MetteSK Skrevet 30. november 2011 #1 Skrevet 30. november 2011 I morgen har jeg termin, og skal i den forbindelse på kontroll på fødepol. for UL og sjekk. Har blitt fulgt opp der pga svangerskapsdiabetes og fikk beskjed i uke 37 om at på termindagen kunne jeg ta med meg fødebagen for sikkerhetsskyld. jordmor som også jobber der mente at de blei å sette meg igang imorgen. Jeg kjenner jeg gruer meg litt, fordi jeg har hørt så mye negativt om igangsetting, samtidig så kunne jeg godt tenkt meg å bli kvitt både magen og vannet i kroppen. Huff måtte bare få det ut her, samboer håper jo inderlig på igangsetting for han er uuuuutålmodig nå altså
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 30. november 2011 #2 Skrevet 30. november 2011 Jeg hadde en igangsatt fødsel i desember i fjor, og jeg syns det gikk greit. Det er jo vondt, men det kommer du ikke unna uansett Jeg var ikke moden da jeg kom inn, så jeg lå i tolv timer og ventet. Men når det først begynte så tok det bare 6 timer før prinsessa mi kom til. Det var effektive rier, men det klarer man. Det er vondt der og da og så går det over. Jeg misunner deg egentlig, for du har så mye bra i vente Ser fram til å føde i februar, igangsatt eller ei Masse, masse lykke til i morgen! Håper du får en fin fødselsopplevelse, og ikke minst en fin barseltid
MetteSK Skrevet 30. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2011 Åh så bra, ar godt å høre!! Tror jo at det kommer til å gå helt fint, og gleder meg faktisk masse! Lykke til i februar!!
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 30. november 2011 #4 Skrevet 30. november 2011 Det kommer nok til å gå helt fint Hos meg gikk det ganske raskt, og måtte ha epidural. Dessverre ble den satt for sent så jeg hadde ingen effekt av den. Så ikke vent for lenge hvis du føler for epidural. Nå kan jo du selvsagt få en helt annen opplevelse enn det jeg hadde, men jeg skulle så gjerne ha fått slappet av litt med den epiduralen før pressriene kom. Men det går seg jo til, en fødsel går jo av seg selv sånn sett. Du må bare henge med og tenke pene tanker Ta med deg litt lesestoff. Det kan bli noen kjedelig timer før du er igang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå