Gå til innhold

Hva skjer? Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sluttet på Cerazette med siste tablett fredag. Har ikke hatt mens når jeg har gått på dem. Har tenkt lenge jeg skulle slutte, for nå er det nok med kunstige hormoner Men dette begynner å bli en rar historie synes jeg:

ca 27 oktober, 2 dråper brunt "blod" i trusa. (aldri hatt noe slikt på de ca 4 årene med cerazette)

Fra ca 7 okt, meeeeeget dårlig form med snål utslittfølelse, høy puls, svettetokter, trøtt, sløv å generelt uggen.kjenner rett og slett ikke igjen meg selv. Kontaktet lege, tok blodprøver for evnt høyt stoffskifte(som var ok ved svar). Tok også en urinprøve for å utelukke sv.skap. (negativ) (kan ha vært litt sløv? med piller tidligere+ mye ustabil mage) resultat sykmldt og lege mente jeg var stresset/utslitt... Rart synes nå jeg da, men det er nå så...

Formen har vært så som så etter dette.. fortsatt samme symptomer+ lett brekkninger/kvalm, hodepine (spes denne uka), stikkinger i brystene (men har hatt det innimellom tidligere også) snorker (uvanlig for meg!) rett og slett i koma! Null overskudd.

Sluttet som sagt med pille fredag, tenkte nok er nok. Lørdag/søndag morgen ubeskyttet sex. søndag kveld murringer i eggstokker/livmor.. utflod.. utflod.. enda mere utflod mandag (pluss et "stikk" (au!) i livmorhalsen? utflod i går på dagen Masse! (som ikke løste seg opp i vann..) Fortsatt periodevis smerter murringer i livmor eggstokk. Var oppe i natt for å tisse, litt blodaktig utflod, i dag når jeg sto opp mørkebrunt utflod på papiret. Etter det, ikke noe. Kun noe vanlig utflod. Ikke utpreget mensmurring, men har de andre symptomene. (ps har også følt meg tett i nesten siden mandag, men ikke snørrete)

Nå lurer jeg jommen på hva skjer...? ? ?

Noen med erfaring eller meninger????

Kan også opplyse at jeg har ett barn på 10. Under det sv.skapet hadde jeg en 2-3 ganger brunlig/blodig utflod i starten....

Tidligere når jeg har glemt en pille, så har jeg fått blodig utflod med en gang.

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...