Gå til innhold

Anbefalte innlegg

fikk ut 7 stk...vet ikke om det er bra eller dårlig...satser på at et ev de blir befruktra vertfall. mannen har veldig gode svømmere, fikk sett på de også idag, fasinerende :-)

så nå er det bare å vente på tlf fra st.olavs imorgen. TVI TVIIIII

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143834391-da-har-jeg-tatt-ut-egg-idag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til!! :D

Ventinga på den telefonen var helt jævlig for meg, jeg fikk ut 9 egg og mannen har flinke svømmere. Men hos meg ble det bare to egg som ble befrukta og bare ett av den som utvikla seg og kunne settes inn igjen. Jeg forsto det på legen på st. olavs at det var veldig dårlig, blir mikroinjeksjon neste gang hos meg, så jeg tipper du har gode sjanser til å få fler! :)

Jeg fikk ut kun 5 egg, 4 ble befruktet, men kun 3 optimalt befruktet. Mannen min har dårlige svømmere, så vi måtte ta ICSI. Men det gikk på første forsøk og nå er jeg 6 uker på vei. Krysser fingrene til tidlig ul på fredag :)

I forhold til oss, har dere bra odds når svømmerne er veldig gode også! Jeg ville ikke bekymret meg hvis jeg var deg :) Hold på troen! Lykke til!

Annonse

hurra hurra, 4 egg er befrukta:-) og så ut som det gikk rette veien med de, så da blir de innsett imårra :-)

men jeg kan vel kjøre bil selv imårra? er innsettinga vond?? ikke at jeg forestiller meg det vertfall.

happy happyyy

Annonse

Katter er ikke dumme de heller vettu, klarer seg så godt selv... :P

Bor stebarna hos dere da? Gamle de da? :)

Har dere kontroll på grunnen til at dere har slitt med å bli gravide på egenhånd eller? Vi er i den store bolken av "uforklarlig", noe som er en smule frustrerende for min sin del, veit liksom ikke noen ting om oddsen vår eller noe... Hrmf...

de er rundt 10 år begge.

er til oss, 40/60 tror jeg det blir.

jeg har en eggleder som e ødelagt(ikke helt tett) er som ei tlf ledning, grunnen er nok clamydia som har ødelagt den :-(

har du prøvd ivf før? eller er det første gangen?

Dette er første gang, forferdelig spennende, har så store forhåpninger, stor fallhøyde... Spesielt siden jeg nå ruger på det eneste brukelige egget de fikk i denne runden! 9 egg tatt ut, så allerede en skuffelse der da, men så letta over at det ene egget klarte seg helt til innsett i alle fall! Men skeptisk til om det deler seg som det skal videre da... Har litt ømme pupper og stikkinger i livmor, det er jo akkurat de symptomene som Lutinus-tablettene jeg nå tar har! Så bli spennende i slutten av neste uke!! Hvis ikke blir det å begynne på helt ny hormonkur, let the crazy start!! :P

du satte inn den 25????

lutinus tabeletter? hva er det??

når kan man teste seg etter innsett?? synes jeg har lest noe om at eggløsningsprøyta kan slå ut på fraviditest teste,eller stemmer det ikke.....skal jeg klare å holde med 14 dager før jeg tester`?HÆ????? hehe

Ja, jeg satte inn 25. november, så da skal det vel egentlig gå to uker før man skal teste. Jeg skal prøve å holde ut så nære 2 uker som mulig, men kommer sikkert til å teste dagen før, ev et par... Jeg har hatt 15-isj kjemiske graviditeter, så jeg er ikke fremmed for svakt positive tester, så det sier egentlig ikke så mye om jeg får det... Men tålmodet mitt er berykta for å være fraværende, så jeg stoler overhode ikke på meg selv... :P

Vi bør vente minst en uke har jeg forstått, for å være sikker på at eggløsningssprøyta er ute av kroppen, men mulig det egentlig er mindre.

Har du planer om å gi etter å teste tidlig eller? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...