Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør dere dette praktisk?? Jeg kommer ikke til.. Fra noen vinkler overhodet. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slenger på ett ekstra spørsmål jeg:) Hvor får man kjøpt detta?

Skrevet

Har akkurat vært på kurs med en jordmor, hun sa vi skulle bruke jordnøttolje. Det får du vel i velassorterte matbutikker.

Strekking og tøying og sånn er bare tull, min svigerinne gjorde dette og sprakk alikevel. Bare smør inn så mellomkjøttet blir mykt. Kommer du ikke til, bruk partneren! Han/hun har sikkert ikke noe imot det:-)

Skrevet

Det er lettest i dusjen på huk eller når jeg sitter på do. Tror absolutt det har noe for seg, både det å massere mellomkjøttet og tøye åpningen til det er ubehagelig. Jordnøttolje funker fint, ellers så bruker du oljen fra Weleda.

Skrevet

jeg brukte dette sist og hadde veldig fin fødsel og skal bruke det denne gangen også :0)

jm sa til meg for at det skak funke må det gjøres HVER dag... og da tar du to fingre litt inn og drar ned til det er ubehagelig og holder i 10 sekunder, dette må gjøres i 3 min hver dag... som jm sa det er de lengste 3 min om dagen med hun har veldig god erfaring med det da hun jobber på føden også :0)

jeg brukte weleda fra helsekosten sist, og tenkte å kjøpe det i morgen i gjen.... er en uke for sent ute men men ;0)

Skrevet

Jeg har en olje fra Weledaolje, men den lukter sitron. Kan den brukes?

Eller blir jeg gående rundt å lukte sitron? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...