TurboJenny87 Skrevet 30. november 2011 #1 Skrevet 30. november 2011 Og der stod alt bra til, hjertet banket og krabeten bevegde på seg:-) Ble målt til 2,35cm, siden utviklingen hadde stoppet opp på 2,4cm sist gang begynner jeg å få troen på at dette kommer til å gå bra:-) Er 9+0 i dag, bare 3 uker igjen til 2.tri *måtte den tiden gå fort*
SurreGuri Skrevet 30. november 2011 #2 Skrevet 30. november 2011 åå halleluja, den signerer eg og.. måtte alt gå knirkefritt! eg er bare 7+3 og tiden går syyykt seint! misunnelig nå, på at du har ivertfall fått sett liv
TurboJenny87 Skrevet 30. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2011 Ja tiden går virkelig sakte når en er i 1. trimester. Men føler de første 2 ukene er verst da de er de mest usikre, går faktisk raskere etterhvert. Jeg var faktisk på ul i uke 6 også, men det var pga brun utflod, men den ultralyden gav meg lite trygghet da jeg sist hadde en MA i uke 11 (fosteret hadde stoppet opp 9+2) Så nå føler jeg at jeg kan slappe mer av. Hvis du er like nervøs som meg så synes jeg at du skal spandere på deg en privat ul;-) Men mest sannsynlig er nok alt bra med den lille:- D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå