Gå til innhold

Gullfiskbollen! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rina, takk for at du spør om formen min :-) Det går sakte fremover når det gjelder hosten min, bare jeg blir frisk til jul så e det bra *smiler*

Flink du Leah som har fått gjort så masse idag :-):-)

Verpesjuk, fyller du år på sammr dag som meg :-):-):-) Hadde vært en knall fin gave om vi fikk en positiv test <3

Hvis dere la inn aksjer før EL så er det håp vettu vennen :-)

Jeg håper det klaffer for deg snart, unner deg det av hele mitt hjerte <3

Jeg og gullet var ute rett etter at timen var slutt og vi fikk tak i pen bukse, skjorte, vest og en sløyfe :-)

Han kommer til å bli sååå fin *smiler*

Fikk kjøpt en hel ull dress til vesla og en to delt til snuppa :-)

Nå skal de ikke fryse mens de er ute og leker i snøen.

Jaja får håpe det kommer litt mer snø til jul for akkurat nå så regner det ute og det er blitt såpe glatt overalt *uff*

Det er mye sykdom så går nå. Igår hadde jeg bare 7 elever i klassen og idag hadde jeg en mer *ler* Blir en super liten klasse når så mange er borte, men får jo hjulpet mye mer til de som trenger det :-)

Håper alle de 6 som er borte snart kommer tilbake. Kjedelig å gå glipp av all den julekosen som skjer nå uka før jul.

Jeg må hente jentene :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann

Vel overstått Lucia alle sammen,her var det lusekatter og gløgg i barnehagen,like kos hvert år:-9

Tigerlise,veldig spent på dine vegne krysser alt

Cornflake ser du toppen av kjellertrappa? vi dytter deg i rompa alle sammen;-)))

Dossa,god bedring,er det lungebet. du har?

Jeg har vært hos gyn i dag,han trodde ikke det var en SA (jeg trodde heller ikke jeg var gravid) men et blodkar i livmoren som har sprekt,så jeg har fått tab. for å stanse blødingen. Litt bedre nå,så da går det rette veien.

Driver med site innspurt i juleshopping,nesten all mat og gaver i hus og imorgen skal vi på teateret og så Reisen til julestjernen,det blir kos,ungene og jeg gleder oss:-))))

Skrevet

Hei jenter :)

Takk til dere søte gullfisker, jeg er nå på toppen av kjellertrappa :) Jeg har vært på jobb i dag, gikk til sjefen og fortalte at jeg ikke hadde det så lett for tida. Hun var veldig forståelsesfull og sa at jeg måtte bare ta det med ro og tilpasser dagene som jeg ville. Godt å ha en sånn sjef altså.

Tigerlise: Krysse fingrene format streken er sterkere i morgen :)

Dossa: Tror vi er like lang i syklusen, snart ferdig med tr jeg også. Håper på positiv test sammen med deg :)

Hønny-bunny: Godt å høre at det går bedre med deg, håper blødningene stoppe snart.

Lilla80: Tusen takk for trøstende ord. Vi skal faktisk til gyn samme dagen, det er bare 9 dager igjen :)

Høres ut som dere har hatt en fin dag alle sammen :) Jeg er jammen meg heldig som har dere.

Skrevet

Hei Cornflake! kjekt å sjå deg der oppe på toppen av trappa ;) Flott!

Også veldig flott at du har snakka med sjefen. KAnsekj skuldrane vil sitja litt betre då? Ja tenkt det skal me :) me skal 11. Det blir spanande. Har du orden på kva du vil ta opp? eller skal du berre høra kv agyn seier? Har du ein plan? Klem

Skrevet

Velkommen tilbake i stua, Cornflake - ble så trist her uten deg :-) Flott du fikk snakket med sjefen din.

Hønny, så bra at du fikk noe så blødningene stopper :) Både skremmende med slike blodmengder og det er vel heller ikke bra at kroppen blir tappet for blod.

Dossa, er formen bedre?

Testen i dag blir jeg ikke helt klok på. Den er fremdeles synlig, men blir ikke noe sterkere. Heller litt svakere... Men ikke mye, de 3 siste dagene har vært omtrent likt. Æsj, vet ikke jeg, nei. Må vel bare vente og se. Det positive er at det er lett å komme seg ut av senga om mårningen, skal jo teste *ler*

Ha en flott dag alle sammen!

Skrevet

Så godt å ha deg oppe i stua att Cornflake *smiler*

Savnet deg vettu ;))

Snill sjef du har, så bra du har prata med sjefen og forklart hvordan du har det. Er det bra med deg idag snuppa?

Tigerlise, formen blir stadig bedre for hver dag som går :)

Vi krysser fingra for at testen blir sterkere etter hvert, ønsker at du skal ha en spire i din mage *smiler*

Ser du var tidlig oppe idag *flink du*

Alt før kl 06 er for tidlig synes jeg *ler* Er veldig glad for at ungene sover til i hvert fall til kl 0630 :)

Idag er jeg ferdig på jobb kl 1140 *juhu*

Skal avspassere pu tida idag, men gullet ville ikke bli meg hjem att etter skoleslutt *ler* Han ville på sfo for de skulle ha julemiddag der idag :) Så da får jeg hente gullet seinere idag *smiler*

Ha en fin dag jenter :))

Skrevet

Godt å høre at du har kommet deg opp fra kjelleren, Cornflake! Og kjempebra at du gav beskjed på jobb. Jeg har også en forståelsesfull sjef, og det betyr kjempemye.

Jeg havnet i kjelleren med et brak i går, ettersom det går opp for meg at også denne pp har gått i vasken. De siste to pp har vi ikke engang truffet EL, pga at den har vært så forsinket. Klarer jo tydeligvis ikke å tolke kroppens signaler, og blir så frustert :( Jeg knakk sammen under Greys igår, da Christina ville ta abort. Overreagerer skikkelig på alt som har med babyer å gjøre, og det skal ingenting til for å vippe meg av pinnen. Mannen min mener at jeg må slutte og deppe sånn, og heller fokusere på at vi har en nydelig datter. Skulle ønske jeg klarte det..

Det er virkelig tøft å være på jobb nå, og jeg har hatt kontordøren mer lukket enn vanlig. Imorgen er det julebord, og jeg kjenner at jeg faktisk har behov for en skikkelig fest, bare for å tenke på noe annet. Sikkert veldig idiotisk av meg å tenke slik, siden det er en mikroskopisk sjanse for at jeg kan gravid (hvis mannen har satt inn noen rekordsvømmere..). Er sånn i tvil om hva jeg skal gjøre. .Skal jeg bare sitte og nippe til et glass vin for å tenke på spiren jeg sannsynligvis ikke har? Et evig dilemma dette her. . Kun fem arbeidsdager igjen til juleferie. Den har aldri vært mer etterlengtet..

TigerLise: Spennende med disse testene dine, og samtidig nervepirrende at de ikke blir så mye sterkere. Er det IKM idag? Og har du noen symptomer på at tanta er på vei? Kanskje du skulle kjøpt en digital. Den burde jo slå ut nå dersom du er gravid:)

Lilla: Hvordan går det med deg? Har du fått noen symptomer?

CD 30 og ikke engang en øm pupp her. Det tror jeg er første gang i historien!

Skrevet

Verpesjuk, det kan ikke være lett for deg vennen, men jeg håper virkelig at du slipper å vente så mye lenger på den etterlengta spiren :)

Jeg ville ha gått på festen og tatt meg et glass vin eller tre. Ville ikke ha tenkt hva hvis, tenk om jeg er gravid.

Vi kan ikke la livet stå på vent, lev som vanlig snuppa og kos deg masse på julebordet *smiler*

Jeg satt også med tårer da jeg så på greys igår *sukk*

Verpesjuk, bruker du EL tester? Veit du med sikkerhet at denne pp gikk i vasken? Krysser fingra for at det ikke stemmer *klemme på*

Jeg har bestemt meg for ikke å ta pergo denne runden og jeg skal heller ikke teste etter EL. Jeg vil ha en rolig juleferie og ikke ha noe stress som denne babylaginga kan skape.

Prøver å få lagt inn aksjer når jeg nærmer meg CD 15-17 :)

Så får denne runden gå som den går *smiler*

Skrevet

Eg kjenner eg er glad for at eg ikkje såg greys i går :)

Kjære verpesyk: Føler med deg! Godt det snart er ferie. Og godt du har ei dør du kan lukke. Leit når mannne seier det han seier. Han er nok bekymra for deg. Ikkje ver streng med deg sjølv, du kan ikkje kommandera deg sjølv til å ikkje deppa. Det er ein prosess.

Ingen symptom overhode. Sterkt utslag på heimetest uiv i dag igjen. Meir enn sist. Og gansek deppa. Får vite om eg er gravid på fredag for skal ta ein blodprøve i morgon hos gyn. Skal ta den fordi eg er redd at den blodprøven som skal vera på cd 22 oikkje var god fordi eggl kom jo så seint, cd 21. MEn følte at gyn syns eg er masete, (altså sykepl) hos gyn. Så føler meg ikkje så høg i hatten i dag. Er sikker på at den er negativ også. Dumt å ringa inn der på bursdagen min for å få vite det. men men. No er det iallefall snart utredning.

Doss: Grattis med valget om ein roleg julefeiring. Det høres fint ut. OG kanskej klaffer det uansett? stor klem :) Eg kryssar fingrane for at eg får pergo også..

Skrevet

Hei Lilla :)

Hvis du har lyst til å være med i facebookgruppen vår kan du sende meg en pm med navnet ditt så skal jeg legge deg til :)

Skrevet

Hei! Tusen takk for veldig koseleg invit. Kjekt å bli inkludert :) Såg at fb har vore nevnt tidligare og lurte på koss det fungerte, om det var nokon av deko som kjente kvarandre frå før eller kva det var :)

KAn eg spørra kor mange som er med der, og kven av deko, viss det er lov? Evt du kan srkiva det i postkassen min? Eg er jo ekstremt privat her inne, så lurer berre litt på kva denne gruppa er, før eg bestemmer meg for å bli med :) Viss det er lov? Ikkje misforstå, høres veldig fristande og fint ut :) Klem

Skrevet

Lilla, korti har du bursdag?

Nå er det ikke mange dagene att før du skal på utredning.

Bare 10 dager att *smiler*

Koselig om du blir med på fb :-)

Vi er mange blant annet Metti, Leah, cornflake, Verpesjuk, Lilleblomst, Mammamø, Tigerlise, Happy, Roselilly :-):-)

Skal snart hente ungene men venter litt til for de ville ha tid til å leke før de blir henta *smiler*

Var utrolig digg å gå fra jobben kl 1140 idag.

Reiste ut og kjøpte de siste julegavene så nå er gaver i boks *juhu*

Jeg mistenker at jeg får nettbrett av ungene og mannen til jul *jippi*

Vi har kjøpt bergans vinterjakker til hverandre. Har kjøpt noen små gaver til som han ikke veit hva er :-) Alltid gøy å få gaver man ikke veit hva er :-)

Skrevet

I tillegg til alle de herlige jentene jeg nevnte så er jo selvfølgelig Murmelina, Rina og 1973modell med også *smiler*

Fysj som det regner ute. Hvit jul kan vi vel se langt etter *trist*

Skrevet

Hei jenter :)

Jeg har vært på jobb i dag ja :) Litt lite å gjøre på jobben for tida, så jeg sitter mye på kontoret, bare kjedelige arbeidsoppgaver som gjenstår før jul.

Jeg er i gullfiskmodus akkurat nå..hm..må lese tråden engang til :)

Lilla: Det er veldig koselig hvis du vil bli med i FB-gruppa :)

Skrevet

Verpesyk: Er du sikker på at denne pp er over? Det er alltid et lite håp så lenge tr ikke dukker opp :)

Lilla80: Jeg har ikke noe helt konkrete spørsmål, vil bare vite hva gyn. har å si. Hva om evt har gjort at jeg ennå ikke er gravid og om de kan hjelpe oss. Hva med deg?

Tigerlise: Kanskje streken blir sterkere i morgen :)

Skrevet

Har selvfølgelig allerede glemt hva jeg skulle skrive...

Kjempekos om du vil bli med i fb-gruppa vår, Lilla80 :-)) Er så hyggelig å få et ansikt til de fine innlegga.

Cornflake, godt at du fant krefter til å gå på jobb igjen. Håper du er helt oppe i stua hos oss igjen nå? Greit å ta en tur ned trappa, bare du kommer fort opp igjen, blir så ensomt her uten deg, vettu :)

Dossa, er formen bedre? Godt med kortdag, tenker jeg.

Leah, hvor er du i dag?

Verpesyk, krysser fingrene for at det fremdeles kan skje noe denne pp'en. Det er mulig jeg kjøper en digital med ukeindikator dersom ikke strekene er helt borte på fredag. Blir spennende å se hvordan den er i morgen...

Rina, godt at du stikker innom oss enda :)

Skrevet

...og forresten verpesyk, var det du som skulle på julebord? Jeg hadde helt sikkert kost meg med litt vin :) Synes du fortjener det! Kan ikke sette livet på vent. Da hadde jeg snart vært avholds i 8 år... :-/ Men det er selvfølgelig noe du må kjenne på selv.

Skrevet

Hei, eg skreiv denne i postkassen til snille Rina som inviterte meg med. Men fann ut at eg kan posta den her og, sia eg ser at eg har fått fleire koseelge tilbakemeldingar på det å bli med i fb- gruppa, (som gjorde meg veldig glad, varma), her inne :)

Eg er så utruleg glad for å "ha deko i livet". Eg er blitt heilt avhengig av barn i magen, og veit ikkje koss eg skulle klart meg utan deko her inne å støtta meg på, dela alt med. Og eg er absolutt positiv til internett som ein "bli-kjend" form også. Eg traff mannen min på match. com :) Og eg syns også at det hadde vore veldig koseleg å ha eit ansikt til nickene. Men eg føle rett og slett ( kanskej er det berre midlertidig fordi eg er litt ny her) at eg er redd for noko vil endra seg for meg dersom eg gjer ut navnet mitt. For det har vore utruleg befriande for meg å ha ein plass å vera anonym. Eg har så stort behov for støtten eg opplever av å vera medlem på bim og er redd for at noko skal endra seg følelsesmessig og derunder praktisk viss eg ikkej lenger får nyta det å vera anonym. Føle eg har sagt så masse privat, også om det aller mest private mellom meg og mannen min. Og det føles ikkje rett for meg- også overfor han å då "avsløra" kven me er.

Håpar ikkje eg ødelegg noko no "mellom oss" her inne. For eg treng deko, bryr meg om deko og kjenner at eg er glad i deko, sjølv om eg ikkje veit kven de er på ordentleg :)

Kansekj forandrer eg meining, då skal eg gje ein lyd og då håpar eg at eg fremdeles vil vera velkommen! :)

Stor klem frå meg.

Skrevet

Cornflake: Det er det samme eg vil, og i tillegg spørra ho om eg har skader etter utskrapinga. Koss slimhinnene er. snakka me dho om pergotime, el femar, metformin elelr kva det no alt heiter :) snakka med ho om bakteriell vaginose. henvisning til prøverør. spørra om ein slik gel som er positiv for balasen/ normalfloraen. Spørra kor mykje oppfølging eg kan få ved evt. graviditet. Kva ho tenker om kor ofte ein skal ha sex. Kva ho tenker om pre-seed glidemiddel. Så kjem eg kansekj på meir og.

fortalte sjefen min om at eg skal til utredning den 22. ( har fast veiledning kvar onsdag) kjente at leppene bevra litt då eg skulle snakka om det. Iallefall så sa ho at eg måtte ta den tida eg trong, og viss eg ville ha litt tid med mannen min før eg kom tilbake på jobb så måtte eg berre det. så kejkt at ho er slik!!

i morogn skal jo eg ta blodprøve. Så får eg kanksej svaret på fredag då. Er siker på at det e rnegativt.

Kor tidlig tester de? KVa dag er eg på i dag. Smilefjes seinast søndagskveld kl. 8, første gong eg målte lørdag var om kvelden kl. 9, då var det smilefjes. Det var negativt fredags kveld. Eggl har vel då vore enten seinare på kvelden søndag eller om natta, for den var negativ mandags morgon. Skal eg rekna frå mandag då, at det er cd 1?? Dersom eg skal det så er jo eg på cd 10 i dag. Det e rfor tidlig å testa i morogn sant? Eg hadde nokre stikninga ri livmor området sist fredag. Men det betyr jo slett ikkje at det festa seg då evt. Men gjorde det det, så skulle det jo vera nok hcg til å slå ut no....

KVa gjer de? Har overhode ingen symptom. Og har jo også fått for meg at det er noko heilt konkret som er i vegen med meg slik at eg ikkje blir gravid...Eg ahr 5 billlige stav tster liggande. Slike med grøn embalasje. slår ut på 25.

Skrevet

Hei jenter:)

Lilla: Det er helt greit at du ikke vil bli med i fb-gruppa :) Jeg skjønner veldig godt den følelsen av å miste litt anonymitet da:) Jeg var også skeptisk til fb, men ble med etterhvert..og du er selvsagt velkommen til å forandre mening når som helst:) Når det gjelder når man kan teste så er det jo noen som får positiv test på dag 10 og 11..så som test-elsker (og her har jeg nok Tigerlise i ryggen) så syns jeg jo så absolutt at du skal ta en test imorgen :D De 2 gangene jeg har vært gravid i år så har jeg fått svak strek allerede på 7-8 dpo:) Men ikke bli fortvilet om den er negativ da..for noen tester ikke positivt før etter ikm uansett :)

I dag har vært en travel dag..hjelpe meg, men koselig også:) Dro rett på shopping etter å ha levert Leah i barnehagen..så var på første kjøpesenter 10! Kom hjem igjen 14.15..og da var de siste julegavene kjøpt, kjole til Leah og antrekk til meg til julaften kjøpt! Og jeg var så svett :P Prøvde sikkert 150 kjoler, men alle så jeg gravid ut i pga den teite magen min..og det er jo litt dust når man faktisk ikke er gravid :P Men endte til slutt opp med en pen mørk lilla tunika som jeg kan ha over en svart thigts :)

Og så var det bare å få i seg litt lunsj, betale regninger og snakke litt med sambo, lufte hunden og så kom pappa å hentet meg..så hentet vi Leah i barnehagen, mamma på jobb..var innom ei venninne og hentet en kattedo (som her i huset skal være hundedo..wish me luck) og så til mamma og pappa hvor vi fikk pappas hjemmelagede lapskaus til middag:) Han kjørte oss hjem etter barnetv, var innom rema på tur hjem da..og så var det å få Leah i seng og nå sitter jeg her..puh..føles som første gang jeg sitter meg ned i dag :P

Leah var på 4 års kontroll i går, hun var kjempeflink og alt var som det skulle med syn, språk, motorikk og alt det der:) Hun er litt lenger enn gjennomsnittet med 111 cm, og litt tyngre med 18 kg..men vekt i forhold til høyde var perfekt :) Var overrasket over at hun veier såpass mye, for hun er slank..men det forklarer jo hvorfor jeg peser sånn etter å ha båret henne bare bittelitt ;)

Nå mumser jeg lussekatter og tenkte å se Two and a half men som jeg ikke rekk å se i går:)

Skrevet

Puh, det var litt av en dag, Leah :-) Og jeg er selvfølgelig heeelt enig med deg når det gjelder testing, hehe. Jeg har vel testet positivt ca. 10-11 dpo, men så svakt de første dagene at det knapt synes. Anbefaler ikke å teste så tidlig dersom du blir skikkelig lei deg av å få en negativ test, Lilla. Da gjør man bare vondt verre. Selv er jeg blirr såpass "kynisk" etter alle disse årene at jeg bare føler gleden og spenningen med å teste.

Selvsagt er det helt greit å være anonym, vi er like glad i deg likevel kan du skjønne :-)) Godt å ha deg her!

Skrevet

Tenker det var godt å sette seg ned Leah *smiler*

Du har jo vært på farten i hele dag og fått gjort så masse :-)

Så bra at du fant juleklær til deg og jenta di, tenker dere blir super søte *blunker*

Lilla, du er hjertlig velkommen til fb hvis du skulle endre mening *smiler*

Har full forståelse for at du nøler og vil vente.

Ellers er det bra med dg?

Tigerlise, formen er stigende *juhu*

Hoster mindre for hver dag som går. Krysser fingra for deg snuppa, neste test du tar blir sterkere :-)

Nå skal jeg finne senga. Trøtt og sliten jeg :-)

God natt søte jenter <3

Skrevet

Hei! Så kjekt å høra frå deko!! :) Takk for gode tilbakemedlingar ang fb :) Kjem kanskje dinglande om ei tid ;)

dossa: Så flott at formen er stigande! Flott at du kalrer å koma deg i seng tidlig, det hjelper nok på! fortsatt god betring!!

Tigerlise og leahpudding :) : Herlig at de er super-testara, det skaper ein god takhøgde her inne.- Eg har jo jammen testa mitt eg også :) Trur at eg dropper testing ai morogn. Eg føelr jo ingen ting. Og så er det litt ebtre å testa på bursdag :) Men eg skal jo ta hcg i blod i morgon, kanksej svar fredag. Blir nok å føla meg veldig tom ja. Men trur ikkje eg vil nå kjellaren no. Har helelr ikkje tid. Eg kan ikkje slå deg Leah på aktivitetsfronten: Guri kor du har stått på i dag!!! Blei heilt svett av å lesa det :) Flink du e!! Og så flott at kontrollen gjekk så fint :) Eg har vore hos bestemor i dag igjen. Vaska og krølla opp håret hennas. Det går overraskande bra med ho. Så eg var ikkje hiem før halv 8 i dag. Har vore her inne ein del, hehe. OG no dei siste par timane er det full shinings i huset. Det trengtes!! Har masse igjen. Skal jo ha bursdagjenteselskap her på lørdag :) No er iallefall kjøkkenet og badet gullande reint. Stova rydda.Måtte ha ein liten pause her før eg går laus på soverommet. Altfor masse klær der inne, og kva gjer det på golvet???!! :)

Går greit med meg. I morgon er no siste dag på jobb denne veka. Kvir meg elels litt til det venne julebordet med dei gravide i morgon. Og så kvir eg meg litt til å gå å ta den blodprøven. føle meg så masete. Har egentlig veldig lyst å ta det privat dette. Der syns dei vel ikkje at ein maesr så lenge ein betaler i dyre dommar :)

God natt søte jenter, seier eg og! stor klem! Glad i deko :)

Skrevet

Lykke til med blodprøven, Lilla80 :-)

Bare en kjapp oppdatering fra meg: I dag var definitivt streken sterkere (men ikke like sterk som kontrollstreken), så nå tror jeg jammen meg snart at det er sant!! Litt sjelven..... :-)) Spent på hvor lenge spiren har tenkt å være inni der denne gangen? Satser på 9 mnd, jeg :)

Ha en fantastisk dag der ute!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...