Gå til innhold

jeg trenger Julekalender tips til gutt på 2 1/2 år!:) Noen? u/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et godt tips fra meg til deg. Begynn litt tidligere :)

Skrevet

Oj, da er su sent ute.

Har akkurat hengt opp mine 72 gaver, puh.

Men til minsten kjøpte jeg

Hot Wheels biler (får billige store pakker på Toys'r'us)

BR leker har noen andre større biler til 3 for 60,-

Ikea har en 3 pk trebiler som kan tas fra hverandre til 69,-

Et par små puslespill fra Extra Leker

Hadde han ikke hatt masse Duplo hadde jeg kjøpt litt av det.

Han får også en del bøker, fant noen supre på salg.

Lille larven aldrimett fås i papputageve på Obs nå.

Playmobil ble det et par pakker av.

Og han elsker badeballen sin. Ligger på den og skatser den rundt mens han ler seg ihjel. Detter er en billig gave.

Nei nå husker jeg ikke mer.

Skrevet

skatser betyr selvfølgelig KASTER

Et tips til neste år: Kjøp kalendergaver på sommeren/høsten når de fleste lekebutikker har lagersalg.

Skrevet

Hvorfor ikke bare gjør det enkelt?

Kjøp skjokoladekalender. En 2 åring tror jeg fint blir fornøyd med det.

Skrevet

Jeg har kjøpte store duplo pakker som jeg har delt opp til 24 pakker. ett dyr, menneske eller kjøretøy i hver pakke

Skrevet

Tannbørste, småleker fra nille. Smokk om han enda bruker det?,

Skrevet

i samme situasjon som du, og ikke i nærheten av ferdig - men har planlagt den siste uken, og har noen klare ideer, så det blir ikke stress. i år som i fjor.

Vi kjøper små gaver - det blir alltid så dyrt med slike kalendere, og vi er kjempelei av at alt skal koste all verden.

Altså kjøper vi til ungene i kalenderen: godteri til lørdagene i desember, lekegaver til søndagene, som små biler, petshop etc, legger i badeskum til den 23 for da er det julebad :-), pakker inn pepperkakeformer til bakedagen etc

På små hverdager der ingenting skjer får de typisk en liten sjokoladebit, en smokk, en kinobillett til helgen.

Skrevet

Min lille er snart 2 og får pakkekalender for første gang. Det er fordi vi voksne har sjokoladekalender (jeg MÅ ha) og jeg vil at vi skal ha alle sammen, men kontrollere godteri inntaket hennes litt. Trenger ikke sjokolade hver dag. Hun får en kindersjokolade på lørdagene og i de andre pakkene har jeg smokker, smoothie, rosiner, babyjuice, klut som vokser, pepperkake sett for småttiser, film, spill, små leker osv. Den har ikke blitt så veldig dyr.

Skrevet

begynne før? Neiiida, god tid jeg=) hehe.. Takk for svar:) det er første gang han får det, jeg hadde egentlig bare tenkt å kjøpe sjokkoladekalender, men svigermor ville gjerne han skulle ha pakke kalender i år(Hun kjøper halve pakkene:)) så da ble dt sånn:) og det setter han nok pris på :)

Skrevet

Jeg kjøpte dette: Luddebok, tannbørste, tannkrem, refleksbamse, farge til badevannet, badeskum, en sånn klut som går i oppløsning i vann, Lørdagsgodteri til lørdagene i desmber, badehai (neglebørste):P, og en liten godteri til søndagene:) tror han skal bli fornøyd nå:D

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...