Supersnusken Skrevet 30. november 2011 #1 Skrevet 30. november 2011 Er helt tom for ideer i år, veldig takknemmelig for noen tips her...
Farrah84 Skrevet 30. november 2011 #2 Skrevet 30. november 2011 Skal gi en fotobok jeg har bestilt med bilder av bare samboer og sønnen vår Han skal få et digitalt tegnebrett også
Svømmetur Skrevet 30. november 2011 #3 Skrevet 30. november 2011 Min mann ønsker seg bare gaver jeg ikke har lyst til å gi.... hehe En tatovering (nedover hele armen) Det er dyrt, og jeg er sånn passe begeistra for veldig synlige tatoveringer. Også ønsker han seg gitarer (fra 10 000 kroners klassen ->) MAC pc og dyr linse til kamera. Vi pleier å bruke sånn 2000 på hverandre. Kan bruke mer om det er noe vi trenger, og virkelig ønsker oss... men han TRENGER ingen av delene over. hehe jeg trenger derimot tips.
Zana123 Skrevet 30. november 2011 #4 Skrevet 30. november 2011 Mannen min ønsket seg ny vinterjakke, så det får han. Han ønsket seg også ferrari, og tenkte jeg skulle kjøpte det også i liten format. Hadde jeg vunnet i lotto kunne jeg jo vurdert å oppfylle ønsket hans om ny bil i større format...
White*Angel Skrevet 30. november 2011 #5 Skrevet 30. november 2011 jeg har bestilt et lerrett på fotoknudsen til 299,- av lilletulla vår=) Så skal jeg kjøpe en ting til fra jenta og=)
Blomstenogmeg Skrevet 30. november 2011 #6 Skrevet 30. november 2011 Jeg har planer om å gi han skinnhansker med lammeull. Han må jo ut å trille nå og da er det best å ikke fryse på hendene )
Gjest Mentha Skrevet 30. november 2011 #7 Skrevet 30. november 2011 Har bestilt det samme som MissPling Et lerret av mannen og junior. Og så skal junior få lage fingermalingskunst
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 1. desember 2011 #8 Skrevet 1. desember 2011 Han får en kaffemaskin av småtten, og fra meg får han tubeskjerf, police armbånd også en ting til.. skal ut og se på stasjonær pc til han da hans gamle ikke ville slå seg på etter at vi flyttet, stakkers! Han elsker å spille på dataen med kompisene, så det faller nok i smak:) Ellers ønsket han seg lommelerke, lommebok med bare kortholdere, nye høytalere osv....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå