Mamma til en<3 Skrevet 29. november 2011 #1 Skrevet 29. november 2011 Hei. Jeg fikk en liten gutt 19september. Hadde først samleie etter litt under 7 uker etter fødsel. Aldri gått på p-piller eller lignende og heller ikke begynt på det ennå, men har nesten brukt kondom hver gang i har hatt sex etter fødslen, har vel vært noen veldig få unntak, men han har aldri spruta i meg etter fødslen. MEN har ikke fått tilbake mensen, men da jeg trudde jeg skulle ha den hadde jeg brunt utflod i 2-3 dager.de 2 første var det mørkebrunt og den siste dagen var det lysebrunt! Har en vennine som har drømt mye som har stemt og hun drømte for en liten stund siden at jeg kom til å bli gravid strax igjen og at jeg fikk en liten jente i mellom (august-oktober 2012!) Moren min har også drømt noe lignende og er to her inne som også har sagt dem trudde jeg kom til å få en jente snart. Vet ikke hva jeg skal gjøre om jeg er gravid igjen allerede nå, spesielt for at typen ABSOLUTT ikke vil ha noen fler barn på LANG LANG tid! Hva trur dere?? Født: 05.09.92 Foloveden født: 09.08.87 På forhånd tusen takk !!
**Bellasnella** Skrevet 30. november 2011 #3 Skrevet 30. november 2011 Får ikke opp graviditet på deg nå.
stratosen_er mamma_ Skrevet 1. desember 2011 #4 Skrevet 1. desember 2011 jeg kjenner heller ikke noe graviditet på deg:)
Mamma til en<3 Skrevet 1. desember 2011 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2011 Takk Håper det stemmer. Mistforstå meg rett.. Men nå har jeg fått litt vondt i siden av magen, akkruat det som gjorde at jeg fant ut at jeg var gravid sist... Var faktisk det eneste tegnet utenom uteblitt mens som jeg hadde sist.. Men har ikke like vondt nå som den gangen så får satse på at det ikke er noe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå