Fgf februar 12 Skrevet 30. november 2011 #1 Skrevet 30. november 2011 Har begynnt å få noen ondter rundt omkring. Men i dag har jeg sååå ondt i lysken, kom omtrent midt i arbeidsdagen og ble bare verre utover dagen. Har hvilt i sengen etter at jeg kom hjem men har fortsatt vondt. Hva er dette? Er det normalt? Jeg er 29+5. Går det over? Det passer dårlig å være borte fra jobb nå! Noen som vet?
Jomfruen76 Skrevet 30. november 2011 #2 Skrevet 30. november 2011 Hei. Jeg hadde det samme da jeg var gravid. Var ca rundt uke 28. Blei sykemeldt i 5 dager, hadde problemer med å sitte,stå og gå pga vondt i lysken. Legen sa til meg at det ikke var farlig,det oppstod pga graviditeten. Legen sa at det var en konskvens av at livmoren vokste/utvidet seg.Fikk ingen medisiner for dette, fikk beskjed om å hvile/ta det med ro. smertene gikk bort med hvile og ro etter 3-4 dager. Var i full jobb etter dette til svangerskapspermisjonen startet.
Fgf februar 12 Skrevet 1. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2011 Takk! Skal på jobb i dag, men så kan jeg hvile til mandag håper det er bedre da:) er forresten litt bedre etter en natt med forholdsvis god søvn.....( sov iallefall fra 3-6.30) e nesten rekord det no for tiden med over tre timer sammenhengende søvn.....forberedelser
brutussa Skrevet 1. desember 2011 #4 Skrevet 1. desember 2011 jeg har hatt vondt i lysken pga livmoren som vokser omtrent halve svangerskapet, og har det fortsatt til tider. men nå kan det tenkes at det er litt blandet med bekkenproblemer. måtte sykemelde meg og jobbe kun 50%, jobber jeg mer får jeg så vondt at jeg ikke får sove. jeg jobber i barnehage på liten avdeling, så det er høyt aktivitetsnivå. er i uke 35.
Krumelur Skrevet 1. desember 2011 #5 Skrevet 1. desember 2011 Har også hatt vondt i lysken av og på, bare regna med det var normalt. Har nok ikke hatt så kraftige smerter som dere da. Har kjentes ut som om noe har pressa mot en nerve der ellerno.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå