Mammapudding Skrevet 2. desember 2011 #26 Skrevet 2. desember 2011 Marianne: Hehe..Leah er faktisk litt over 4 år..så det er på høy tid Vi skulle gi alle smokkene til julenissen i fjor, men så fikk hun spysyka lillejulaften og julaften ble ikke som den skulle..så hun fikk beholde 1 smokk til å ha i senga. Den skulle bort i løpet av vintern, men pga mye sykdom og narkose osv så fikk hun ha den enda litt til, og i sommer syns vi den var grei å ha på flyet til Tyrkia osv osv..Men NÅ er det gjort Hun spurte faktisk ikke etter den nå i kveld Så spennende at du ikke har fått tr enda da..krysser fingrene for at den ikke dukker opp heller Jeg følger forresten ikke med på idol, så aner ikke hvem som er med der Cornflake: Så bra at det går bedre i dag:) Og greit å slippe å møte hun gravide enda sikkert:) Håper det er en festedipp du har i dag:) Jeg har ikke i nærheten av så høye temper denne gange som sist, men det har vel ikke noe å si..Uffda, ikke helt heldig av svigermor å ønske seg barnebarn, men hun mente nok ikke noe vondt med det..hvis hun ikke vet at dere prøver? Krysser i alle fall fingrene for at dette er siste pp Dossa:Så flink du er som vasker på en fredag ettermiddag:) Men da kan du i alle fall nyte helga uten å ha husvask å tenke på..bra! Det blir sikkert koselig med sverigetur for deg og mannen i morgen:) Metti: Sender deg en god klem og håper at du slipper å oppleve at tanta kommer flere ganger nå Sikkert lurt å ta en time-out fra jobb, man blir vanvittig sliten av å møte skuffelse mnd etter mnd! Tigerlise: Ja, det er noe spesielt med å være dpo Jeg er 5-7 dpo nå og merker ingenting enda, men i løpet av neste uke kommer jeg sikkert til å begynne med den evinnelige tolkingen av alt mulig Håper det går bra med pappan din! Skjønner at mamman din blir bekymret, ikke lett å bli gammel og skrøpelig :/ Hvor gamle er de? I kveld sovnet Leah uten å ha spurt om smokkenb..tok litt lengre tid enn normalt å finne roen, men det går framover i alle fall Er spent på om hun gråter eller kjefter når hun våkner i natt Nå skal jeg kose meg med litt sjokolade og en film I går så jeg From Prada to nada..trodde ikke jeg ville like den for den virket så teit, men så var den litt søt likevel:) I dag blir det Crazy, Stupid, Love..hvis jeg ikke har sett den før da, ble så usikker da jeg lastet den ned, men jeg prøver Ha en flott aften gullfisker <3
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 2. desember 2011 #27 Skrevet 2. desember 2011 Takk, snille Leah, det går bra med pappa'n min. Han har nok hatt et lite drypp, ja, men de mener han kan trene seg opp igjen. Han er forresten 74 og mor er 73, men etter et langt liv med slit (hardt gårdsarbeid) er de nok ikke særlig spreke etter alderen... Håper lille-Leah sover natta igjennom uten å rope etter smokken i natt. Håper forresten at Anton også sover godt... Etter at jeg måtte vekke ham (!) de første 2 dagene denne uka så har han våknet flere ganger på natta og startet dagen tidligere og tidligere. Var vel 04.30 i dag. Trenger strengt tatt ikke å gjøre det i morgen altså, hehe. Min favoritt i Idol var Fredrik K, men etter at han røk ut er det nok Jenny. Isak er jo søt og flink, men etter at han sang Phil Collins falt han kraftig hos meg. Jeg takler ikke Phil Collins!!! Nå blir det tid for resultater :-)) Ha en fortsatt fin fredagskveld
Mammapudding Skrevet 2. desember 2011 #28 Skrevet 2. desember 2011 Tigerlise: Oi, ja får håpe han sover lenger i morgen da:) Leah er alltid våken om natta, men hun sovner heldigvis kjapt Måtte vekke henne 8.30 i morges, så håper hun sover så lenge i morgen også Ble sittende å se en film på tv, Stealing harvard tror jeg den heter..dødsteit, men klarer liksom ikke å slutte å se på heller
Dossa :) Skrevet 2. desember 2011 #29 Skrevet 2. desember 2011 Tigerlise, trist å høre at din pappa er dårlig. Godt han har sine kjære i nærheten og din mamma har nok god trøst i søte Anton *smiler* Krysser fingra for at din pappa kommer seg fort på beina igjen :-) *Klemme på søte snuppa* <3<3 Leah, håper snuppa di får ei god natt :-) Nå vil det bare bli lettere og bedre skal du se :-) Vi har sett den siste filmen til Harry Potter ikveld, bra film :-) Nå er det lalletid på meg. God natt søte jenter <3<3
Ming82 Skrevet 2. desember 2011 #30 Skrevet 2. desember 2011 Tigerlise: Håper det ikke er noe veldig alvorlig med faren din. Huff, skjønner at moren din er bekymret. Godt at hun har deg i nærheten. Sender en klem vennen. Leah: Hehe...håper ikke søte Leah kjefter på deg igjen i natt. Dossa: Spennende tid i vente. Håper da at noen av oss får positiv test denne mnd. Metti: Kjære deg, trist å høre at du ikke har det så bra Det å bli skuffa hver mnd er jammen hard for psyken. Håper du klarer å kose deg i julen vennen. Det må jo bli din tur snart. *klem* Jeg har vært ute og spist middag med svigers. Var igrunnen veldig koselig altså. Hun har ikke nevnt noe mer om barnebarn. Men nå tror jeg at jeg må legge meg, jobb i morgen
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 3. desember 2011 #31 Skrevet 3. desember 2011 Takk igjen, snille dere :-) Jeg skal ta med meg moren min utover snart, hun liker ikke å kjøre bil så "langt" nå som det nettopp har blitt vinterføre. Skjønner henne godt, for bilen deres er en skikkelig kjelke på vinteren... Anton sov til over kl. 6, hurraaa! Deilig! Vi la oss tidlig i tilfelle natta ble kort, så i dag er vi uthvilte :-) Leah, hvordan gikk natta? Roselilly, håper det blir møte med den kjekke i dag, og at det gir resultater... *knis* Cornflake, lykke til på jobb! Dossa, kos deg med alene-tid med mannen
Mammapudding Skrevet 3. desember 2011 #32 Skrevet 3. desember 2011 God morgen vakre gullfisker:) I natt våknet hun og gråt i 30 minutter før hun sovnet igjen, åh..det var en lang halvtime! Men hun snakket ikke om smokken, hun sa bare at hun ikke visste hvorfor hun gråt, men at hun bare var så trist..og så kjeftet hun litt på meg også Men alt i alt så går det bedre for hver natt tror jeg:) Tigerlise: Så deilig at dere var uthvilte i dag, ingenting er jo bedre enn det:) Så bra at du tar med deg mamman din så hun slipper å kjøre selv, håper det går bra med pappan din:) Cornflake: Håper arbeidsdagen i dag går fort så du kan ta helg du også Dossa: Kos dere masse i dag:) Her er det kommet litt snø i går kveld og i natt, så det ser litt lysere ut ute nå..herlig:) Tenker vi drar en tur til mamma og pappa og leker ute i snøen sammen med tantepia mi..så skal vi ta henne med hit senere:) Tror rett og slett ikke jeg orker kjøpesentre i dag..julerushet er vel i full gang og jeg hater store folkemengder og trengsel! Ha en super lørdag jenter:)
Marianne_87+2små Skrevet 3. desember 2011 #33 Skrevet 3. desember 2011 Cornflake: Mine favoritter er Vegar eller Isak Men synes Jenny også er kjempeflink! :-) Hvem var favoritten din a? Kjedelig å ha jobbhelg, men noen ganger må man desverre det også. Du får kose deg så godt du kan i helga selv om svigermor er innom :-) Metti: Skjønner godt at du har tunge dager, må være veldig vanskelig å gå så lenge uten å lykkes. Krysser alt jeg har for at det snart er din tur. Jeg blir så glad hver gang jeg hører at en som har prøvd lenge lykkes. Urettferdig at noen må vente så lenge. Tigerlise: Spennende å være i DPO land. Håper du enten får positiv test eller at TR kommer til tiden sånn at dere får startet med ivf. God bedring til pappaen din, får håpe han blir bedre fort. Leah: Okei, høres ut som dere lykkes med smokkeslutt hvertfall ;-) Dattera mi (som også heter Leah forresten er "bare" 2,5 år enda. Prøver nok å sutte helt til sommeren. Da er hun 3 år. Frem til det skal hun få ha den på nettene. Så da blir det bleieslutt og smokkeslutt samme sommeren. Blir med andre ord noen slitsomme dager Så heldige dere er som har fått litt snø! Her er det regn og vind. Forferdelig desember vær! Våknet idag med de samme menssmertene men ingen tegn til TR enda. Men er bare 2 dager over så den kommer nok tuslene om ikke mange dager... Spennende er det uansett
Ming82 Skrevet 3. desember 2011 #34 Skrevet 3. desember 2011 God morgen jenter Jeg er ferdig på jobb Lite prøver som kom inn i dag, så nå er det helg Jeg har vært på jobb og har handlet mat, klokka er bare 10:45...wooww Tigerlise: Kjør forsiktig da. Det er skikkelig ekkel føre og det blåser masse her i byen. Leah: Det ser ut som vi er like lang i dpo-land I dag steg tempen min litt igjen, yyeeyyyy Dossa: Min gullfiskhumkommelse husker ikke helt hva du skulle i dag..hm...men har en superduper fin dag Jeg kjørte til og fra jobben selv i dag og har til og med kjørt innom butikken. Det merkes at det erobre halvtår siden sist...men ja...jeg er så stolt *glis*
Mammapudding Skrevet 3. desember 2011 #35 Skrevet 3. desember 2011 Marianne: Ja, hun gikk jo med på å sende smokken, puttet den i brevet og i postkassa selv..så hun har jo vært flink:) Men det gikk mye lettere med slutting av nattbleien..det var uhell et par dager og ikke siden:) Det blir sikkert noen hektiske dager for dere i sommer da, men så deilig når det er over:) Og det var da et vakkert navn jenta di har <3 Cornflake: Så deilig at jobbdagen ble kort..og så flink du var som kjørte selv også Merker du noe til at du er dpo? Jeg merker absolutt ingenting, vanligvis så får jeg jo en øm pupp rett etter el..og masse lotionutflod..men ikke nå :/ Hvis jeg dytter litt i den puppen som pleier å være øm så kaaaaanskje jeg kjenner bittelitt ømt, og i morges var det biiiiiiittelitt utflod..Men jeg må jo nesten være dpo, tempen ser nå sånn ut. Jaja, enda en uke igjen før man kan begynne å vente på at tr ikke skal komme Jeg og Leah har vært ute å lekt i snøen nå..hadde Poffi med oss en stund og han fikk løpe løs til han begynte å fryse, da tok jeg han inn:) Plutselig kom ei jente og begynte å leke med Leah, så morsomt:) Hun er 2 år eldre og på besøk hos mormor og morfarn sin, som bor rett oppi gata. De lekte selv en stund og så kom mormora og spurte om de skulle gå på lekeplassen og om det var greit at hun tok Leah med seg også..så nå sitter jeg alene hjemme og venter på at hun skal komme hjem igjen:) Første gangen jeg sender henne alene med noen som jeg egentlig ikke kjenner, og jeg syns det er litt vanskelig rett og slett, så gleder meg veldig til hun kommer tilbake! Heldigvis er nå mormora med, så hun blir i alle fall ikke påkjørt..selv om hun er veldig flink så er hun jo bare 4 år og hovedveien er aaaaalt for nært :/ Er jeg sprø hvis jeg tror at jeg skal klare å få en 4-åring og en 2-åring til å lage pepperkaker i dag? Har ferdig deig på boks og tenkte å la de stikke ut noen figurer, bare et brett eller noe..Regner med at tantesnuppa ikke har tålmodighet til å sitte så veldig lenge:p Leah kunne nok sitte leeeenge, for hun elsker å bake..Men bare meg og 2 snupper? Hmmm, det går vel bra..vi får prøve Kan jo bli koselig også
*Ruger på novembersnuppe* Skrevet 3. desember 2011 #36 Skrevet 3. desember 2011 Hei hei! Stikker bare innom her kjapt mens jeg venter på at mor og stefar skal komme å plukke opp en litt halvsyk suppe. De skal ha henne et par timer mens jeg får gjort noen juleinnkjøp til blant annet barnehagens juletrefest. I går mente FF at jeg var 3 DPO. Det hørtes egentlig rimelig ut med tanke på at tappen kjennes lukket ut og veldig bakovervendt, sexlysten har avtatt, og jeg har lite utflod, Hadde en temp- dipp på mandag, og så har tempen steget etterpå. FF mente at EL derfor var på tirsdag, noe som ikke hørtes helt urimelig ut med tanke på tidligere sykluser. Men idag sank den ganske kraftig igjen, samtidig som målingene mine spriker veldig. Har hatt noen elendige netter i det siste, samt at jeg ikke har et termometer med 2 desimaler. Våknet også med skikkelig migrene idag. Hva tror dere jenter, skal jeg lytte til kroppens signaler og ikke henge meg så mye opp i tempen? Skal prøve å få tak i et nytt temp. mål på apoteket idag. Føler at jeg er DPO.. Vi har lagt inn aksjer mandag, onsdag og fredag denne uka, så hvis FF er riktig har vi truffet veldig bra. Dette ble veldig ego-innlegg, men jeg håper så inderlig at jeg er i DPO-land sammen med både Leah, Dossa, Cornflake og Tiger Lise. Vi har jo nesten samkjørt syklus nå! Metti: Tar gjerne imot navn og nummer på akupunktør. Sender du melding på Facebook? Ellers en god klem til deg, snuppa. Skjønner at dette er tungt! Marianne, har tanta kommer på besøk til deg?
Dossa :) Skrevet 3. desember 2011 #37 Skrevet 3. desember 2011 Da har vi kommet oss hjem att fra Sverige. Fikk kjøpt masse av de vi trengte :-) Var maaaaaase folk på senteret og vi måtte vente ei stund i den laaange køen før det ble vår tur til å betale. Såå glad for at det bare var mannen og jeg som reiste :-) Av og til er det godt å få gjort ting uten 3 unger på slep *gliser* Det er så stille i huset, må nytes for det er ikke ofte det bare er meg og mannen :-) Vi skal lage biff til middag seinere ikveld *nam* også blir det en film og kos *smiler* Leah, kos dere masse med bakinga idag :-) Komme til å gå så fint skal du se. Jenta di er flink, går bare bedre for hver natt nå skal du se *smiler* Verpesjuk, du er i DPO land sammen med mange av oss *smiler* :-):-):-) Når har du IKM? Metti, vil bare sende deg en god klem <3 Skjønner du har tunge dager, men pass godt på deg sjøl vennen :-) Det skal bli din tur snart snuppa <3 Tigerlise, går det bedre med pappa'n din? Det er godt mamma'n din har deg som en god støttespiller :-) Skjønner det er ekkelt å kjøre på vinterføre, snilt at du vil hjelpe snuppa *smiler* Cornflake, så godt at du ble tidlig ferdig på jobb :-) Da er det helg på deg også snuppa *smiler* Hva skal du gjøre ikveld? Nå tror jeg at jeg skal ta meg et deilig bad *smiler*
Ming82 Skrevet 3. desember 2011 #38 Skrevet 3. desember 2011 Kommer en liten tur innom og sier god natt til mine skjønne gullfisker Jeg er dessverre litt opptatt i helgen, kom nettopp inn døra. Svigermor på besøk, så må nok verte opp henne litt. Natti natt
*lille blomst* Skrevet 4. desember 2011 #39 Skrevet 4. desember 2011 Hei kjære gullfisker:) Stikker en liten tur innom dere igjen:) Jeg prøver å følge med, men er ikke helt i form til å følge den daglige chatten. Veldig glad dere oppdaterer på face når det skjer store ting! så deilig å få tatt en sverigetur før jul dossa:) vi skal prøve det vi også, men tenkte kanskje å ta med mini...går vel kanskje ann siden vi kan reise på en vanlig ukedag;) Kos deg med svigermor på besøk cornflake:) Spennende at så mange av dere er dpo! Jeg vet ikke hvor jeg er i syklus, har ikke hatt noen av de vanlige tegnene på el så vet liksom ingen ting. men skal jo ikke tenke på det heller... Kos dere med førjulstiden alle sammen:)
Marianne_87+2små Skrevet 4. desember 2011 #40 Skrevet 4. desember 2011 Leah: Ja blir noen hektiske dager, men deilig når de er ferdig med bleie :-) Ja er veldig fornøyd med navnevalget <3 ;-) Verpesyk: Nei her har ikke TR kommet enda gitt. Har noe sykt med menssmerter så løper frem og tilbake og tror TR har kommet hele tiden, men hitill har hun holdt seg vekk. Siden jeg har hatt 31-32 dagers syklus siste måneden regner jeg med det denne måneden også så da er vel IKM igår. Tok en CB test idag og der syntes jeg nesten den så positiv ut en stund, men nå ser den helt negativ ut. Og den skulle vel vært positiv nå hvis jeg var gravid. Så tviler sterkt... Men rart ikke mensen kommer. Nå som jeg trodde syklusen endelig var stabil... :/
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 4. desember 2011 #41 Skrevet 4. desember 2011 Hei alle sammen! Jeg har dessverre ikke lest over hele tråden, så ejg vet ikke navnet på alle her inne ^^ Men kan introduserer meg! Jente på snart 26 år, er inne i 1 pp med nr 2 og har EL perioden min NU! Gleder meg MASSE til å teste om et par uker, og håper intenst at mensen ikke dukker opp Har en sønn på 3,5 år som har dobbelsidig klumpfot, og det er noe av grunnen til at vi har ventet så lenge med å lage nr 2. Det har vært litt av en reise med beina hans, men nå er det virkelig på bedringens vei! Vi håper at nestemann skal slippe det, men vi føler oss mye bedre forberedt hvis det skulle bli et klumpfotbarn til Så lykke til med prøving og graviditet alle sammen!
Dossa :) Skrevet 4. desember 2011 #42 Skrevet 4. desember 2011 Hellu jenter :-) Så koselig å høre fra deg lilleblomst <3 Du må passe godt på deg sjøl snuppa, pleie formen din. Masse god bedring <3 Cornflake, søt du som stikker innom for å si god natt til oss *smiler* Du får kose deg resten av det som er att av helga :-) Jeg sov til kl 1030 idag, kan ikke huske sist gang jeg fikk sove såå lenge *ler* Føler meg skikkelig uthvilt :-) Vi skal hjem til mine foreldre seinere idag og få middag *nam* elsker mamma's mat <3 Kan tenke meg at ungene har stor kost seg hos mamma og pappa *smiler* Hvilke planer har dere for dagen jenter? Klemz
Ming82 Skrevet 4. desember 2011 #43 Skrevet 4. desember 2011 Hei jenter Velkommen til oss Garfy&alex Leah: Jeg er 9dpo i dag, ingen symptomer. Jeg kjenner en slags knip i magen følelse på høyre side..hvis det er et symptom da!? Jeg måtte jo teste i dag, men den var blendahvit Jeg skulle jeg kunne se en positiv test engang, selv om det så er kjemisk. Hva med deg? Noe nye symptomer? Dossa: Hordan går det med deg? Fått noe symptomer? Ha en fin søndag jenter
Dossa :) Skrevet 4. desember 2011 #44 Skrevet 4. desember 2011 Velkommen til oss Garfy *smiler* Er så koselig med nye nick i bollen, her vil du stor trives :-):-) Skriv deg på lista vår, gjør det lettere å følge hverandres sykluser. Er det greit at jeg spør? Hva er klumpfot? Håper det er ok at jeg spør, men du trenger ikke svare hvis du synes det er leit. Så koselig at dere skal prøve på nr 2, håper du slipper å vente veldig lenge på en positiv test *smiler*
Dossa :) Skrevet 4. desember 2011 #45 Skrevet 4. desember 2011 Cornflake, jeg er 7 DPO idag og kan ikke si at jeg merker noe særlig til noen av disse symptomene :-( Skulle så gjerne hatt noen tegn, noe som sier meg at ting skjer. Men vi får se, vil veldig gjerne slippe å skrive 17 bak nicket mitt. Men Cornflake det at vi ikke har noen symptomer trenger ikke være noe negativt, vi kan fortsatt ha en liten spire i magen vår *smiler*
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 4. desember 2011 #46 Skrevet 4. desember 2011 MammaMø: ER GRAVID! Termin 2.april 2012 <3 24år, bor på østlandet med samboer og en liten knert på 19mnd:) *Vært på UL men fikk ikke vite kjønn siden luringen var sjenert:) Skal tilbake for vekstkontroll 13.desember!* Rina: ER GRAVID! Termin 3. mai <3 34 år, bor på vestlandet med samboer og ei jente på 2 år. 1973modell: ER GRAVID, termin 18.juni 38 år, samboer, trønder og har 4 barn (ett stebarn) Prøvd i 1 år, har hatt 4 SA. Kæmma: ER GRAVID. Jeg er 30, samboer, Oslo med to barn (2+5) og prøver på en til på femte måned. Har IKM idag og håper tanta har opphold annet sted i ni måneder!!! Lykkelig1984: ER GRAVID. Samboer og bosatt på Frogner i Akershus. Ingen barn fra før:) 26 år. Jobber i oljebransjen. Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. GRAVID etter hormonstimulering i form av sprøyter. Termin 25.Juli:) *HåperPåBabyIMagenEnDag*: GRAVID <3 og skiftet nick ; ) 27, eller akkurat nå 28 år (siden klokken har passert midnatt) og forlovet. har prøvd å få barn i 1 år og 6 mnd, og er nå gravid, 4 + 3, eller nå etter midnatt 4 + 4 = ) termin; 01.08.12 Murmelina: 26 år, samboer, prøvd siden juni 2010, etter eviglang ventetid på tr, aku-behandling, homeopatiske vidunderier, dobbel pergokur og min fantastiske positive innstilling satt spiren på "første forsøk" <3 GRAVID <3 Verpesyk.no: 30 år, gift, jente på 2 år. SA i 2009, MA i uke 10 i april 2011. CD 11, venter på EL. 10 pp og UTÅLMODIG! Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. SA i august. Venter EL ca 28.nov og IKM ca 11.des. Metti : EL i går eller i dag og ikm 26 september . 28 år gift , ingen barn, Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerike), 3 barn (7,5&2 år), jobber som lærer, EXU i april. Er i DPO land, tatt pergo denne runden også IKM 11-12 desember Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, har begynt på utredning på Medicus. Gyn.time den 22. des. Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;) Har begynt Pergokur og skal samtidlig starte opp med Meformin.. Får håpe det gjør susen.. Roselilly: 41 år. Stort sett stabile sykluser og el. Kjemisk g i august. Neste eggløsning rundt den 3. desember. Lilleblomst: 27.år, Gift, Jente på 3år, prøvd på nr 2. siden august 2010. Ma og Sa i løpet av 2011. Sykemeldt. Har fått beskjed av aku om å NYTE livet:) Blir det verdens beste julegave i år tro? Lurifax: 28 år, 3 pp, nordlending i storbyen, student, samboer, ingen barn (enda) Hønny-bønny: i de herlige 30-årene,3 barn samboer og en SA i sept-11,og får ikke prøve på noe i 6-8 uker eller to normale "tanter" .andre tante nå i nov,da er vi snart klare:-)) LilleFie: 27 år fra Trondheim, samboer, ingen barn fra før, men startet kappløpet med å blande egg og sædceller i skjønn forening med min kjære i juni. Jobber som make-up artist for et kjent kosmetikkmerke, men er sykmeldt på ubestemt tid pga. yrkesskade. (",) Marianne_87+2små: 24 år, bor i Sarpsborg, samboer, to barn på 2,5 og 4 år fra tidligere forhold. Dette blir første barnet med min nåværende samboer. Startet å prøve ordentlig i sept :-) Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 2 år. Kontorrotte:) SA 20. oktober, skal prøve ivf over jul. Trømborg: 26 år fra Indre Østfold, samboer, ingen barn, ble gravid for første gang i nov 2010 - sa i februar 2011, har siden det prøvd å bli gravid igjen uten å lykkes. har begynt på akupunktur og homepati (baby-klister)nå i september Garfy&Alex: 26 år fra Eidsvoll, forlovet (snart gift!!!), 1 barn på 3,5 år, prøver på nr 2, er i 1 pp og håper på fullt klaff på første forsøk
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 4. desember 2011 #47 Skrevet 4. desember 2011 Dossa 16pp + EXU: Klumpfot er at føtter er feiltstillt,her er en side med litt info og bilder^^ http://metodebok-ortopedi.ihelse.net/Metodebok_leger/pev2.htm Alex har vært gipset fra hofte og ned til tær de første 6 mndr i sitt liv, deretter har han vært gjennom noen par med skinner 24/7 frem til vi fant en passet og han faktisk SOV med. rem til vi fant denne skinnen, så sov han svært lite og hadde mye smerter og sår på føttene. Nå bruker han skinner kun på natten og skal nok bruke det i et par år til. Han var sen i utviklingen når det kom til å gå, men noe annet ville vært rart mtp alle problemer han har hatt. Utover at han er notorisk klønete så er han en helt normal og sta liten gutt
Dossa :) Skrevet 4. desember 2011 #48 Skrevet 4. desember 2011 Garfy, for en sterk og tøff liten gutt du har :-) Han vil bli en knakande god gutt *smiler* Må ha vært tøft for dere som foreldre når det stod på sitt verste med smerter. Krysser fingra for at den neste spiren slipper unna klompfot. Men skulle den få det så ville baby'n ikke fått bedre foreldre enn dere to *smiler* Vi har nettopp kommet hjem fra mine foreldre. Ungene sovnet i bilen så det var bare å bære dem rett i seng. Ungene hadde kost seg masse, ville ikke reise hjem att med oss *ler* Hadde jeg hatt med flere skift så ville nok jentene gjerne ha blitt noen dager :-) Lovet at det ikke blir lenge til neste gang :-):-) Imorra skal jeg i tillegg til å ha min klassr også ha 2.klassen i de to første timene. Det er klassen til sønnen min :-) Går nok bra :-) Vi skal ha noen engelske leker og se spøkelse Casper *smiler* Nå skal vi straks se ferdig den fjerde pirates filmen :-) Har dere hatt en fin søndag jenter?
Dossa :) Skrevet 4. desember 2011 #49 Skrevet 4. desember 2011 Garfy, for en sterk og tøff liten gutt du har :-) Han vil bli en knakande god gutt *smiler* Må ha vært tøft for dere som foreldre når det stod på sitt verste med smerter. Krysser fingra for at den neste spiren slipper unna klompfot. Men skulle den få det så ville baby'n ikke fått bedre foreldre enn dere to *smiler* Vi har nettopp kommet hjem fra mine foreldre. Ungene sovnet i bilen så det var bare å bære dem rett i seng. Ungene hadde kost seg masse, ville ikke reise hjem att med oss *ler* Hadde jeg hatt med flere skift så ville nok jentene gjerne ha blitt noen dager :-) Lovet at det ikke blir lenge til neste gang :-):-) Imorra skal jeg i tillegg til å ha min klassr også ha 2.klassen i de to første timene. Det er klassen til sønnen min :-) Går nok bra :-) Vi skal ha noen engelske leker og se spøkelse Casper *smiler* Nå skal vi straks se ferdig den fjerde pirates filmen :-) Har dere hatt en fin søndag jenter?
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 4. desember 2011 #50 Skrevet 4. desember 2011 Takk Dossa :') Blir helt rørt jeg! Ja han er veldig tøff og snill og god Verdens beste Jeg er også lærer da! Merkelig hvor liten verden er For min del er jeg kontaktlærer på 5. trinn, en herlig gjeng Er litt stress nå før jul med å bli ferdig med forestilling til juetrefest osv, men det er virkelig koselig å være lærer i desember for detom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå