Gå til innhold

Hvordan gikk det på ordinær ul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke ul før 8. desember, men det er vel endel som har hatt undersøkelsen allerede. Ble terminen endret mye, og venter dere gutter eller jenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært på ul i dag og det gikk veldig bra :) Alt så fint ut og terminen ble 3. mai, samme som menstermin. Lille luringen lå med navlestrengen mellom beina så det var vanskelig å se kjønn, men legen kunne synes hun kunne skimte at det var en gutt. Tror jeg venter litt med å handle blått :)

Jeg skal tilbake til ny kontroll på sykehuset i uke 28 (pga bmi), men vet ikke om det er med ul. Turte ikke spørre :P

Skrevet

Hei hei!

Vi har også vært i dag! Alt stod bra til med de to små huleboerene! Terminen ble ikke flyttet da jeg har vært på tidlig UL (siden det er to), og fått termin, (bekreftet den jeg allerede hadde!), men begge to var større enn det jeg var på vei, den ene en uke lengre og den andre 4 dager! Får håpe det er et tegn på at de kommer før! Eller at de bare blir større.. :(

Den ene av de lurte oss også på kjønnet forrige gang, vi trodde det var en av hver, men det var nok to tøysegutter som tuller med moren og faren sin!

Skrevet

Hei!!:)

Vi var på UL i går og det var helt fantastisk å endelig se den lille ligge der å sprelle med armer og ben!!:) vi så også at den drakk fostervann:D

Vi venter da ei litta tulle 6/5-12!!!:):) var ihvertfall 95% sikkert. Termin ble flyttet en dag senere så det var godt beregnet!!:):) gled deg masse og nyt hvert sekund med den lille på skjermen!! Gikk så fort.

Lykke masse til <3

Skrevet

Jeg var på UL i dag og ble satt 2 dager tilbake, så her blir terminen 04.05.12 og det blir en jente:)

Skrevet

Rina: Min lå også med navlestrengen mellom beina, men hun klarte ikke se noe tiss der, og hun prøvde mange forskjellige vinkler..

Skrevet

Vi venter ei jente :)

Var på ordinær UL i dag og alt sto bra til med den lille.

Terminen ble flyttet fra den 2.mai til 30.april.

Skrevet

Her er det en gutt på tur, med termin 6.mai. :-D

Sprella og sparka og turna inni magen så JM nesten ikke fikk målt noe som helst... Blir nok fart i denne her!

Skrevet

Hei, var på ordinær UL i dag, alt var bra og vi venter en liten gutt :) har ei jente fra før av så det blir stas! terminen ble flyttet til 4. mai.

Hva med deg Brno, du var også på ultralyd i dag?

Skrevet

Heisann! ja vi var også på ul idag. Herlig opplevelse, alt så veldig bra ut. Prinsesse, vi følger hverandre godt for min termin ble også 4. mai! Forskjellen er at det ser ut som det er ei lita jente i magen:)

Skrevet

Jeg ble satt tilbake 3 dager på ul, og fikk ny termin 5 mai. Vil ikke vite hva det er, men jeg tipper på gutt- helt annerledes svangerskap enn sist :)

Skrevet

Så gøy! :) Blir spennende fremover, gleder meg såå masse til våren :)

Skrevet

Har vært på ul for 2 uker siden. Og der var det en liten gutt som nesten bare ville vise frem ryggraden sin... Men så et lite glimt av at han suttet på tommelen sin :)

min termin var 5 mai, men ble flyttet til 1 mai :)

Men han kommer vel når han føler han vil hilse på alle som vil se og holde han :)

Skrevet

hei :)

jeg var på UL for ca 2 uker siden :) viste seg å være en liten gutt :D

Fikk også ny termin, hadde 2 mai, og fikk ny termin 26 april :)

Dere får ha masse lykke til alle sammen her inne :):)!! håper alle fikk/får gode nyheter på UL :):):)

Skrevet

Hei alle sammen,

jeg var på ultralyd på Ullevål idag, og vi fikk se en liten jente:) Alt er fint. Den lille jenta lå noe kinkig til, så vi fikk gå å spise litt for så å komme tilbake for fine profilbilder, men nei, det hjalp ikke i det hele tatt. Termin ble satt til 15.mai:) Har tidligere vært hos Martin Lundring på Jessheim, det kan virkelig anbefales. Han så også en jente i uke 13, og jordmora på Ullevål kunne fortelle at han er svært dyktig, kanskje den beste på fosterdiagnostikk, så det var også betryggende. Da skal jeg ut å kjøpe rosa garn og STRIKKE:) Ha en fin dag alle sammen!

Skrevet

Ultralyd på RIksen i dag hos veldig hyggelig jordmor som printet ut hele 6 bilder til oss:-) Og det som var en gutt i uke 13,er nå helt klart en jente;-) Alt så strålende ut,og hun poserte flott i alle mulige vinkler!

Skrevet

jeg var også på ul i dag på riksen bare litt seinere enn deg briskeby og vi venter også en jente :)¨alt så bra ut her også og hun viste tommelen opp til oss hehe :)

Skrevet

forresten så ble terminen flytta fra 6 mai til 11 mai

Skrevet

Idag var jeg på ultralyd, og alt så helt fint ut! Det blir visst en jente denne gangen, så nå kan shoppinga starte! ;) Ny termin er 15 mai. Skal tilbake for samtale om keisersnitti januar. Håper virkelig jeg får innvilget dette!!

Skrevet

Ul i dag A-hus i dag og der inne var det vist ei lita prinsessa. Skal tilbake i uke 32 fordi de var noe usikker på om morkaken lå litt forran åpningen. Satse på at den vokser seg bort der i fra i såfall, hvist ikke så blir det keisersnitt.

Skrevet

Hei!

Jeg hadde en fantastisk opplevelse på Ul i dag på SUS! Har vært på tidlig Ul men synes jeg fikk mye bedre svar på ting jeg lurte på, de gikk bedre igjennom ting osv. Jordmor var super hyggelig og virket genuint intressert i vår opplevelse=) Vi fikk bekreftet at vi venter en liten prinsesse og hun så helt frisk ut med sine ti fingre og tær! Vi fikk hele ti bilder av nurket vårt, blant annet et herlig der hun sutter på tommelen sin...Glede!

Skrevet

Var på ordinær ul den 13. desember. Jentene vokser fortsatt fint, og alt er bra :) Ny termin er 16. mai - så den ble forskøvet med 3 dager. :) Men siden det er tvillinger kommer de før uansett :)

Skrevet

Var på ordinær ultralyd 5.desember. Alt så fint ut, han sprella og styra og klarte ikke ligge rolig :P Lange fotballbein antageligvis, hehe :P og vi venter en gutt. Ble flyttet fra 4.mai til 8.mai. Morkaka ligger for lavt, så skal på innvendig ultralyd i februar. Skal også på en vanlig ulralyd 4.januar fordi jeg mistet rundt uke 21 i mitt forrige svangerskap.

Får se om det fortsatt viser seg og være gutt :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...