Nikita30 Skrevet 30. november 2011 #1 Skrevet 30. november 2011 Bare lurer på et par ting . Jeg tror jeg hadde eggløsning i førsten av nov.Litt usikker. Og trodde jeg skulle fått mensen 18 nov.(Men kan også vært uka etter) Men kom ikke . Jeg har hatt murringer 10 dager før ventet mens. Og merker at noe skjer inni meg. Så begynte jeg å blø 23 nov som jeg trodde kunne være mensen .Men var ikke fult så mye ,enda det var friskt blod.Ga seg et døgn etter. Tok hcg test hos legen men viste bare 2.. det er en uke siden i morgen.To dager etter jeg var hos legen fikk jeg brunt utflod ,som jeg ikke har opplevd før. Det Kom hver gang jeg gjorde som var hardt. feks bære noe tungt. Kom bare litt av gangen. Har hatt sånn i 2 dager så ga det seg. Viser ikke positivt på testen.Har fortsatt murringer hver dag og må tisse ofte. Er jeg gravid eller hva skjer med meg tro?
Fjelljenten Skrevet 30. november 2011 #2 Skrevet 30. november 2011 Har du hatt regelmessige sykluser hele tiden før dette? Går du på noen spesielle medisiner (trenger ikke si hvilke) som kan forstyrre syklusene, har du f.eks. nettopp begynt på noen eller sluttet på noen? Isåfall kan det jo være det bare en en litt uvanlig mensen,eller syklus. Evt. kan du jo ha blitt befruktet, men har en veldig tidlig SA, og da slår jo ikke graviditeten ut på testene... Hvis du er veldig redd kan du jo ringe en helsesøster/lege/gynekolog og forklare.
Nikita30 Skrevet 30. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2011 Hei og takk for svar:) Jeg går ikke på noen medisiner. Eller har hatt en uvanlig syklus,. men noen ganger så ka njeg få et par dager senere. Men Tror jeg skulle hatt mensen for en uke siden nå. Men er så rart alt det andre som har skjedd med murringer enda og Brunt utflot. hmm
Fjelljenten Skrevet 30. november 2011 #4 Skrevet 30. november 2011 Ja, det høres litt ut som om du er blitt befruktet, men at det ikke har utviklet seg mer, og kommer ut som en litt rar mens. Men jeg er jo ingen ekspert, jeg tipper bare, og har opplevd litt av det samme selv, så jeg ville tatt en tlf til noen som er mer eskperter enn meg hvis det bekymrer det veldig... Ikke at du trenger det sånn egentlig, bare hvis det kan berolige deg, hvis dte var meg hadde jeg begynt å ta eggløsningstester igjen ganske snart, om noen dager kanskje, og så prøvd igjen :-)
Fjelljenten Skrevet 30. november 2011 #6 Skrevet 30. november 2011 Ingenting å takke for, og lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå