Trilletrill Skrevet 30. november 2011 #1 Skrevet 30. november 2011 Har en babywatcher som jeg brukte sist svangerskap med tulla fra uke 12 sånn ca. Men har undersøkt dette nå og har lest om mange leger og fagfolk som IKKE anbefaler hjemmebruk av doppler. energivarmen som blir sendt er mye høyere enn vanlig ultralyd og mange er usikkre på hvordan dette kan påvirke fosterets hjerne utvikling. Lurer på om jeg ikke bare skal selge/kaste min. Syntes det er litt ekkelt. Husker med tulla at hun ikke likte det overhodet ved at hun "svømte" vekk fra dopplerhodet når jeg fant hjertelyden hennes. Dette skjedde hver eneste gang. Mannen ble veldig skeptisk allerede da, men nå begynner jeg å bli det og.
Fuglemamma <3 Skrevet 30. november 2011 #2 Skrevet 30. november 2011 har du en link eller noe om den informasjonen? Jeg har tenkt på å kjøpe en selv, men er også skeptisk og tenkte å lese litt om det først!
Trilletrill Skrevet 30. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 30. november 2011 Generell Google søk gir mye info.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå