eline1980 Skrevet 30. november 2011 #1 Skrevet 30. november 2011 I går var på ordinær ultralyd (uke 18) og fikk vite at vi skal ha tre gutter! Har tidligere visst at den ene var gutt. De to andre er enegga, så var 50% sjanse for tre gutter. Har tenkt det kunne vært fint med litt av hver..når vi først skal få tre på en gang. Men nå får de kanskje enda mer glede av hverandre? Jeg har iallefall fort vent meg til tanken:) Ellers var alt bra på UL. De vokser veldig fint og likt. Den alene er naturlig nok litt større. De to eneggede vokser jevnt ( veldig lettet!). Igrunnen ganske hyggelig å være på ordinær UL endelig, med en veldig søt jordmorstudent og en jordmor. De hadde god tid og brukte 1,5 timer på å finne alt de skulle. En utfordring når de ligger i veien for hverandre..hehe.
HH72 Skrevet 30. november 2011 #2 Skrevet 30. november 2011 Wow, gratulerer! Gutter er moro. Jeg kan muligens ende opp med tre stk selv, har en fra før og venter tvillinger nå, ganske sterk følelse av at minst en er gutt.. Har dere noen fra før? :-)
Mummimamma(2 barn, 2 i vente) Skrevet 30. november 2011 #3 Skrevet 30. november 2011 Så moro! Gratulerer med guttene!
Scarlette Skrevet 3. desember 2011 #4 Skrevet 3. desember 2011 Jeg har en gutt fra før, og venter eneggede, så her kan det også bli tre gutter. Og da blir det liv i heimen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå