❤☆❤Kanelbolle❤☆❤ Skrevet 30. november 2011 #1 Skrevet 30. november 2011 http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow_user/602036/offset/0
White*Angel Skrevet 30. november 2011 #2 Skrevet 30. november 2011 Jeg ser kun kontrollstreken, dessverre..
Dossa :) Skrevet 30. november 2011 #3 Skrevet 30. november 2011 Den ser ikke positiv ut. Men kan jo være at du bare produserer hcg seint. Det er håp så lenge tant ikke dukker opp :-) Masse lykke til.
❤☆❤Kanelbolle❤☆❤ Skrevet 30. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 30. november 2011 Er det virkelig mulig å få noen svaaaak poss også pluttselig få en blendahvit?? Får se om tr kommer i morgen da
Habiba Skrevet 30. november 2011 #5 Skrevet 30. november 2011 det skjedde meg og sist uke :s håper du får mens igjen snart hvis testen ikke blir sterkere så du får begynne på ny pp... er kjempe dumt å teste for tidlig for det er veldig vanlig etter hva jeg har lest at egget blir befrukta men fester seg ikke, bare streifer borti livmorveggen og da slår det ut positiv på g testene....desverre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå