*Lykkelig 1984* Skrevet 7. desember 2011 #76 Skrevet 7. desember 2011 Vi kan ta det igjen i 3 trimester da! Jeg kan bestille meg en uke overtid;) Ser du er 11 pp? Med meg klaffet det i pp 12 vettu;) Så du skal bare se!
Ming82 Skrevet 7. desember 2011 #77 Skrevet 7. desember 2011 Hei jenter Jeg snikleser fra jobben Verpesyk: Jeg bruker termometer med 2 desimaler, det er fordi det var det jeg hadde liggende her hjemme. Jeg måler også i munnen, under tunge. Jeg tror ikke at jeg hadde orket å måle den annerledes, har lest at mange måler den vaginalt. Det har fungert veldig fint å måle sånn som jeg gjør, så jeg fortsetter med det Tempen min er stabil i dag, men jeg tror den vil synke i morgen. Puppen gjør mindre vondt og har fått små murringer Nei..nå må jeg stikke før noen kommer inn her Ha en fin dag jenter
Dossa :) Skrevet 7. desember 2011 #78 Skrevet 7. desember 2011 Hei jenter :-) Jeg er ikke i noen god form. Det verker og gjør vondt i hele kroppen *off og off* Har kommet meg hjem til vesla. Ho er litt bedre men jeg blir hjemme med henne imorra. Kjenner at kroppen min trenger hvile. Mannen kommer hjem om ikke så lenge. Han kom hjem kl 02 inatt, så han slutter litt før idag og det passer meg fint for da kan jeg få sove og hvile meg litt. Er 10 DPO, ikke begynt å spotte ennå. Men trenger ikke å bety noe som helst. Har sagt jeg ikke skal teste før over helga *spent* Har ingen spesielle symptomer Verpesjuk :-) Hvilken DPO er du kommet til nå igjen? Lykkelig, så koz å høre fra deg *smiler* Samler til meg all støv jeg kan :-) Tenk at du snart hopper over til 2 trimester, tida flyr. Cornflake, kjenner du noen symptomer snuppa? Krysser fingra for deg <3 Vesla og jeg ligger i senga og slapper av. Jeg slapper av mens ho leker og maser *ler* Vil leke, men jeg orker bare ikke. Håper formen er noe bedre imorra. Har ikke tida til å bli sjuk nå rett før jul, men såå typisk at jeg blir det da *ler*
Ming82 Skrevet 7. desember 2011 #79 Skrevet 7. desember 2011 Søte Dossa, har du blitt syk vennen? Håper du blir frisk snart da, det er jo snart helg Jeg er 12 dpo, har kun ømme pupper...har vært oppblåst i en uke nå, men jeg tror det er magen min som er mongo. Regner egentlig med at tr dukker opp i morgen ellerpå fredag. Leah: Symptomer vennen? Nå står Chocolate Mousse Cookies i ovnen, lukter godt her
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 7. desember 2011 #80 Skrevet 7. desember 2011 Hei igjen, søte dere :-) Dossa, du må ikke bli syk igjen, nei! Dere har hatt deres del nå, og vel så det... *sender en bli-frisk-klem* Ellers er det spennende å følge både deg, Leah og Cornflake mot IKM og masse positive tester :-)))) Selv er jeg ca. 7 dpo nå, men har absolutt ingen forhåpninger, og det er faktisk helt greit. Lykkelig, godt å høre fra deg igjen. Er formen bra, snuppa? Suuuger til meg babystøv, tusen takk! Verpesyk, var det du som hadde syk mamma? Krysser fingrene for at det er bra med henne. Moren min hadde tykktarmskreft rundt midten av 80-tallet, og hun henger med enda, så selv om dere får den verste beskjeden så kan det også gå veldig bra :-) Krysser fingrene! Forresten, jeg vil også være med i gullfisk-drømmen din - har hoppet fallskjerm og det var aldeles herlig Tusen takk for at dere spør etter pappa'n min - dere er så gode og omtenksomme <3 Han ligger fremdeles på sykehus, tror formen er mye den samme. Vet ikke hvor lenge han får være der, regner med han skal overfkyttes til rehab etter hvert. Bra han får god oppfølging (og at moren min slipper alt ansvaret, hun er gammel og skral hun også). Nå blir det litt husarbeid før håndballen begynner... Ha en flott kveld!
Dossa :) Skrevet 7. desember 2011 #81 Skrevet 7. desember 2011 Har fyrt i ovnen og mannen sier at nå er det godt og varmt men jeg går rundt med teppe rundt meg og fryser *ler* Verker så vondt i kroppen, har fått feber og i tillegg så verker hodet også *au au au* Synes litt synd på meg sjøl, sorry for syting jenter ;-) Nå skal jeg legge meg litt :-) Ha en fin kveld jenter <3
Ming82 Skrevet 7. desember 2011 #82 Skrevet 7. desember 2011 Stakkar søte Dossa Ta godt vare på deg selv vennen.
*Ruger på novembersnuppe* Skrevet 7. desember 2011 #83 Skrevet 7. desember 2011 God bedring, Dossa! Høres litt ut som symptomer på influensa. Krysser fingrene for at det snart går over! Snakket nettopp med moren min, og alt stod bra til med tarmene hennes:) Plagene hun har skyldes høyst sannsynlig noen medisiner hun går på. Puh..Faren min døde av tykktarmskreft da jeg var 16, så derfor vr jeg nok litt overnervøs før undersøkelsen. Men heldigvis gikk det bra:) Godt å høre at faren din ikke har blitt verre, TigerLise! Mmm..de kakene dine hørtes farlig gode ut, Cornflake. Skulle gjerne ha smakt dem. Jeg sitter for øyeblikket og trykker i meg en stor plate med Kvikk Lunsj. Trente i går og var flink, men merker at jeg nok har gått opp litt i det siste. Men det får vi heller ta etter jul:) Litt PMS idag tror jeg, og mannen fikk tyn fordi han ikke er så veldig delaktig og engasjert i juleplanlegging, hehe. Vi får besøk igjen hele helga av noen gode venner, pluss at jeg skal være med å arrangere juletrefest i barnehagen på søndag. 60 godteposer skal lages- håper det blir gøy! Marianne, jeg er spent på hvordan det har gått med deg? Er du sikker på at du ikke at hatt en festeblødnig? Lurer på om jeg skal se håndball jeg og, Tigerlise. .eller Greys?
*lille blomst* Skrevet 7. desember 2011 #84 Skrevet 7. desember 2011 Hehe, bim treff er jeg med på vet du verpesyk, men å hoppe i fallskjerm er ikke noe for meg! litt høydeskrekk og veldig lite glad i "farer" hehe:) Kan ikke tyde drømmen, men den var iallefall veldig artig! Liten lyd fra meg bare, jeg er fremdeles absolutt ikke i form og er egentlig dri.. lei av å ha det sånn! Gikk nok glipp av el denne mnd også, men det går greit - skal jo bare kose oss og se hva som skjer. har ikke engang peiling på når jeg hadde 1.CD eller når ikm er... går helt i surr for tiden, så begynner iallefall å slappe av i forhold til dette Håper dere alle får positive tester denne mnd! Heier på alle sammen! Stor klems fra lille blomsten:) MammaMø: ER GRAVID! Termin 2.april 2012 <3 24år, bor på østlandet med samboer og en liten knert på 19mnd:) *Vært på UL men fikk ikke vite kjønn siden luringen var sjenert:) Skal tilbake for vekstkontroll 13.desember!* Rina: ER GRAVID! Termin 3. mai <3 34 år, bor på vestlandet med samboer og ei jente på 2 år. 1973modell: ER GRAVID, termin 18.juni 38 år, samboer, trønder og har 4 barn (ett stebarn) Prøvd i 1 år, har hatt 4 SA. Kæmma: ER GRAVID. Jeg er 30, samboer, Oslo med to barn (2+5) og prøver på en til på femte måned. Har IKM idag og håper tanta har opphold annet sted i ni måneder!!! Lykkelig1984: ER GRAVID. Samboer og bosatt på Frogner i Akershus. Ingen barn fra før:) 26 år. Jobber i oljebransjen. Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. GRAVID etter hormonstimulering i form av sprøyter. Termin 25.Juli:) *HåperPåBabyIMagenEnDag*: GRAVID <3 og skiftet nick ; ) 27, eller akkurat nå 28 år (siden klokken har passert midnatt) og forlovet. har prøvd å få barn i 1 år og 6 mnd, og er nå gravid, 4 + 3, eller nå etter midnatt 4 + 4 = ) termin; 01.08.12 Murmelina: 26 år, samboer, prøvd siden juni 2010, etter eviglang ventetid på tr, aku-behandling, homeopatiske vidunderier, dobbel pergokur og min fantastiske positive innstilling satt spiren på "første forsøk" <3 GRAVID <3 Verpesyk.no: 30 år, gift, jente på 2 år. SA i 2009, MA i uke 10 i april 2011. CD 11, venter på EL. 10 pp og UTÅLMODIG! Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. SA i august. Venter EL ca 28.nov og IKM ca 11.des. Metti : EL i går eller i dag og ikm 26 september . 28 år gift , ingen barn, Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerike), 3 barn (7,5&2 år), jobber som lærer, EXU i april. Er i DPO land, tatt pergo denne runden også IKM 11-12 desember Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, har begynt på utredning på Medicus. Gyn.time den 22. des. Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;) Har begynt Pergokur og skal samtidlig starte opp med Meformin.. Får håpe det gjør susen.. Roselilly: 41 år. Stort sett stabile sykluser og el. Kjemisk g i august. Neste eggløsning rundt den 3. desember. Lilleblomst: 27.år, Gift, Jente på 3år, prøvd på nr 2. siden august 2010. Ma og Sa i løpet av 2011. Håper og tror 2012 blir bedre enn 2011! God jul alle sammen:) Lurifax: 28 år, 3 pp, nordlending i storbyen, student, samboer, ingen barn (enda) Hønny-bønny: i de herlige 30-årene,3 barn samboer og en SA i sept-11,og får ikke prøve på noe i 6-8 uker eller to normale "tanter" .andre tante nå i nov,da er vi snart klare:-)) LilleFie: 27 år fra Trondheim, samboer, ingen barn fra før, men startet kappløpet med å blande egg og sædceller i skjønn forening med min kjære i juni. Jobber som make-up artist for et kjent kosmetikkmerke, men er sykmeldt på ubestemt tid pga. yrkesskade. (",) Marianne_87+2små: 24 år, bor i Sarpsborg, samboer, to barn på 2,5 og 4 år fra tidligere forhold. Dette blir første barnet med min nåværende samboer. Startet å prøve ordentlig i sept :-) Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 2 år. Kontorrotte:) SA 20. oktober, skal prøve ivf over jul. Trømborg: 26 år fra Indre Østfold, samboer, ingen barn, ble gravid for første gang i nov 2010 - sa i februar 2011, har siden det prøvd å bli gravid igjen uten å lykkes. har begynt på akupunktur og homepati (baby-klister)nå i september Garfy&Alex: 26 år fra Eidsvoll, forlovet (snart gift!!!), 1 barn på 3,5 år, prøver på nr 2, er i 1 pp og håper på fullt klaff på første forsøk
Mammapudding Skrevet 7. desember 2011 #85 Skrevet 7. desember 2011 Hei jenter:) Uff Dossa, høres ut som du får deg en influensa nå God bedring! Jeg tror nok at mensen kommer når som helst, tappen har begynt å åpne seg Æsj, blir forstyrret her av sambo og en kompis, så må bare logge av..ikke noe jeg vil de skal lese
Dossa :) Skrevet 7. desember 2011 #86 Skrevet 7. desember 2011 Dere er søte og gode jenter å ha *smiler* Takk for omtanken den varmer godt :-) Målte feberen og hadde 39 så da tok jeg to paracet og håper jeg får en god natt søvn :-) Sa til mannen at jeg legger meg på soverommet nede inatt, orker ikke armer og bein til vesla som treffer meg *ler* Så godt å høre at det er bedre med din pappa Tigerlise, og din mamma Verpesjuk :-) Håper de blir bra att til jula <3 Leah, nei og nei hva er det du sier. Venter du tante besøk....det vil jeg ikke ha noe av. Du må få en positiv test snuppa :-) Lilleblomst, godt å høre at du klarer å slappe av i forhold til din syklus. Men trist å høre at du ikke føler deg bra. Sender deg en god klem :-) Cornflake, kakene dine høres himmelsk gode ut *smiler* Send gjerne over noen til meg snuppa ;-)
Mammapudding Skrevet 7. desember 2011 #87 Skrevet 7. desember 2011 Uff, stakkasr lille Dossa som er blitt syk:( God bedring..håper du er bedre når du våkner:) Jeg er enig med de andre her, Cornflake sine bakverk høres bare yummi ut Jeg prøver å stenge tanta ute om hun kommer, men hun er meget bestemt så hvis hun bestemmer seg for å komme så er det spørs om ikke hun får viljen sin altså Men det er enda et lite håp da
Dossa :) Skrevet 8. desember 2011 #88 Skrevet 8. desember 2011 God morgen :-) Våknet kl 05 og fikk ikke sove mer. Tungt å puste mens jeg ligger så jeg var nødt til å sette meg i god stolen i stua. Har duppa av litt inni mellom. Verker ennå i hele kroppen og feberen har ikke slipt taket heller *snufs* Vesla var i bedre form idag så jentene er i barnehagen. Svigermor henter alle 3 seinere idag :-) Jeg har fyrt i ovnen. Ser på gradestokken at den viser minus 16 grader *brrrr* Og masse snø har vi også liggende på bakken. Det er jo ungene veldig fornøyd med, ikke ho mor *ler* Dere jenter som nærmer dere IKM, hvordan går det med dere snupper? Jeg er ca 11 DPO idag, merker ikke noe men det er vel kanskje ikke så rart siden kroppen ikke er i form :-) Nå skal jeg spise litt hvis jeg får ned noe :-)
*Lykkelig 1984* Skrevet 8. desember 2011 #89 Skrevet 8. desember 2011 Takk som spørr Tigerlise! Formen er veldig bra, det har den egentlig vært hele tiden:) Ikke merket stort til verken det ene eller andre utenom trøttheten i uke 7 og 8! Så jeg skal ikke klage:) Var på første SV kontroll i forrige uke å fikk se en sprellende krabat på ultralyden, veldig gøy:) Var kommet nøyaktig like langt som egne beregninger når hun målte fra baken til hodet:) På Mandag skal jeg til privat ul for å sjekke at alt har utviklet deg som det skal+nakkefoldsjekk som de kalte det, gleder meg! Skal be for at det lykkes snart for dere alle sammen! tvitvi! God bedring til deg Dossa! Jeg skal holde tanta laaaaaangt unna deg! Skal sette meg på henne så hun ikke kommer seg til Akershus;) 11 DPO, da er det ikke mange dagene igjen:)
*Ruger på novembersnuppe* Skrevet 8. desember 2011 #90 Skrevet 8. desember 2011 Kjekt å høre fra deg, Lykkelig! Og godt å høre at alt står bra til med din lille reka. Setter pris på at du sprer om deg med babystøv Dossa, kjipt å høre at formen fremdeles er dårlig Du har ikke testet enda da, snuppa? Jeg på på DPO ifølge FF, og pleier vanligvis å få ømme pupper på denne tiden. Men her skjer det lite eller ingenting. Har hatt en del utflod som er litt sånn hvit og slimete, men ikke EL-slim tror jeg. Tester er på vei i posten, og må nok teste før jeg skal på julebord neste torsdag. Klarer sikkert ikke å vente så lenge :S Leah og Cornflake, hvordan er status? Så på grafen din idag, Cornflake, og den ser jo veldig bra ut
Happy87 Skrevet 8. desember 2011 #91 Skrevet 8. desember 2011 Så spennende å lese om alle dere i dpo-land.. Krysser alt jeg kan for dere. Det er på tide at flere i gullfiskbollen blir gravide nå Idag var jeg på ultralyd og det var en helt fantastisk opplevelse.. Vi fikk se lille reka vår med et hjerte som banket.. Alt så veldig bra ut og målene var helt perfekte. Vi fikk også høre på hjertelyden og den ble målt til 163 slag i minuttet.. Så nå er det 2stk kommende foreldre som er kjempefornøyde:)
Dossa :) Skrevet 8. desember 2011 #92 Skrevet 8. desember 2011 Verpesjuk, jeg har ikke testa ennå. Alle testene mine ligger på jobben og der ligger de trygt *ler* Har ikke tenkt å teste før etter helga hvis det blir nødvendig da :-) Happy, så bra at UL idag gikk bra *smiler* Helt fantastisk å se og høre den lille tenker jeg :-) Bare vent for før du veit ordet av det så holder du det lille nurket i armene dine <3 Jeg må bli hjemme imorra også, formen er elendig *sukk* Jeg fyrer og fyrer men synes ikke det blir særlig varmt. Når mannen kommer hjem vil han sikkert få heteslag *gliser* Svigermor har bedt oss på middag idag. Passer fint for ellers hadde det blitt brødmat på ungene idag. Mannen kommer ikke hjem før ut på kvelden, off det passer så dårlig siden jeg er dårlig. Men han måtte ut på en jobb, bare han som kan jobben og den må gjøres idag :-( Det ordner seg likevel for ungene er flinke til å ta hensyn <3
Dossa :) Skrevet 8. desember 2011 #93 Skrevet 8. desember 2011 Da vi satt og spiste middag hos svigers så satt svigerfar og gomla i seg lungemos *usj* jeg trodde jeg skulle kaste opp. Kjente jeg ble små kvalm, også kom det en liten tanke i forbi farten at tenk om jeg er kvalm pga noe godt *hahaha* Var jo bare lungemosen som gjørde meg kvalm *ler* Nå sitter jentene og jeg og ser på jul i blåfjell :-) Gullet ble att hos svigers, spiller på pc'n tenker jeg ;-) Leahgull, hvor er du snuppa? Du har vaska til helga idag du *flink* Har du og mannen fått gjort alle ærende til jul? Slapp Strofe ut døra og på under ett minutt så hang han på terrassedøra og ville inn att *ler* Han er ikke veldig begeistret for snø og kulde :-)
Mammapudding Skrevet 8. desember 2011 #94 Skrevet 8. desember 2011 Hei jenter:) Her har jo vært krise siden internett bestemte seg for å streike i hele dag :-O Men nå er det tilbake, takk og lov Vi sto ganske sent opp i dag, 8.30 Så da var det bare å få snuppa i barnehagen og så dro vi og handlet. Etter det vasket jeg huset og så leste jeg til vi hentet snuppa og dro på middag hos svigermor:) Kom hjem, så blåfjell og Jesus og Josefine og så var det kveld:) I morgen har Leah fri for da skal vi dra til Blånisseland i Målselv å besøke blånissene Det tar et par timer å kjøre dit, men jeg tror det blir en koselig tur:)¨ Dossa: Uff og uff at du skulle bli syk! Du får bare ta godt vare på deg selv, så håper jeg at du blir fort bedre og at du får en positiv overraskelse på mandag:) Jeg skal også teste på mandag om jeg rekker dit uten tr..men tappen er enda mer åpen i dag og pms-puppen er nesten ikke vondt lenger..og det betyr tr:( Cornflake: Har du testet? Var å så på grafen din og den ser jo kjempefin ut..ser ikke ut som om du har hatt lignende grafer før heller? Er spent..når skal du teste igjen? Sambo ligger på sofan og sover, han har nesten bare sovet i dag..og så fyser han enda så varmt vi har det her..er redd han skal bli syk sånn at turen vår ikke blir noe av :S
Ming82 Skrevet 9. desember 2011 #95 Skrevet 9. desember 2011 Hei jenter Jeg har reist hjem til min kjære mor, og Internett her er så ustabilt! Hvordan er formen Dossa? Håper du føler deg bedre i dag snuppa. Leah: Jeg har da ikke tatt med meg tester. Jeg hadde regnet med at tempen skal synke drastisk i dag. Ingen ømme pupper og mensmurringer var i full gang i går. Men nå ser det ut til at tr venter kanskje til i morgen. Jeg er på 14 dpo i dag. Hvordan går det med deg? Har den stygge tr kommet? Lenge siden vi har hørt fra Metti. Hold motet oppe kjære Metti, det blir snart din tur. I kveld skal jeg på julebord med gamle venner Blir nok kjempekoselig Ha en fin dag jenter.
Dossa :) Skrevet 9. desember 2011 #96 Skrevet 9. desember 2011 Hei jenter :-) Takk Cornflake<3 formen er bedre enn den var for to dager siden. Verker mindre i kroppen og feberen er på vei ned *juhu* Hoster og hoster, håper det gir seg snart. Blir gal av all denne hostinga *off* 14 DPO Cornflake, så spennende *smiler* Jeg krysser fingra for at tante kreket holder seg langt unna deg :-) Kos deg masse ikveld med gode venner<3 Leah, håper du ikke har fått noe besøk *krysse fingra* Håper dere får en kjempe fin dag idag *smiler* Fortell når du kommer hjem att :-) Metti, snille deg jeg håper det er bra med deg :-) Ser ut av vinduet og jaggu så snør det ikke igjen *ler* Ungene jubler høyt *smiler* Nå skal jeg spise litt lunsj. Ha en super fin dag snupper :-):-)
Ming82 Skrevet 9. desember 2011 #97 Skrevet 9. desember 2011 Menssmerter har kommet hit Men fortsatt så har ikke tr dukket opp. Jeg skulle ønske den stygge tr kunne bare komme og bli ferig så jeg kan begynne på ny pp....aaaarrrgggg blir gal! Håper du snart blir frisk søte Dossa. Drikk masse varm te og hold deg i ro
Metti er håpefull Skrevet 9. desember 2011 #98 Skrevet 9. desember 2011 Har dere lyst på en liten oppdatering fra meg !! I dag har eg vert på fertilitetsklinikken. Sko ha inseminering i dag men hadde 4 egg så da bestemte me oss for ivf. Men da jeg lå på benken for egg uttak hadde det største løsnet. Da ble gyn litt stresset og diskuterte ka de sko gjør men mens de diskuterte så løsnet ett til. Da tok de ut to egg og inseminerte meg. Det må jo være bra å inseminere innen en time i forhold til EL ... I morgen eller mandag får eg vite koss det gikk me de to andre egga blir de befruktet skal de fryses... Det var min dag ; ) testdag 24.12 !!
Ming82 Skrevet 9. desember 2011 #99 Skrevet 9. desember 2011 Kjekt å høre fra deg igjen Metti Selveste julaften ja, blir den beste julepresangen noensinne Masse masse lykke til
Dossa :) Skrevet 9. desember 2011 #100 Skrevet 9. desember 2011 Du kommer til å få en fantastisk julaften <3 Verdens beste gave viser seg som en positiv test *hurra* Blir noen spennende uker for deg Metti :-) Jeg gleder meg på dine vegne :-):-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå