MammaMø med to små Skrevet 30. november 2011 #1 Skrevet 30. november 2011 MammaMø: ER GRAVID! Termin 2.april 2012 <3 24år, bor på østlandet med samboer og en liten knert på 19mnd:) *Vært på UL men fikk ikke vite kjønn siden luringen var sjenert:) Skal tilbake for vekstkontroll 13.desember!* Rina: ER GRAVID! Termin 3. mai <3 34 år, bor på vestlandet med samboer og ei jente på 2 år. 1973modell: ER GRAVID, termin 18.juni 38 år, samboer, trønder og har 4 barn (ett stebarn) Prøvd i 1 år, har hatt 4 SA. Kæmma: ER GRAVID. Jeg er 30, samboer, Oslo med to barn (2+5) og prøver på en til på femte måned. Har IKM idag og håper tanta har opphold annet sted i ni måneder!!! Lykkelig1984: ER GRAVID. Samboer og bosatt på Frogner i Akershus. Ingen barn fra før:) 26 år. Jobber i oljebransjen. Happy: Er 23år, forlovet, bor i Telemark (Grenland) jobber som lærer, har ingen barn og har PCO og får ikke el av meg selv. GRAVID etter hormonstimulering i form av sprøyter. Termin 25.Juli:) *HåperPåBabyIMagenEnDag*: GRAVID <3 og skiftet nick ; ) 27, eller akkurat nå 28 år (siden klokken har passert midnatt) og forlovet. har prøvd å få barn i 1 år og 6 mnd, og er nå gravid, 4 + 3, eller nå etter midnatt 4 + 4 = ) termin; 01.08.12 Murmelina: 26 år, samboer, prøvd siden juni 2010, etter eviglang ventetid på tr, aku-behandling, homeopatiske vidunderier, dobbel pergokur og min fantastiske positive innstilling satt spiren på "første forsøk" <3 GRAVID <3 Verpesyk.no: 30 år, gift, jente på 2 år. SA i 2009, MA i uke 10 i april 2011. CD 11, venter på EL. 10 pp og UTÅLMODIG! Leah: 27 år. Troms(Harstad), 1 datter på 4 år, samboer. SA i juni. SA i august. Venter EL ca 28.nov og IKM ca 11.des. Metti : EL i går eller i dag og ikm 26 september . 28 år gift , ingen barn, Stavanger. Ma i mai og I gang me utredning Dossa: Er 36 år, gift, Østlandet (Øvre Romerike), 3 barn (7,5&2 år), jobber som lærer, EXU i april. Er i DPO land, tatt pergo denne runden også IKM 11-12 desember Cornflake: 29 år, samboer, bor i Trondheim, har begynt på utredning på Medicus. Gyn.time den 22. des. Veronica: Ønsker et barn til, prøver, så tiden vil vise;) Har begynt Pergokur og skal samtidlig starte opp med Meformin.. Får håpe det gjør susen.. Roselilly: 41 år. Stort sett stabile sykluser og el. Kjemisk g i august. Neste eggløsning rundt den 3. desember. Lilleblomst: 27.år, Gift, Jente på 3år, prøvd på nr 2. siden august 2010. Ma og Sa i løpet av 2011. Sykemeldt. Har fått beskjed av aku om å NYTE livet:) Blir det verdens beste julegave i år tro? Lurifax: 28 år, 3 pp, nordlending i storbyen, student, samboer, ingen barn (enda) Hønny-bønny: i de herlige 30-årene,3 barn samboer og en SA i sept-11,og får ikke prøve på noe i 6-8 uker eller to normale "tanter" .andre tante nå i nov,da er vi snart klare:-)) LilleFie: 27 år fra Trondheim, samboer, ingen barn fra før, men startet kappløpet med å blande egg og sædceller i skjønn forening med min kjære i juni. Jobber som make-up artist for et kjent kosmetikkmerke, men er sykmeldt på ubestemt tid pga. yrkesskade. (",) Marianne_87+2små: 24 år, bor i Sarpsborg, samboer, to barn på 2,5 og 4 år fra tidligere forhold. Dette blir første barnet med min nåværende samboer. Startet å prøve ordentlig i sept :-) Tigerlise: 34 år, gift, trønder. En gutt på 2 år. Kontorrotte:) SA 20. oktober, skal prøve ivf over jul. Trømborg: 26 år fra Indre Østfold, samboer, ingen barn, ble gravid for første gang i nov 2010 - sa i februar 2011, har siden det prøvd å bli gravid igjen uten å lykkes. har begynt på akupunktur og homepati (baby-klister)nå i september
MammaMø med to små Skrevet 30. november 2011 Forfatter #2 Skrevet 30. november 2011 Var på tide med ny tråd nå jenter:) 221 innlegg i den gamle ! Jeg har lagt ut en del bilder på facebook gruppa vår om noen har lyst til å ta en titt:) Gravid-bilder, så ikke kikk om du ikke vil ;-)
Mammapudding Skrevet 30. november 2011 #4 Skrevet 30. november 2011 Hehe, ganske på tide med ny tråd ja..må liksom mammamø fikse det Skal gå inn og se på bildene etterpå Skal vi se om jeg husker hva jeg leste på den andre tråden nå da..hmm.. Tigerlise: Sier meg enig med de andre jeg, go for it Cornflake: Jeg fikk også slim i dag som minnet om el-slim, men så blir jeg så usikker på om det kan være sædrester..FF mener at jeg er 5 dpo i dag, selv mener jeg at jeg er 3 dpo..Men så blir jeg jo "redd" for at el var i dag pga slimet..Jaja, fikk lagt aksjer i går og det blir sikkert noen i morgen også I dag har min store flinke jente sendt smokken sin til julenissen <3 Det ble noen tårer både da vi kom hjem fra posten og da hun skulle sove..men vi får håpe det går bedre snart Nå roper hun gitt..så da sier jeg god natt:)
Dossa :) Skrevet 1. desember 2011 #5 Skrevet 1. desember 2011 God morgen jenter :-) Så flink jenta di er Leah *smiler* som har sendt alle smokkene til nissen. Er nok sikkert tungt i starten men tenker ho snart glemmer smokken når ho får en pakke hver dag frem til jul *smiler* Hvordan har natta gått? Torsdag idag og din store vaskedag :-) Du får slappe av og kose deg når du er ferdig :-) Idag starter criminal minds opp igjen *hurra* Gleder meg for jeg digger den serien :-):-) Idag er det peppekaker og gløgg i barnehagen :-) En koselig førjulsting som de gjør i barnehagen og jentene gleder seg masse til å få spise de pynta peppekakene :-) Snuppa skal på turn idag, regner med at det er nest siste gangen før jula. Mammamø, fine og herlige bilder av deg og din skjønne mage *smiler* Tigerlise, did you go for it ;-) Ha en fin dag snuppa<3 Jeg må reise på jobb. Ha en super fin torsdag<3
Mammapudding Skrevet 1. desember 2011 #6 Skrevet 1. desember 2011 God morgen jenter:) Dossa: Så koselig det hørtes ut i barnehagen for jentene dine i dag:) Leah sin skal ha juleverksted i dag og i morgen, jeg syns det er så koselig i barnehagen i desember:) Uff, natta var ikke helt enkel for Leah..da hun våknet og ropte på meg i går gråt hun etter smokken, gråt så utrolig mye at hun ikke klarte å slutte, hun sovnet etter 1,5 time av ren utmattelse! Regner med det er en sorgreaksjon rett og slett, hun har jo vært veldig avhengig av den smokken i over 4 år..så ikke så rart kanskje! Men jeg er utrolig glad for at den var sendt i posten, for har jeg hatt en smokk i nærheten så har jeg gitt den til henne Men nå er den første og for håpentligvis værste natta over..og det var stor stas å stå opp å åpne adventspakke:) Min pakke skal vi åpne til barnetv, for det er nok godteri..og jeg må jo dele med snuppa Ja i dag er den store vaskedagen her igjen, så må vel få Leah i barnehagen snart så jeg får begynt..gleder meg allerede til jeg er ferdig;) Ha en kjempefin dag jenter:)
Ming82 Skrevet 1. desember 2011 #7 Skrevet 1. desember 2011 Hei jenter I dag er 1. des og jeg har åpnet min første luke i kalenderen Der var det en peppermint foot lotion Leah: Stakkar lille Leah, håper den verste natten er over. Dossa: Så koselig da Hos hos er det ikke vanlig med gløgg, sjelden gang jeg får smake det til jul. I dag har jeg skulket jobben Orker ikke å treffe alle gravide på jobb Huff...hvor blir det av moralen min!?
Mammapudding Skrevet 1. desember 2011 #8 Skrevet 1. desember 2011 Uffda, Cornflake Skjønner godt at det ikke er noe gøy at det plutselig plopper ut med gravide rundt deg! Ta deg en egendag eller to, så håper jeg det går bedre etterhvert:) Gøy med adventskalender Nå er det rent hos oss:) Brukte mest tid på å rydde alle disse jævla lekene! I tillegg har hun smurt lypsyl og badeskum utover kjøkkenet sitt og masse leker..hun har nemlig laget "heksebrygg"..sukk, noe av lekene gikk rett i søpla, men kjøkkenet og noen større leker måtte jeg jo bare vaske :/ Alt de finner på Har flere poser med kosedyr og leker som skal bæres opp på rommet hennes, og så burde jeg absolutt rydde rommet hennes og prøve å få kastet mest mulig, for hun har et lite rom og det er fylt med leker, så det ser jo ikke ut! Gi meg styrke til å begynne Men først tror jeg at jeg skal ta meg en dusj..er snart ferdig med lunsjen min nå, men skal kose meg med tekoppen en liten stund til Gleder meg til å se barnetv sammen med Leah i dag
*Ruger på novembersnuppe* Skrevet 1. desember 2011 #9 Skrevet 1. desember 2011 Cornflake: Jeg tror absolutt ikke det er noe som helst i veien med moralen din. Du har hatt mange påkjenninger i det siste, og det er kanskje lurt at man tar en liten pust i bakken for å få litt mer energi i stedet for å dra på jobb og gå på en skikkelig smell. Alle er gravide rundt meg også, og det gjør litt vondt. Tror også at det er ganske vanskelig for noen som ikke har vært i vår situasjon å forstå hvordan det føles med "nederlag" måned etter måned. Ta vare på deg selv idag, snuppa. *God klem* Kroppen min er helt på sykkeltur, og jeg er bare lei, lei, lei. Får fremdeles litt lyserosa utflod når jeg tørker meg noen ganger, men det kan kanskje ha en sammenheng med aksjeleggingen de siste dagene. CD 17 idag, og vurderer om jeg skal gå til innkjøp av EL-tester idag siden tempen ikke har steget enda. Ikke EL-slim heller, og lite utflod, selv om jeg pøser innpå med hostesaft. Merker at vår største utfordring faktisk er å vite når det er lurt med aksjelegging. Jeg burde nok tatt EL-tester allikevel. CRAP! Snuppa er fremdeles syk (nesten 40 i feber i går) og jeg har sovet helt elendig de siste nettene. Lar heller mannen min få sove, slik at han har litt overskudd til aksjelegging. Jeg kan alltids legge meg på rygg Lurer på om jeg skal ringe til en naturterapaut idag? Trenger å bli dullet litt med kjenner jeg, få gang på ting. Leah: Du er flink som vasker. Hos oss ser det helt bomba ut nå, men vi får ta en runde i morgen
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 1. desember 2011 #10 Skrevet 1. desember 2011 Halloen, alle vakre jenter Leah, så flink du er med husarbeidet Kjedelig mens det står på, men såå godt når du er ferdig! Håper lille-Leah snart glemmer smokkene, det er jo mange andre spennende og koselige ting som skjer nå. Jeg gleder meg også til barne-tv. Håper Anton synes det er kos også, ellers blir det litt for dumt at jeg skal sitte å se på alene, hehe. Han fikk forresten blånisse genser, lue og votter til bursdagen sin. Snille, flinke søstra mi som strikket <3 Cornflake og verpesyk, det er tunge tider dette... Håper dere finner styrke til å fortsette disse få ukene som står igjen til testen lyser positiv :-)) Det ble go-go-go i går kveld, ja :-D Var faktisk veldig, veldig bra også! Herlig å ha god sex igjen, ikke bare må-fordi-vi-skal-lage-baby... Så nå er det gjort. Tviler jo på at det blir noe resultat, men har jo alltids et lite håp *glis*. Synes det er så spennende å teste at jeg vil ikke gå glipp av en sjanse. Dossa, gløgg og pepperkake *namnam*. Tror jammen vi skal kose oss med det til Blåfjell i kveld *ler*
Roselilly Skrevet 1. desember 2011 #11 Skrevet 1. desember 2011 Bare en liten minitur innom her, er ikke helt oppdatert, men prøver å følge med sånn noenlunde Nå har jeg flyttet!! Det har vært totalt kaos og veldig tøffe dager - de som skulle flytte for meg backet ut, så det ble lettere panisk flere dager. Ikke kjekt å flytte når man har vært halvsyk i et par uker - og nå er jeg verre igjen. Men, nå er i hvert fall alt på plass. Har pakket ut fire esker i dag - og har vel sånn ca ti ganger så mange igjen. Har ikke orket å ta tak i dem! Ingen som tar dem fra meg Skal på intervju neste uke på et sted jeg kan jobbe med det jeg driver med, og så skal jeg på et annet i morgen for en butikkjobb. Så det skjer da ting Ellers så håper, håper, håper jeg at jeg får treffe den kjekke lørdag, men trolig får jeg ikke vite det før lørdag pga mye som foregår. Krysser fingrene! El skal også være ca lørdag, så det hadde jo passet bra ) Ordentlig ego-innlegg her - skal komme sterkere tilbake igjen etter hvert. Ha det best mulig alle fiskene
Dossa :) Skrevet 1. desember 2011 #12 Skrevet 1. desember 2011 Det var koselig med peppekaker og gløgg i barnehagen :-) Nå sitter vi og ser på julekalenderen på tv. Så koselig :-):-) Cornflake, passe på deg sjøl snuppa :-) Fullt lov å benytte deg av en egendag. Kropp og sinn har godt av det når man har tunge dager. Så bra kalender du har *smiler* Roselilly, godt å høre fra deg. Masse god bedring og det kommer bedre tider snuppa :-) Verpesjuk, det høres ut som EL er like rundt hjørnet :-) Nå skal gullegget ditt befruktes snuppa *smiler* <3 Er formen ellers grei? Unner deg en spire vennen <3 Nå står mannen på kjøkkenet og steiker medisterkaker *nam* Skal spare noen til julekvelden også :-) Nå datt jeg oppi bollen *plopp*
Happy87 Skrevet 1. desember 2011 #13 Skrevet 1. desember 2011 Så flink snuppa di har vært Leah.. Dette var nok den verste natta, får håpe det går bedre fremover.. verpesjuk og cornflake: Jeg skjønner at dere har det tøft.. Det er helt forferdelig og se folk rundt seg bli gravid og føde før du i det hele tatt har blitt gravid. Flere av de jeg kjenner ble gravide etter at vi startet å prøve og har unger nå som er flere mnd gamle.. Dere må bare heve hodet og tenke fremover, jeg vet det er lettere sagt enn gjort, men dere blir gravide en dag dere også.. Det tar bare dessverre litt lenger tid for noen:/ Tigerlise: Så moro med kos igjen.. Dere har jo klart det selv før så hvem vet? Kanskje dere klarer det igjen;) Dossa: Jeg kommer gjerne på besøk og smaker litt på medisterkakene:) Idag har jeg fortalt nyheten til sjefen min og den ble veldig godt mottatt.. I kommunen her så har i et prosjekt fra 2011-2013 som går ut på økt nærvær for gravide.. Hensikten er å beholde de gravide så lenge som mulig i jobb og forebygge ting som kan føre til sykemelding.. Derfor ønsker de at man sier ifra så tidlig som mulig om graviditeten siden man skal ha en samtale med jordmor i hvert trimester. Jeg sa at jeg ville vente med første samtale til over nyåret da det bare er to uker igjen før ferie uansett. Idag er det bare en uke til jeg skal se om det er liv i reka mi:) Litt bekymret idag fordi jeg har gått nesten hele dagen uten å være kvalm, men har fortsatt (altfor) store og ømme pupper så regner med at alt er i orden.. Imorgen får jeg besøk av midt jevngamle søskenbarn fra vestlandet som skal sove hos meg i helga.. Det blir utrolig koselig å treffes igjen:) Men blir rart og holde på denne hemmeligheten.. Nå SKAL jeg ikke fortelle det til flere før julaften..
Dossa :) Skrevet 1. desember 2011 #14 Skrevet 1. desember 2011 Så koselig å høre fra deg Happy :-) Blir spennende om en ukes tid når du skal få se på det lille underet *smiler* Tenk at det bare er to uker att så får vi juleferie *juhu* Den skal nytes, og det må du gjøre også :-) Tigerlise, så bra at det ble kos igår *knis* Dere har jo klart det på egenhånd, så muligheten for en positiv test er tilstede snuppa *smiler* Nå har jeg sett på fødeavdelingen. Fikk bare mer lyst på en baby nå *ler* Snart begynner criminal minds *glede meg* Digger den serien. Leah, jeg krysser fingra for at natten blir bedre for jenta di :-) Flink jente som har slutta med smokk. Vi venter til sommeren før vi begynner med smokke slutt :-) Kos dere ikveld med det dere måtte ønske snupper <3
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 1. desember 2011 #15 Skrevet 1. desember 2011 Koselig å høre fra dere igjen, Roselilly og Happy :-) Dossa, vi har også sett Fødeavdelingen. Rart med det - har klart å speise ut dette med baby (til en viss grad) etter SA'en, men nå som jeg (kanskje) er dpo så kjenner jeg det kribler litt i mammahjertet igjen :-) Og å se på fødsler gjør meg jo bare enda mer babysjuk *ler*. Leah, lykke til med enda en natt uten smokk :-)
Dossa :) Skrevet 2. desember 2011 #16 Skrevet 2. desember 2011 God morgen jenter :-) Det er fredag og helg *juhu* Kjenner det skal bli godt med noen dager fri og bare være sammen med familien :-) Jaja.....hehe.....ungene blir hentet av mamma imorra. De skal sove der til søndag, men vi skal kose oss idag *smiler* Får middag når vi henter ungene, sosekjøtt *nam nam* Ungene gleder seg masse, de har venta lenge på å få sove hos mommo og besse *smiler* Imorra skal mannen og jeg kanskje en tur til Sverige og shoppe litt :-) Vi får se hva som skjer imorra, men kose oss skal vi i hvert fall *smiler* Får gjøre meg klar til å reise på jobb. HA en fin fredag jenter <3
Mammapudding Skrevet 2. desember 2011 #17 Skrevet 2. desember 2011 God morgen alle vakre gullfisker I natt var det noen tårer, men ikke så mange som i går..det var derimot mye sinne..og det var rettet mot meg selvsagt:p Det er jo min feil at hun ikke har smokk lenger og jeg er bl.a en dum bæsj! Hehe, dere aner ikke hvor sinna hun var da hun våknet i natt..men hun sovnet midt i en skjennepreken hvor hun sa at hun hadde lyst til å slå meg, aldri smile til meg..og absolutt INGEN skulle få komme i hennes bursdag (den ultimate straffen)! Jeg lot henne bare kjefte, vet jo at hun ikke mener det, hun var bare så fortvilet over at smokken er borte I morges var hun den samme gode Leah som hun ellers er igjen:) Nå sitter jeg og moter meg opp til å gå opp på rommet til Leah og prøve å få kaoset under kontroll, sukk og stønn!!! Men det må gjøres, og helst når hun ikke er hjemme ;p Roselilly: Håper dere får til et møte i morgen, det hadde jo absolutt passet ypperlig Dossa: Kos dere med sverige-shopping og barnefri i morgen:) Cornflake: Hvordan går det i dag? Tigerlise: Det er utvilsomt mye mer spennende å være dpo når man har lagt aksjer, håper det blir positivt nytt om et par uker:) Happy: Gleder meg til å høre når du har vært å sett den lille Alt er sikkert bare bra inni der verpesyk: Sender deg en god klem:) Håper el har vært nå og at det er lagt aksjer Håper ikke jeg har glemt noen nå! Ha en strålende fredag alle sammen
Dossa :) Skrevet 2. desember 2011 #18 Skrevet 2. desember 2011 Leah, så bra at det gikk litt bedre inatt Huff, det må være tungt for jenta di å skulle vende seg til å ikke ha den smokken tilgjengelig. Så bra du sjøl ikke ble sur og sinna, da ho freste og freste Går bedre inatt skal du se snuppa *smiler* Lykke til med ditt gjøremål idag Cornflake, er det bedre med deg idag? Deilig å tenke på at det er helg, har du planer for disse fri dagene? Verpesjuk, har du fått positiv EL test nå? Hvor mange av oss er nå i DPO land? Jeg, Leah, Cornflake og muligvis Verpesjuk, stemmer det jenter?? Jeg er 5 DPO idag
Mammapudding Skrevet 2. desember 2011 #19 Skrevet 2. desember 2011 Og Tigerlise Jeg tror jeg er 5 dpo i dag også, men ff mener 7 dpo..syns uansett dagene har gått så fort Jeg skal ha tantesnuppa på overnatting fra lørdag til søndag, hun bruker smokk..så er litt spent på hvordan det blir å gå..er litt sjalusi fra Leah når jeg skal passe tantesnuppa, så det kan bli trøblete Men det går sikkert bra:) Nå har jeg fylt og kastet 5 stappfulle remaposer med leker og dritt! Rett i søpla..ble mye bedre på rommet hennes nå Tenkte jeg skulle nyte fredagen nå og se Bones mens jeg koser meg med en kopp te som lukter jul
Marianne_87+2små Skrevet 2. desember 2011 #20 Skrevet 2. desember 2011 Som vanlig har jeg falt ut her noen uker, myye jobb om dagen og en kropp som er temmelig utslitt. Har derfor ikke orket å sitte så mye på pc'n på kveldene. Leah: Hvor gammel er dattera di? Har en datter selv som er avhengig av smokk. Tenkte jeg snart skulle starte skikkelig avvenning. Hun bruker den bare når hun sover og i bilen til barnehagen da... Men alikevel Høres ut som jenta di har vært flink. Kanskje jeg må overtale dattera mi til å sende den til nissen også Cornflake: Skjønner godt at det er slitsomt å dra på jobb og se mange andre gravide rundt deg. Jeg blir misunnelig hver gang jeg ser en gravid mage og jeg har ikke kommet lenger enn 3 pp...Når man ønsker seg noe veldig sterkt er det ikke alltid det er like lett å se alle andre få den drømmen oppfylt. Men forhåpentlighvis har du snart en positiv test du også Håper det klaffer for deg snart! Roselily: God bedring! :-) Dossa: Kos deg masse med familien i helga og med shopping i Sverige Var det noen andre her som har IKM rundt denne tiden? Jeg hadde selv IKM igår, men ingen TR enda. Men siden syklusen var på 4 dager lenger forrige måned så tar jeg alt med ro enda Tenkte jeg skulle vente over helga og hvis ikke TR har kommet da så tar jeg en test... Har ingen som helst symptomer, men har hatt menssmerter i ca 1,5 uke nå. Det har aldri hendt før. Merker det som regel bare 1-2 dager før mensen kommer... Men mistenker vel at TR kommer denne gangen også. Neste måned tror jeg at jeg skal teste etter EL for første gang. Bare for å se at jeg faktisk har EL ;-) Nå er det snart noen timer ettermiddagsjobbing, har vært på jobb hele formiddagen også. Så er det endelig helg! Ønsker alle en fin helg!
Marianne_87+2små Skrevet 2. desember 2011 #21 Skrevet 2. desember 2011 Forresten, er det mange som følger med på idol?? Hvem er favoritten/favorittene deres?
Ming82 Skrevet 2. desember 2011 #22 Skrevet 2. desember 2011 Hei jenter Tusen takk for omtanken dere, jeg er så glad for at jeg har dere å snakke med Det går bedre i dag, hun som er bestevenninnen min og kollege er syk i dag, litt godt også på en måte å ikke treffe henne nå. Dossa: Jeg er 7 dpo, i dag falt tempen min bitte litt, håper det er festedipp Kos dere masse i helgen og shopping tur Leah: Godt å høre at det gikk litt bedre i natt. Hehe...de søte små blir enda mer morsomme når de er sinte synes jeg. Men...det er lett for meg å si, vet ikke om jeg hadde ledd noe særlig midt på natta. Marianne: Håper at det er et godt tegn med menssmerte og at du får positiv test på mandag Og ja, jeg ser på Idol Min favoritt har jo røket ut allerede, så nå håper jeg lille Isak vinner. Hva med deg? Jeg har da vakt i morgen, så for meg er det ennå ikke helg. I tillegg har jeg svigermor på besøk...hm...ikke at jeg misliker henne eller noe sånn altså, men kjemien mellom oss stemmer ikke alltid. Hun har klart å si at hun ønsker seg barnebarn til jul da, dette året er det andre året hun ønsker seg det..sukk... Ha en fin fredagskveld dere
Dossa :) Skrevet 2. desember 2011 #23 Skrevet 2. desember 2011 Cornflake, det er egget ditt som nå låser seg fast *smiler* Du får bare si til din svigermor at dere jobber med saken så slutt å mase ;-);-) Huff, at de ikke kan slutte å mase, det hjelper fint lite. NÅ må det være din tur snuppa <3 Jeg har støvsugd alle gulv, vasket badet nede og nå står bade oppe for tur. Mannen lager gryterett til middag *nam* Ungene sitter og venter på at barnetv skal begynne *smiler* Imorra så kjører vi ungene hjem til mine foreldre og deretter fyker vi over til nabolandet *ler* Jeg får vaske ferdig :-) Deilig med fredag og helg. Du får kose deg lit Cornflake sjøl om du må jobbe :-)
Metti er håpefull Skrevet 2. desember 2011 #24 Skrevet 2. desember 2011 Verpesyk jeg har et lite tips til deg... Jeg har begynt med akupunktur og er kjempe fornøyd me plassen. Han jeg går til har spesialisert seg på barnløse og har flere som går til behandling i haugesund samtidig. Han reiser snart på ferie men kommer tilbake etter jul. kan få navn og nr dersom du er interresert ) Mens jeg alikevel er her kan jeg jo gi en oppdatering Er nå på dag 7 og går på sprøyter. PÅ onsdag skal jeg sjekke utv av eggene og planlegger inseminasjonen utifra det. Psyken min er dårlig for tiden og jeg har måttet ta en time-out på jobb i to dager nå. Orket ikke all stresse i tillegg til sorgen over stadig besøk av tanta.. Lykke til alle gullfisker
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 2. desember 2011 #25 Skrevet 2. desember 2011 Sender deg en god klem, Metti *klemme på*. Håper dette er din pp, det har du fortjent :-) Marianne, spennende å høre hvordan det går. Håper menssmertene er et tegn på en veldig hyggelig førjulspresang *blunke*. Cornflake, godt at du har det litt bedre i dag. Ikke lett dette! Leah, håper lille-Leah snart glemmer smokken. Det er jo bra at hun gikk med på å sende den i posten i hvert fall. Det går seg nok til om ikke lenge ...og der glemte jeg resten... Jeg tror jeg er 1-2 dpo i dag, og det er deilig å være i dpo-land igjen Og om tanta kommer om et par uker så blir jeg jammen glad for det også, da er kroppen i gang igjen, og vi er ett skritt nærmere ivf. Faren min ble innlagt på sykehuset i dag. Har hanglet litt de siste par ukene (bl.a. podagra), men i dag falt han på gulvet og snakket så "rart". Tror kanskje han har hatt et lite drypp. Det går bra med ham nå, men tror nok mor er litt bekymret (naturlig nok). Får se om vi tar henne med på sykehuset i morgen. De begynner å bli gamle og slitne, så ikke rart om kroppen streiker etter hvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå