Gå til innhold

noen som har fått en blå, svak, men godt synlig strek på CB uten å være gravid før?

Anbefalte innlegg

Jeg er 10 dpo i dag og har IKM på søndag. Tok en CB+ i dag og streken kom med engang. Blå, men svakere enn den vannrette streken. Både jeg og mannen så den lett på lang avstand. Klarer bare ikke helt å tro det.

Skal ta en digetal på søndag, bare lurte på om det er noen som har opplevd å få falsk positiv CB?

Fortsetter under...

Gjest Prinsesse x 2

Da jeg tok min første test så var det en sterk blå strek og en halv svak blå strek som vistes. Det var 5 dager før jeg skulle ha mens.

Tok en ny 2 dager senere og den viste 2 sterke streker.

Den skal vel egentlig ikke vise gravid hvis du ikke er det. Men kan jo skje. Skjedde meg en gang da jeg tok test hos legen. Den viste svakt positivt. Men det var en feil. :)

Spennende da! Lykke til, og gratulerer hvis det skulle være en liten spire der :)

Trodde ike det var mulig å få falsk positiv? Det eneste jeg vet er at det kan hende at man får utslag på graviditetstest mens man har eggløsning, og om man har hatt en sa/ma og fortsatt har hcg i kroppen: du må nesten bare tro det! Du er gravid! :)

CB+ har flere ganger vist seg å være falsk positiv dessverre. Om du spør inne på Bli Gravid forumet vil du nok få en del bekreftelser på dette:-(

Ville prøvd en annen test og heller sett om denne slo ut:-)

Lykke til, krysser fingrene for deg:)

Tenkte jeg bare skulle oppdatere:-)

Tok en digetal test nå og der sto det GRAVID!!!!

Nå skal vi bli 2 barnsforeldre og termin er 3 dager før 2 års dagen til gullgutten vår!

Vi klarte det for 2. Gang tross pcos og overvekt samt en tett eggleder!

Er så lykkelig at jeg ikke vet helt hvor jeg skal gjøre av meg. Begge gangene har det lykkes den mnd jeg har gitt opp!:-)

Her spiller helt klart psyken min en stor rolle. Tydeligvis!

Det var jo det jeg sa: gratulerer!

Med fare for å fornærme noen tror jeg det er vanskelig å få en klart positiv test uten faktisk å være gravid. Etter å ha snoket litt rundt på forum en stund har jeg sett en del av de prøvene som mange mener er positive, og for meg ser de bare blendahvite ut. Faktiske positive graviditetstester skjer så og si aldri. :)

Annonse

Romeren:

Jo det gjør det faktisk, særlig med CB+! jeg har hatt 4 det siste året, 1 i vinter og 3 i høst og da bekreftet med 2 andre sorter samtidig, til og med hcg bp på sykehuset samme dag som var <2 som da er negativt, så ikke snakk om kjemisk engang. Svakt men klart kryss en neida, ikke gravid. Og det er tråder og forum opp og ned i mente ang falske positive CB+ - særlig når man tar de før ikm. Så jeg stoler ikke på den, derfor mener jeg at får man positiv på den før ikm, så vent til ikm og ta en digital :-)

Så når det gjelder CB+ så er den shady :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...