal tilbake for vekstkontroll 13.desember!* Rina: ER GRAVID! Termin 3. mai <3 34 år, bor på vestlandet med samboer og ei jente på 2 år. 1973modell: ER GRAVID, termin 18.juni 38 år, samboer, trønder og har 4 barn (ett stebarn) Prøvd i 1 år, har hatt 4 SA. Kæmma: ER GRAVID. Jeg er 30, samboer, Oslo med to barn (2+5) og prøver på en til på femte måned. Har IKM idag og håper tanta har opphold annet sted i ni måneder!!! Lykkelig1984: ER GRAVID. Samboer og bosatt på Frogner i Akershus. Ingen barn fra før:) 26 år. Jobber i oljebransjen. Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. GRAVID etter hormonstimulering i form av sprøyter. Termin 25.Juli:) *HåperPåBabyIMagenEnDag*: GRAVID <3 og skiftet nick ; ) 27, eller akkurat nå 28 år (siden klokken har passert midnatt) og forlovet. har prøvd å få barn i 1 år og 6 mnd, og er nå gravid, 4 + 3, eller nå etter midnatt 4 + 4 = ) termin; 01.08.12 Murmelina: 26 år, samboer, prøvd siden juni 2010, etter eviglang ventetid på tr, aku-behandling, homeopatiske vidunderier, dobbel pergokur og min fantastiske positive innstilling satt spiren på "første forsøk" <3 GRAVID <3 Verpesyk.no: 30 år, gift, jente på 2 år. SA i 2009, MA i uke 10 i april 2011. CD 11, venter på EL. 10 pp og UTÅLMODIG! Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. SA i august. Venter EL ca 28.nov og IKM ca 11.des. Metti : EL i går eller i dag og ikm 26 september . 28 år gift , ingen barn, Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerike), 3 barn (7,5&2 år), jobber som lærer, EXU i april. Er i DPO land, tatt pergo denne runden også IKM 11-12 desember Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, har begynt på utredning på Medicus. Gyn.time den 22. des. Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;) Har begynt Pergokur og skal samtidlig starte opp med Meformin.. Får håpe det gjør susen.. Roselilly: 41 år. Stort sett stabile sykluser og el. Kjemisk g i august. Neste eggløsning rundt den 3. desember. Lilleblomst: 27.år, Gift, Jente på 3år, prøvd på nr 2. siden august 2010. Ma og Sa i løpet av 2011. Håper og tror 2012 blir bedre enn 2011! God jul alle sammen:) Lurifax: 28 år, 3 pp, nordlending i storbyen, student, samboer, ingen barn (enda) Hønny-bønny: i de herlige 30-årene,3 barn samboer og en SA i sept-11,og får ikke prøve på noe i 6-8 uker eller to normale "tanter" .andre tante nå i nov,da er vi snart klare:-)) LilleFie: 27 år fra Trondheim, samboer, ingen barn fra før, men startet kappløpet med å blande egg og sædceller i skjønn forening med min kjære i juni. Jobber som make-up artist for et kjent kosmetikkmerke, men er sykmeldt på ubestemt tid pga. yrkesskade. (",) Marianne_87+2små: 24 år, bor i Sarpsborg, samboer, to barn på 2,5 og 4 år fra tidligere forhold. Dette blir første barnet med min nåværende samboer. Startet å prøve ordentlig i sept :-) Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 2 år. Kontorrotte:) SA 20. oktober, skal prøve ivf over jul. Trømborg: 26 år fra Indre Østfold, samboer, ingen barn, ble gravid for første gang i nov 2010 - sa i februar 2011, har siden det prøvd å bli gravid igjen uten å lykkes. har begynt på akupunktur og homepati (baby-klister)nå i september Garfy&Alex: 26 år fra Eidsvoll, forlovet (snart gift!!!), 1 barn på 3,5 år, prøver på nr 2, er i 1 pp og håper på fullt klaff på første forsøk Lilla80: 31 år frå Hordaland. Gift, ingen barn. Blei gravid første gong i mai, men mista i ma i juli. Strevd med ustabile sykluser etterpå, betre no. Har tatt prøver begge to, venter svar, og første utredningstime hos gynekolog via fastlege 22. des. Går til fotsoneterapi.
Ming82 Skrevet 10. desember 2011 #117 Skrevet 10. desember 2011 God morgen jenter Velkommen til oss Lilla80 Metti: Så spennende! Godt å høre at det går rette veien Dossa: Huff kjære deg, kanskje du skal ta deg en tur til legen og får hostesaft. Vondt å ikke få sove på natta Leah: Hvordan går det med deg snuppa? Tempen min sank med 0,5 i dag...urkk....det er ikke lenger tvil om tr, dn dukker opp her i løpet av dagen Krysser fingrene for deg Tigerlise
Trultetryne Skrevet 10. desember 2011 #118 Skrevet 10. desember 2011 Dossa: Du må ta deg en tur til legen! Jeg har hosta i 4 uker nå og holder på å bli gal. Jeg var hos legen for 2 uker siden, men han fant ingenting. Han sa det kunne være Mykoplasma, som er vanskelig å påvise, og som helst skal gå over av seg selv.. Jeg er ganske sikker på at det er det jeg har siden det har vært så lanvarig. Hoster til jeg omtrent kaster opp (har faktisk kasta opp noen av gangene også), men har lite plager ellers. Fikk resept på Cosylan av legen som gjør at jeg ihvertfall får sove om natta, og det har mye å si
Dossa :) Skrevet 10. desember 2011 #119 Skrevet 10. desember 2011 Cornflake, jeg håper tanta ikke dukker opp hos deg vennen <3 Snill du som ønsker meg vel *smiler* Rina, huff har du hosta så lenge *off* det er slitsomt. Jeg har hosta til jeg brekker meg jeg også, helt for ferdelig. Kjennes ut som jeg har en elefant som tråkker meg på brystet, hosten er verst om kvelden og når jeg skal sove :-( Jeg håper hosten gir slipp i løpet av helga men tviler. Ringer legen på mandag så jeg ihvert fall får noe som gjør at jeg får sove om nettene. Strofe henger på terrassedøra og vil inn *ler* Masse velkommen til oss Lilla :-) Jeg skjønner du har tunge dager men før ellet seinere så skal det bli din tur også *smiler*
Ming82 Skrevet 10. desember 2011 #120 Skrevet 10. desember 2011 Dossa: Nei, tr har ikke dukket opp ennå. Hm...nå må den bare komme så jeg kan fortsette. Sitter og venter og venter....hm.. Hva gjør dere jenter i kveld da? Jeg koser meg her hjemme hos min kjære mor. Så utrolig godt å komme hjem
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 10. desember 2011 #121 Skrevet 10. desember 2011 Så fint at du koser deg sammen med mora di, Cornflake :-) Bor hun langt unna? Jeg har akkurat fått Anton i seng. Ble litt senere enn vanlig, men han sov så lenge dupp i dag at han fikk være oppe litt lenger. Mannen er på serviceoppdrag, men jeg regner med han ikke blir så sein. Etterpå må han gjøre fjøset, så da har jeg litt tid til å sitte på bim, hihi. Har fått unna en hel masse i dag, men kjenner nå at jeg er sliiten... Så blir godt med en stille og rolig lørdagskveld :-) Skal se om jeg har tatt opp noe spennende program som jeg kan se mens jeg venter. Håper tantekreket holder seg langt unna, Cornflake! Og hos Dossa også, selvfølgelig Hun får ikke komme denne gangen også. Hvordan går det med formen, snuppa? Du må bli frisk nå, vettu. Skal bare kose deg i adventstiden *ler* Tror jeg har glemt å ønske Lilla80 velkommen. Kjempekoselig at du vil skravle med oss :-)) Bra med deg, Leah? Og alle dere andre?
Ming82 Skrevet 10. desember 2011 #122 Skrevet 10. desember 2011 Tigerlise: Mamma bor på en øy utenfor Stavanger, så det er et stykke unna. Jeg har faktisk ikke vært hjemme på nesten to år. Mamma er veldig flink til å komme og besøke meg, hun elsker Trondheim Den ekle tanta har ennå ikke vist seg her...hm...Er det mulig å være gravid når tempen faller så mye?? Jeg tviler sterk på det.
Mammapudding Skrevet 10. desember 2011 #123 Skrevet 10. desember 2011 Cornflake: Hvis du søker litt rundt på ff på div grafer til gravide så ser du at noen har temper som faller en del rundt ikm selv om de er gravide, så det er fullt mulig:) Håper virkelig at du er en av dem! Takk for at dere spør hvordan det går:) Det går greit nå, men er fortsatt sur på mensen. I går kveld satt jeg bare på fanget til samboern og gråt og gråt Men det hjelper jo så lite. Hadde ganske vondt i magen i dag, så var rimelig sur når sambo sto opp..så formiddagen var litt vanskelig med en del krangling i dag. Men det kom seg når jeg fikk kjøpt paracet:) Så handlet vi julegaver og pinnekjøtt i flere timer i dag, brukte et par timer på å pakke inn gaver og så var det taco og barnetv:) Leah sovnet sent i dag og jeg sovnet mens jeg venet på at hun skulle sovne Men nå er jeg våken en liten stund og skal bare slappe av litt før jeg legger meg. Dossa: Håper formen din er bedre! Krysser fingrene for deg, Cornflake og Tigerlise..noen av oss bør så absolutt få en positiv test de nærmeste dagene:) Leah har ikke spurt noe særlig etter smokken i det siste:) Men hun våkner fortsatt om natta, men når hun ikke er hypersint eller kjempetrist så takler vi det:) Hun har derimot villet sove i vår seng de siste nettene, men det syns jo jeg bare er koselig..så da får hun jo lov til det Dette ble en av de korteste syklusene jeg har hatt i år, "bare" 33 dager..Håper neste er like kort. Uansett så vil vel el bli i romjula en gang..så får håpe vi får litt alenetid i jula Håper også at jeg får time hos gyn tiiiidlig i januar, så jeg får vite om det er noe krøll inni der! Når fristen for å søke på en jobb er 9.desember og en annen 12.desember..Tror dere at det er noe sjanse for intervju før jul da? Den ene er statlig, så den regner jeg ikke med å høre noe fra før etter nyttår, uansett positivt eller negativt..men den andre er privat bedrift. Tenk så fin julegave å få seg ny jobb da Uansett har jeg og sambo blitt enig om å ikke tenke på det før til neste år, men heller bare glede oss til jul og kose oss uten å bekymre oss for det som kommer etter..Ikke like lett i praksis..men jeg prøver Neste lørdag skal jeg i bursdag til ei venninne..har sagt til henne at jeg skal komme hvis jeg ikke ble gravid..og hvis jeg ble gravid så skulle jeg komme på forspillet hvis jeg ikke var dårlig enda. Nå kan jeg jo både være med på forspill og byen med alkohol og røyk om jeg vil. Skal prøve så godt jeg kan å kose meg og nyte å kunne ta et par drinker og en røyk..har ikke smakt en dråpe alkohol siden i januar, og samme med røyk..så det kan jo bli morsomt..Men skulle nå likevel ønske at jeg ikke kunne drikke da :/ Det er nesten 5 år siden jeg sluttet å røyke, men tar meg alltid noen røyk når jeg drikker alkohol..så ca 1 gang i året da Men i år blir det jo faktisk 2
Mammapudding Skrevet 10. desember 2011 #124 Skrevet 10. desember 2011 MammaMø: ER GRAVID! Termin 2.april 2012 <3 24år, bor på østlandet med samboer og en liten knert på 19mnd:) *Vært på UL men fikk ikke vite kjønn siden luringen var sjenert:) Skal tilbake for vekstkontroll 13.desember!* Rina: ER GRAVID! Termin 3. mai <3 34 år, bor på vestlandet med samboer og ei jente på 2 år. 1973modell: ER GRAVID, termin 18.juni 38 år, samboer, trønder og har 4 barn (ett stebarn) Prøvd i 1 år, har hatt 4 SA. Kæmma: ER GRAVID. Jeg er 30, samboer, Oslo med to barn (2+5) og prøver på en til på femte måned. Har IKM idag og håper tanta har opphold annet sted i ni måneder!!! Lykkelig1984: ER GRAVID. Samboer og bosatt på Frogner i Akershus. Ingen barn fra før:) 26 år. Jobber i oljebransjen. Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. GRAVID etter hormonstimulering i form av sprøyter. Termin 25.Juli:) *HåperPåBabyIMagenEnDag*: GRAVID <3 og skiftet nick ; ) 27, eller akkurat nå 28 år (siden klokken har passert midnatt) og forlovet. har prøvd å få barn i 1 år og 6 mnd, og er nå gravid, 4 + 3, eller nå etter midnatt 4 + 4 = ) termin; 01.08.12 Murmelina: 26 år, samboer, prøvd siden juni 2010, etter eviglang ventetid på tr, aku-behandling, homeopatiske vidunderier, dobbel pergokur og min fantastiske positive innstilling satt spiren på "første forsøk" <3 GRAVID <3 Verpesyk.no: 30 år, gift, jente på 2 år. SA i 2009, MA i uke 10 i april 2011. CD 11, venter på EL. 10 pp og UTÅLMODIG! Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. SA i august. Venter EL ca 28.des og IKM ca 12.januar. Skal til gyn for å sjekke hvorfor jeg har mistet 2 ganger på rad i løpet av januar, og håper på time tidlig i januar. Metti : EL i går eller i dag og ikm 26 september . 28 år gift , ingen barn, Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerike), 3 barn (7,5&2 år), jobber som lærer, EXU i april. Er i DPO land, tatt pergo denne runden også IKM 11-12 desember Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, har begynt på utredning på Medicus. Gyn.time den 22. des. Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;) Har begynt Pergokur og skal samtidlig starte opp med Meformin.. Får håpe det gjør susen.. Roselilly: 41 år. Stort sett stabile sykluser og el. Kjemisk g i august. Neste eggløsning rundt den 3. desember. Lilleblomst: 27.år, Gift, Jente på 3år, prøvd på nr 2. siden august 2010. Ma og Sa i løpet av 2011. Håper og tror 2012 blir bedre enn 2011! God jul alle sammen:) Lurifax: 28 år, 3 pp, nordlending i storbyen, student, samboer, ingen barn (enda) Hønny-bønny: i de herlige 30-årene,3 barn samboer og en SA i sept-11,og får ikke prøve på noe i 6-8 uker eller to normale "tanter" .andre tante nå i nov,da er vi snart klare:-)) LilleFie: 27 år fra Trondheim, samboer, ingen barn fra før, men startet kappløpet med å blande egg og sædceller i skjønn forening med min kjære i juni. Jobber som make-up artist for et kjent kosmetikkmerke, men er sykmeldt på ubestemt tid pga. yrkesskade. (",) Marianne_87+2små: 24 år, bor i Sarpsborg, samboer, to barn på 2,5 og 4 år fra tidligere forhold. Dette blir første barnet med min nåværende samboer. Startet å prøve ordentlig i sept :-) Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 2 år. Kontorrotte:) SA 20. oktober, skal prøve ivf over jul. Trømborg: 26 år fra Indre Østfold, samboer, ingen barn, ble gravid for første gang i nov 2010 - sa i februar 2011, har siden det prøvd å bli gravid igjen uten å lykkes. har begynt på akupunktur og homepati (baby-klister)nå i september Garfy&Alex: 26 år fra Eidsvoll, forlovet (snart gift!!!), 1 barn på 3,5 år, prøver på nr 2, er i 1 pp og håper på fullt klaff på første forsøk Lilla80: 31 år frå Hordaland. Gift, ingen barn. Blei gravid første gong i mai, men mista i ma i juli. Strevd med ustabile sykluser etterpå, betre no. Har tatt prøver begge to, venter svar, og første utredningstime hos gynekolog via fastlege 22. des. Går til fotsoneterapi.
Dossa :) Skrevet 11. desember 2011 #125 Skrevet 11. desember 2011 God morgen jenter :-) Våknet for en halv time siden og da var det bare å stå opp :-) Vi har nettopp sett jul i blåfjell og kose oss på morra kvisten. Idag skal vi bake peppekake og se på filmen julenatt i blåfjell hjemme. Snuppa har mast om å få se filmen så det skal vi gjøre seinere idag, late som vi er på kino og kose oss med peppekaker *smiler* Igår fikk vi besøk av dattra til kusina mi. Jeg er dadda. Ho er 18 år men kaller meg ennå for dadda *søtt* Hvis ho eller brødrene skulle bruke navnet mitt så høres det ikke riktig ut. Har alltid vært dadda og det vil jeg alltid være :-):-) Ho ligg og søv ennå men våkner nok sikkert snart. Med 3 unger i hus så er det ikke stille *ler* Formen er litt bedre. Jeg sliter med hosten og sove i liggende stilling *huff* det blir slitsomt i lengden. Skal prøve å gå på jobb imorra, prøve å holde ut, er ikke lenge før det er juleferie *juhu* Jeg er 14DPO idag, spent på om tanta holder seg unna meg de neste par dagene. Håper ho holder seg vekke men har mine tvil for jeg kjenner at det murrer for godt i magen *blæ* Jaja, ikke annet enn å satse på at det klaffer neste runde *smiler* Men jeg krysser fingra for at jeg slipper en ny pp :-) Leah, masse god bedring. Håper tanta gjør et kort visitt hos deg og at ho ikke dukker opp på kjempe lenge. Nå er det snart frokost :-) Ha en fin søndag jenter <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå