Gå til innhold

Ultralyd imorgen!!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har kommet like langt og var på ultralyd i dag. Møtte to trivelige og omtenksomme leger som snakket sjarmerende gebrokkent norsk. Det gikk kjempefint, og tårene trillet da små armer og føtter sprella på skjermen. Tror det ble litt mer virkelig for kjæresten også.

Lykke til, og kos deg. Det går nok bra skal du se:)

Annonse

Jeg tror det er forskjell på en SA og en MA, og her tror jeg at Pablo har hatt en MA. SA er en spontanabort som gjør at du begynner å blø, mens MA er missed abortion..og der tror jeg ikke det kommer ut av seg selv....Uten å være helt sikker.

Pablo: det var kjempe trist. Sender deg en klem. Jeg var selv gjennom det samme i august, MA som ble oppdaget i uke 9. En liten trøst til deg er at de fleste pleier å bli veldig fort gravid igjen. Jeg mistet rundt 20 august, og nå er jeg snart 10 fullgåtte uker.

Men ta den tiden du trenger, og lytt til kroppen.

Baby? <3 : Er det i dag du skal på ultralyd ? Du må fortelle hvordan det gikk !!

Annonse

Hei trilletrill! Nei hadde ikke vært på ultralyd tidligere. Men har opplevd en del tidligere så derfor kom ikke dette som et sjokk. Min første graviditet : Barnet hadde en stor hjerne skade å den gang var ikke det vanlig med ultralyd før i uke 18. Barnet hadde noe som Acrani , den hadde ikke kunne levd(manglet halve hodet) Skjer 1 av 2000 tilfeller. Var veldig veldig ung den gangen.

Og 2003 ble jeg gravid med spiral og ble veldig syk og det også endte med en abort.

Og i 2007 var jeg på ultra i uke 10 og fikk beskjed at jenten min mest sannsynlig hadde Downs. Fikk heldigvis tett oppfølging på sykehuset og det var ikke noe. Hun er frisk som en fisk.Så jeg har heldigvis 2 herlige barn .Gutt på 14 og jente på 4 år:)))) Er så glad for dette.

Tror jeg har fått nok nå:)))Gir meg med de 2:))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...