Supersnusken Skrevet 30. november 2011 #1 Skrevet 30. november 2011 Har så lyst til å lage litt kunst m Mini! Men hun er 6mnd og absolutt alt går rett inn i munnen... Lurer derfor på om det finnes maling som kan brukes? Vil jo uansett prøve å få av alt etter å ha lagt et avtrykk og kanskje "malt litt", men hun er jo utrolig kjapp og sterk, så må ikke være noe giftig. Eller er det kanskje alt for tidlig å gjøre slikt? Hadde håpet å kunne produsere et par julegaver på denne måten..
babyjakob Skrevet 30. november 2011 #2 Skrevet 30. november 2011 Jeg kjøpte på Panduro - de lovet at det ikke var giftig/farlig hvis han fikk litt i munnen.. Har ei venninne som har fått babyen sin til å lage fine bilder uten å søle så mye - så jeg skulle selvfølgelig prøve med Jakob. Men det ble et fryktelig rot med maling ut over alt - baby, bord, tripptrapp +++ Alle steder bortsett fra på lerretet! :-D Jakob var små 8 mnd (venninna mi sin var 6 mnd). Men det er jo bare å prøve. Det var lett å vaske av og ingen skade skjedd :-D
Gjest Mentha Skrevet 30. november 2011 #3 Skrevet 30. november 2011 Samme her, var på Panduro og de lovte at det ikke fantes noe giftig i malingen. Junior er 11 mnd og jeg tenkte han skulle få lage sine første mesterverk til jul Han også elsker å smake på alt som er nytt så det er vi nøye på at må gå greit! De har en fin boks på Panduro med fire farger og en poncho til barnet, så slipper man å få maling overalt på klærne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå