Gå til innhold

Ute etter hvit seng med sengehest og skuff med plass til madrass under sengen. Noen som vet om ei fin seng som passer disse kriterier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I vanlig voksenstr.

Har kjøpt en slik til mitt eldste barn, men den kom på 7.000 inkl. madrass og overmadrass. Vil gjerne kjøpe enn rimeligere seng.

Skrevet

Fikk et blad i posten idag fra Skeidar. Mener jeg så noe sånt i den.

Skrevet

Jeg er rimelig sikker på at jeg har sett en nydelig slik på Ikea. Og om jeg ikke husker feil var det en slik i reklamen fra skeidar idag også.

Skrevet

jeg anbefaler deg egetlig å se på hemnes dagseng fra ikea... den er genial..

Skrevet

Den var fin, men skjønner ikke hvordan det blir dobbeltseng?

Barnet som skal ha sengen er bare 2.5 år så det må kunne monteres på en sengehest.

Hi

Skrevet

vir hemnes. til daglig ligger barnet på 2 madrasser, når du skal ha gjester drar du ut hele skuffen (som igjen består av 3 oppbevaringsskuffer som er diiigre) og legger en av madrassene over der så det blir dobbelseng istedenfor ekstraseng i skuffen.. + at du har masssse oppbevaringsplass!!

Skrevet

Vi har den til eldste og det går ikke an å feste en vanlig sengehest på den. Vi fant ingen mulighet så måtte ha en madrass på gulvet foran sengen.

Den kan gjøres om til dobbelseng, men det er ingen plass å oppbevare madrassen siden det er tre skuffer under sengen. Da må den ligge oppå den andre og det er ikke praktisk når man skal sove fast i sengen og den blir for høy for små barn.

Dette var om Ikea sengen.

Skrevet

Hørtes ikke dumt ut:)

Men hva med sengehest? Det får man vel ikke montert på denne?

Hi

Skrevet

jeg som svarte over som er suuperfornøyd.. Min sønn har sovet i den med 2 madrasser uten sengehest fra han var 23 mnd.. aldri fallt ut.. har også to andre veninner som har lik seng til sine hvor barna har vært mellom 2 og 3 når de har begynt med den...

Skrevet

vikare sengehest fra ikea har vi montert på den...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...