Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #1 Skrevet 30. november 2011 I vanlig voksenstr. Har kjøpt en slik til mitt eldste barn, men den kom på 7.000 inkl. madrass og overmadrass. Vil gjerne kjøpe enn rimeligere seng.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #2 Skrevet 30. november 2011 Fikk et blad i posten idag fra Skeidar. Mener jeg så noe sånt i den.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #3 Skrevet 30. november 2011 Jeg er rimelig sikker på at jeg har sett en nydelig slik på Ikea. Og om jeg ikke husker feil var det en slik i reklamen fra skeidar idag også.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #4 Skrevet 30. november 2011 jeg anbefaler deg egetlig å se på hemnes dagseng fra ikea... den er genial..
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #5 Skrevet 30. november 2011 Denne liker jeg http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50080315/
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #6 Skrevet 30. november 2011 Den var fin, men skjønner ikke hvordan det blir dobbeltseng? Barnet som skal ha sengen er bare 2.5 år så det må kunne monteres på en sengehest. Hi
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #7 Skrevet 30. november 2011 vir hemnes. til daglig ligger barnet på 2 madrasser, når du skal ha gjester drar du ut hele skuffen (som igjen består av 3 oppbevaringsskuffer som er diiigre) og legger en av madrassene over der så det blir dobbelseng istedenfor ekstraseng i skuffen.. + at du har masssse oppbevaringsplass!!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #8 Skrevet 30. november 2011 Vi har den til eldste og det går ikke an å feste en vanlig sengehest på den. Vi fant ingen mulighet så måtte ha en madrass på gulvet foran sengen. Den kan gjøres om til dobbelseng, men det er ingen plass å oppbevare madrassen siden det er tre skuffer under sengen. Da må den ligge oppå den andre og det er ikke praktisk når man skal sove fast i sengen og den blir for høy for små barn. Dette var om Ikea sengen.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #9 Skrevet 30. november 2011 Hørtes ikke dumt ut:) Men hva med sengehest? Det får man vel ikke montert på denne? Hi
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #11 Skrevet 30. november 2011 jeg som svarte over som er suuperfornøyd.. Min sønn har sovet i den med 2 madrasser uten sengehest fra han var 23 mnd.. aldri fallt ut.. har også to andre veninner som har lik seng til sine hvor barna har vært mellom 2 og 3 når de har begynt med den...
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #12 Skrevet 30. november 2011 vikare sengehest fra ikea har vi montert på den...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå