Gå til innhold

Endelig, i går så jeg det lille hjertet, så nå kan jeg takke for meg :)

Anbefalte innlegg

Etter en evig lang venting, var dagen kommet i går, og vi skulle på 7 ukers ul. Og der var det et lite hjertet som slo :D

Vi satte inn 2 egg, men det var "bare" 1 som var igjen. Og det er helt greit :)

Jeg håper bare så inderlig at den lille vil fortsette å klamre seg fast fram til sommeren.

Jeg skulle også få en veldig god oppfølging denne gang, siden vi måtte avbryte etter 18 fullgåtte uker sist. Og det er godt å vite.

Men, jeg klarer ikke slappe helt av ennå, ikke før jeg skal på ul i uke 12. Og forhåpentligvis få beskjed om at alt er bare bra. Jeg virker kanskje litt negativ her, men som sagt har jeg vært gjennom så mye, at jeg ikke helt klarer å slippe gleden løs. Men jeg regner med den kommer etterhvert ;)

Uansett så vi er et langt steg videre, og det er jeg veldig veldig glad for! Vi har 4 egg på frys også, men jeg håper vi ikke vil komme til å trenge de....

Så da får jeg vel flytte fra dere her inne. Litt vemodig i grunnen, for vi blir jo på en måte en spesiell sammensveiset gjeng :) Vel vel, jeg kommer nok til å sitte litt på gjerde og følge med på dere alle sammen. Er jo ikke såååå lett å bare "flytte" heller ;P

Masse masse lykke til til dere alle sammen, og måtte 2012 bli et baby-boom år!!

Fortsetter under...

Annonse

ÅÅÅÅÅH :D SÅ herlig :D <3

Jeg kjenner igjen følelsen, tørr ikke helt å slippe jubelen løs her enda heller, skal på ny ul den 13 des, å er alt bra der DA skal jeg begynne å slippe løs litt jubel, men resten slippes når jeg passerer uke 12 :)

Kos deg MASSE <3

klem

Så flott!!Gratulerer så mye :-) Nå begynner livet som 2-barnsmor.Hektisk, men ufattelig givende og herlig!Å være mor er virkelig en Gave :-)

Ønsker en god jul med voksende kul på magen ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...